|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 11:38 pm
-la_esclava_xD- lo de les meves mules es exajerat....cada una es un mon apar*parla la veu de eyeless_da_vamp* de fet,prefereixo no dir quantes tinc perquè sonaria molt exajerat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 22, 2007 6:39 am
-La_currante- -la_esclava_xD- lo de les meves mules es exajerat....cada una es un mon apar*parla la veu de eyeless_da_vamp* de fet,prefereixo no dir quantes tinc perquè sonaria molt exajerat... Monicc??! jejeje razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 2:11 am
-La_currante- -la_esclava_xD- lo de les meves mules es exajerat....cada una es un mon apar*parla la veu de eyeless_da_vamp* de fet,prefereixo no dir quantes tinc perquè sonaria molt exajerat... jajajjaa...Monicc, ets una esclavitzadora!! XDD Jo de ruques en tinc poques..xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 2:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 2:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 10:17 am
jo de ruques en tinc massa...digueu un nombre a l'atzar de l'1 al 10 i acertareu...pero s un secret...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 7:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2007 10:05 am
rolleyes rolleyes es que he perdut el comte de quantes en tinc...xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2007 2:06 pm
monicc, vaig invitar a tu i a tres mules teus oi?? jeje ^^'
tu no et podras keixar de que no tescriuen o q no tens amics! si entre la esclava,la complize, la daa vamp i etc.. no veas!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 8:41 am
ajajaja que boooo! i t'enrecordes de totes¿¿ mare mevaaaaaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Committee Staff Gaian
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 9:09 am
Eyeless_Da_Vamp es la meva sessió oficial,osea la mia mia...
les ruques? no cregueu que soc rica...amb tanta ruca no tinc temps d'administrarles. Casi totes tenen 400 gold x allí... I la complize me la estimo molt...em va tocar un magical gift box de color blau en les towns gracies a ella!! >w< (em van tocar unes cadenes per a les mans)
pero m'agradaria vestir bé a les mules...algun dia quan pugui mrgreen
xp tot això es un secret...son: -La_currante- -la_esclava_xD- -la_gemela_esclava- -mule_m_1- -mule_m_2- 222.Steven.222 -la_complize- Special_mission (no es mule,esk vull crear un dream avatar en quella sesió) [ M o n i c C](anava a abandonar la sesió en la que ara tinc) -blond_love-
poso la llista per si em voleu dir alguna cosa,ke puc estar en cualsevol de aquestes sesions perdent el temps xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 9:10 am
ondia si son deu i tot xDDD sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 12:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 2:08 pm
que forrrrt!!!
waaa quantes hores et deus passar al ordinador?! wa...!! jeje
i coltam! kin és el teu nom?? pq aixi no ens liarem a l'hora de parlarte jeje!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 11:49 am
Anuska_bcn que forrrrt!!!
waaa quantes hores et deus passar al ordinador?! wa...!! jeje
i coltam! kin és el teu nom?? pq aixi no ens liarem a l'hora de parlarte jeje! No m'en passo gaires hores al pc xDD casi mai arrivo als 1000g x mule xDDDDDDD una mica inutil,ho se...pero es divertit quan tens moooooooolt de temps.Em pots dir Monicc cool heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |