Name:---Nombre:--- Sandra Cecilia Nick:---Chicachun, Makorita, Sand, Pollicia etc etc etc.. Nationality:----Mexicana australiana filipina irlandesa.. naaa nomas mexicana Status:--- soultera y sin ganas de buskar aaja Im from: mi casita Dream: comer filete en el glaciar de usuaya
Posted: Sun Nov 05, 2006 7:02 pm
Welcome---Bienvenida! blaughxd
[Mithra] Captain
Lucy the killer Diclonius Crew
Posted: Fri Nov 10, 2006 6:28 pm
Chicachun
Name:---Nombre:--- Sandra Cecilia Nick:---Chicachun, Makorita, Sand, Pollicia etc etc etc.. Nationality:----Mexicana australiana filipina irlandesa.. naaa nomas mexicana Status:--- soultera y sin ganas de buskar aaja Im from: mi casita Dream: comer filete en el glaciar de usuaya
hola!
Posted: Fri Nov 10, 2006 9:08 pm
BluMethaL
hi this is blu im mexican 16 years old almost 17 need help with the guild just ask me and yesh i would like to have more friends im single y busco a alguien ninja foto la subo luego ando algo ocupado estos dias i live in the us i love to text if you want just ask for my number i love pms heart
editado
blumethal
Newbie Noob
zwek
Posted: Mon Nov 13, 2006 4:09 pm
hmm! Ofelia! mexican 14
I-m N-e-w!
hmm i dont know... hmm i like
cookies eat sleep
Posted: Mon Nov 13, 2006 6:51 pm
bienvenida ofelia! blaugh
komo te gusta ke te digan?
[Mithra] Captain
momonari junta
Posted: Tue Nov 14, 2006 10:36 am
[-x -zweck-x-]
hmm! Ofelia! mexican 14
I-m N-e-w!
hmm i dont know... hmm i like
cookies eat sleep
hola!, espero que te guste el guild!
Posted: Tue Nov 21, 2006 7:28 pm
Saludos!Gracias por Invitarme! mrgreen
Me presento:
Nombre:José Omar Morales Noriega Edad:20 Nacionalidad:Mexicano a mucha honra mrgreen Lugar de Residencia:Nuevo León Estado Civil:Soltero xd
Nombre:José Omar Morales Noriega Edad:20 Nacionalidad:Mexicano a mucha honra mrgreen Lugar de Residencia:Nuevo León Estado Civil:Soltero xd
bienvenido amigo mio!! creo que tu y yo seremos buenos amigos... Yo soy de tamaulipas... a una hora o 2 de donde tu eres mrgreen
Posted: Wed Nov 22, 2006 1:38 am
hmm
LavitzReinhart
maraton
Posted: Tue Nov 28, 2006 2:39 pm
welcome everybody 3noddingmrgreen
Posted: Sat Dec 02, 2006 4:46 pm
rolleyes
blumethal
Newbie Noob
M i a R a p o
Posted: Fri Jan 05, 2007 2:01 pm
Name: Olga Nick: Mia, Olly, FP, and (to Mithra only) Kami Nationality: Russian Ukrainian Status: Single, for now... -glares at the guy who invited me- I'm from: Europe. And Canada too, I guess... Dream: To become a well-known poet. Pictures: ^ Me in Spain ^