Welcome to Gaia! ::

Reply Gaia French School (General)
À lire par les nouveaux arrivants / To read by newcomers

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kurosaki Asami
Captain

Dangerous Lunatic

9,350 Points
  • Conversationalist 100
  • Megathread 100
  • Super Tipsy 200
PostPosted: Fri Oct 30, 2009 5:10 pm
Bienvenue à la Gaia French School

Si vous êtes ici, c'est que vous voulez apprendre, améliorer ou discuter en français. Donc, vous êtes à la bonne place. biggrin

Tout d'abord, je veux vous demander quelques choses.

-Ne créez pas de nouveau forum avant de vérifier s'il en existe un similaire. Si vous pensez qu'un forum aurait besoin d'être un «Sticky», vous pouvez me demander d'en créer un via ce lien. Any ideas for a new forum?/Des idées pour le nouveau forum?
(Je veux vraiment faire le ménage de cette guilde.)

-S'il vous plaît écrivez en français, ne pas utiliser un traducteur, mais il peut être utile (pour une future correction) de voir le texte originale en anglais.

-Essayez de venir le plus souvent possible, parce que la guilde est entre la vie et la mort et je ne veux pas le perdre ...

Finalement, amusez-vous blaugh


---------------------------------------------------
Welcome to Gaia French School

If you are here is because you want to learn, improve or chat French. You are at the right place. biggrin

First of all, I want to ask you some things.

-Do not create a new forum before checking if some similar forum already exist. If you think that a forum need to be a «Sticky» you can ask me to do one at that link Any ideas for a new forum?/Des idées pour le nouveau forum?
(I really want to clean up this guild.)

-Please write in French, do not use a translator, but it can be helpful (for a futur correction) to see the original English text.

-Try to come often, because the Guild is between life and death and I don't want to lost it...

Finally, have fun blaugh  
PostPosted: Fri Dec 25, 2009 10:02 am
bien sur!  

Deluxe SORA

9,000 Points
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
  • Clambake 200
Reply
Gaia French School (General)

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum