|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 4:58 am
w00t då behöver jag bara en till =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 10:52 am
Du kan ju kolla med Matti, han lär kunna vilja vara med. Han har varit intresserad av att testa det ett tag som jag förstår. Och han har inte allt för mycket jobb i sommar. ^^ Snacka me'n, om inte annat kan man ju kolla med honom på stadsfesten.
|
 |
 |
|
|
|
Master Molder of WINGS Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 10:55 am
Det e bara det att jag vill ha svaret i tråden eftersom jag annars har lätt att glömma bort saker razz . Men jag ska kolla med honom på stadsfesten om jag inte har fått någon annan som visat intresse innan dess biggrin .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 10:58 am
Gör så. smile Men hur var dealen med att ha våra gamla karaktärer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 10:59 am
Ni får köra med era gamla karaktärer, jag får bara lov att fixa in er i äventyret på något sätt, men jag tror inte att det ska bli något problem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 11:09 am
Det blir nog bra det ska du se. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 11:28 am
Jag kommer att meddela datum när jag ska köra äventyret när alla 4 platser är tagna och gör helst folks karaktärer (de som inte har ngn) innan vi ska köra, så att det inte blir ngn stress med att först göra karaktärer och sedan spela samma kväll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 12:46 am
_MFKR_ Ni får köra med era gamla karaktärer, jag får bara lov att fixa in er i äventyret på något sätt, men jag tror inte att det ska bli något problem. JAAAA!! scream äggäägägägägäägäg!! Det skall bli måttligt roligt att köra igen talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 6:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 9:46 am
Jag kommer vilja ta å köra detta rätt så snart men, det kommer att få lov att bli på lördag å söndag en helg eftersom jag jobbar kvällar på veckorna och då vill jag köra "hela" lördagen, dvs från 12 å frammåt. Men jag vill helst veta hur ni har plannerat de kommande helgerna innan jag bestämmer ett fast datum.
*Edit* Jo om ni ser Ante online på msn så säg till honom att hanh ska meddela hur det ser ut framöver, helst här i tråden =).
*Edit ännu en gång razz * Jo det skulle vara intressant å höra med originalgruppen om när det kanske skulle platsa med att ha det "sista" spelmötet, har ännu inte skrivit något på det men det skulle vara najs å veta om när jag ska se till att ha det klart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:39 am
som sagt hela juni går åt till stuff. Nu i heklgen är det sup kalas å dansa runt stor snoppendagen hos jonas.
Nästa helg är det Inflytt å sup kalas hos röwas.
Dock så är hela juli öppet så vitt jag vet.
Jag ser gärna att vi spelar Ett "sista" (jag hoppas det blir fler på senare lov eller liknande) äventyr och jag kan antagligen om det måste behövas ta ledigt för att få köra det!! Se till å skriva klart de så bestämmer vi en helg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 1:40 am
okaj, låter bra. Jag tror att jag ska iväg Fredag v 29 (om jag inte minns fel) på semester och det kan också bli så att jag inte har möjlighet veckan innan dess heller razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 24, 2007 10:55 am
Jag tror att jag är upptagen första helgen (helgelg) i Juli och även veckan som följer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 3:46 pm
Som det ser ut nu så kommer jag att vara ledig de flesta helgerna framöver. Får dessutom semester från och med 9 Juli, så då blir även veckorna öppna för mig. Kan tänka mig köra i stort sett vilken helg det än blir. Hör av mig om annat gäller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 3:53 pm
Bra!!!
Som det ser nu så kommer det tyvärr bli efter vecka 29 som vi kommer kunna köra, på grund av att jag kommer fara bort och Jonas har inte möjlighet de kommande helgerna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |