|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2011 1:59 am
De meeste van jullie weten het vast al, maar Animecon gaat vanaf 6 mei beginnen (tot 8 mei). Dus mijn vragen: - Ga je ook? - Welke dag/ dagen ga je? - Ga je een cosplay dragen? mrgreen
Ik zelf ga op vrijdag, en ik ga een cosplay dragen van Moka Akashiya (Rosario+Vampire)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2011 8:07 am
Check, ME. bedoeling was om met zn 4en als ninja verkleed te gaan maar te laat begonnen en nu gaan we als ons zelf. Tenzij iemand nog iets leuks/snels weet.
Ga zaterdag biggrin
Moka rules! heart _ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2011 11:34 am
Ik heb daar een tafeltje XP Dus ik loop niet rond... zal ik het Guild boekje meenemen? Alhoewel... waar is die belandt?! Eeps! Hij is mee terug gegaan van de Elf Fantasy Fair, maar daarna....????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2011 1:10 pm
kittyocean Ik heb daar een tafeltje XP Dus ik loop niet rond... zal ik het Guild boekje meenemen? Alhoewel... waar is die belandt?! Eeps! Hij is mee terug gegaan van de Elf Fantasy Fair, maar daarna....????  Was jij ook op de EFF? biggrin welke dag 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 10:13 am
DinjaDONUT kittyocean Ik heb daar een tafeltje XP Dus ik loop niet rond... zal ik het Guild boekje meenemen? Alhoewel... waar is die belandt?! Eeps! Hij is mee terug gegaan van de Elf Fantasy Fair, maar daarna....????  Was jij ook op de EFF? biggrin welke dag 3nodding Ik was er alle 4 de dagen... want ik was standhouder smile vrijdag opbouwen, zaterdag en zondag in de stand, maandag afbreken smile En goed nieuws, ik heb het Guild boekje gevonden! Zat in mijn koffertje 'niet vergeten voor de animecon!'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 2:27 pm
Waaaah stomme buren, hebben ze mn pakje niet aangenomen, dus de postbode komt morgen nog langs hopelijk met het goede pakje (met pruik voor animecon xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2011 10:08 am
Oooh, krapjes! Hopelijk komt het nog op tijd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2011 5:28 pm
zaterdag geweest! EEN moka gevraagd of ze iets van gaia wist.. verkeerde moka zeker sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2011 1:37 am
Ben benieuwd naar de foto's van Animecon, ben namelijk wel benieuwd hoe iedereen eruit zag in kostuum ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2011 12:41 pm
*sniffles* niemand van de Guild gezien sad Maar wel veel plezier gehad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2011 3:09 pm
Piet Plutonium zaterdag geweest! EEN moka gevraagd of ze iets van gaia wist.. verkeerde moka zeker sad Ik (een van de moka's) was er vrijdag xD ik heb verder niemand zien lopen van rosario+vampire, jammer crying maar bij abunai ga ik weer zoeken, en weer als moka akashiya
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2011 8:56 am
kittyocean *sniffles* niemand van de Guild gezien sad Maar wel veel plezier gehad! waar zat jij ergens dan? als je een kaal figuur met een petje op zat lopen en een bril en oorbellen was ik dat (geen cosplay)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2011 9:19 am
Piet Plutonium kittyocean *sniffles* niemand van de Guild gezien sad Maar wel veel plezier gehad! waar zat jij ergens dan? als je een kaal figuur met een petje op zat lopen en een bril en oorbellen was ik dat (geen cosplay) lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2011 10:25 am
Piet Plutonium kittyocean *sniffles* niemand van de Guild gezien sad Maar wel veel plezier gehad! waar zat jij ergens dan? als je een kaal figuur met een petje op zat lopen en een bril en oorbellen was ik dat (geen cosplay) Ik zat in de dealerroom; aan de kant van de bar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2011 10:32 am
oooooh maar daar ben ik langs gelopen! bijna nog een Battle Angel Alita boekje bij gekocht... maar toen heb ik toch maar de halve collectie Last Order bij die Henk stripboekwinkel gekocht sad sorry!! volgende keer koop ik alles bij jou (jullie)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |