|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2011 1:09 pm
Haha, geen excuses nodig, want ik verkoop geen manga XP Wel illustraties smile Dus ik denk dat je in de war bent met een andere stand. We stonden wel tegenover Henk, dat wel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2011 1:45 pm
dan heb ik je vast wel gezien maar wist niet dat jij het was! misschien andersom ook wel surprised next time!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2011 10:43 am
*krijgt een retro-inspector-gadget-sound in haar hoofd* Next time, Gadget, NEXT TIIIIME!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2011 9:20 am
MUAAHAHAHAHAAA *beeld zoomt uit op de achterkant van een stol met een man er in waar je alleen zijn ijzeren hand ziet.. en een kat met een domme grijns*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2011 1:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2011 2:53 am
Piet Plutonium MUAAHAHAHAHAAA *beeld zoomt uit op de achterkant van een stol met een man er in waar je alleen zijn ijzeren hand ziet.. en een kat met een domme grijns* precies die ja XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2011 4:04 am
nice xD kijk em beatboxen dan! dat noem ik nou multitasking edit: hoe heette die hond van penny ook alweer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2011 6:49 am
Piet Plutonium nice xD kijk em beatboxen dan! dat noem ik nou multitasking edit: hoe heette die hond van penny ook alweer? Eh ik weet t niet meer >.> miss moet je gaan googlen daarvoor en hij doet het op zo een relaxte manier echt wow XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2011 1:50 pm
loving~dolphins Piet Plutonium nice xD kijk em beatboxen dan! dat noem ik nou multitasking edit: hoe heette die hond van penny ook alweer? Eh ik weet t niet meer >.> miss moet je gaan googlen daarvoor en hij doet het op zo een relaxte manier echt wow XD Brain, wiki zegt dat ie zich veelal als mime speler voor deed om dingen uit te leggen, dat is ook zo lol!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2011 1:16 am
Klopt en Gadget was regelmatig bezig met hem te arresteren. Ik snap trouwens niet dat Dr Claw steeds Gadget wilde pakken. Vertelde niemand van zijn medewerkers dat het Penny was die de boel steeds saboteerde... en in de problemen kwam XD Haar herkende ze volgens mij nooit XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2011 5:07 am
Piet Plutonium Brain, wiki zegt dat ie zich veelal als mime speler voor deed om dingen uit te leggen, dat is ook zo lol! Hahaha klopt @ kitty lollol dat was ook zo het was zo onwaarschijnlijk als wat nattuurlijk maar daarom is het ook leuk smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2011 6:06 am
lol kitty dat klopt ook wel XD zulke heeeeerlijke logica in die tekenfilms altijd! als je er overna gaat denken krijg je altijd van die what the ******** momenten rofl
heel artikel erover op cracked.com over de 6 meest domme pogingen tot een tekenfilm gemaakt door marvel oid, met die heeeeele oude spiderman enzo XD
doet me weer denken aan andere brain! van pinky and the brain.. NARF!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 11:01 am
Ah, youth memories.... maareuh., om niet te ver off topic te raken - is misschien een topic in Entertainment wat? Over alleen tv enzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 2:56 pm
@ kitty is miss wel een leuk idee XD
en ff ontopic wie gaat er naar abunai ik ga miss ook XD ist nog niet zeker maar een vriendin wil me laten costplayen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|