|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 8:56 am
Wat vinden jullie van mijn avater?? Ik was gewoon wat aan het tektekken en proberen een mooie dream avatar te maken en toen kwam dit eruit. ik heb toen gelijk alles gekocht en nu ben ik heel blij met mn nieuwe avater (want eerst had ik altijd dezelfde) maar eigenlijk moet er nog iets wit's bij op het hoofd alleen alles hoedjes en mutsen enzo die overlappen denk ik dat gouden cobra ding dus dan kunnen die nooit samen.. stare iemand een oplossing? 4laugh Ik vind echt dat tektek ook een versie moet maken waarbij je ziet wat je wel en niet op gaia over elkaar aan kan, anders is het altijd maar afwachten, en das soms wel zonde van je geld.
To Chiruro: die eerste tektek is echt mooi!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 9:58 am
eefopdreef Ik vind echt dat tektek ook een versie moet maken waarbij je ziet wat je wel en niet op gaia over elkaar aan kan To Chiruro: die eerste tektek is echt mooi! Je hebt zo'n ding wel op tektek,, maar het komt met sommige dingen nog steeds niet overeen,, ik was zo bezig met een dream avi,, die was dan gelukt,, khad alle stuff ervoor,, en ik dacht dus dat t samen ging gaan,, probeer ik die twee dingen samen,, lukt het niet.
Bedankt,, dat vind ik persoonlijk ook wel een hele mooie =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 3:29 am
Nou, rate mijn avi maar =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 21, 2008 1:11 pm
eefopdreef: geweldige avi O.o sweet en cool at the same time ^^ Ik vraag me altijd af hoe mensen zulke mooie avi's kunnen maken .. mijn fantasie rijkt waarschijnlijk niet zover ..
and Chrlt, ik hou wel van die van u ^^ ze is niet te! en toch schattig. als ik punten moet geven zou het een 9 zijn ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 22, 2008 3:30 pm
Leuk, alleen die kiki past er niet bij qua kleuren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 10, 2008 2:18 pm
ooh iluvhp ! totally sweet!! ^.^ zo mooi bij elkaar gezet die items!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 8:47 am
Uhm...Rate mijn avatar eens? xD
Ik zelf vind hem een beetje te simpel moet wat bij, weet alleen niet wat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|