Welcome to Gaia! ::

Reply Casal català de Gaia
Els nostres enllaços Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Que utilitzes més?
  Fotolog
  myspace
  blog (blogger)
  gaia
  Space (msn)
  Comunitats (yahoo) (msn)
View Results

Ceriwden

PostPosted: Tue Feb 19, 2008 6:38 am

Doncs jo tinc:

El forum de GuildWars (principalment) i altres jocs de rol online que jugo: Forum de Danzantes

Les captures de imatges dels jocs aquests, a més d'unes poques fotos de la resta de la gent i una pila de fotos dels meus nens:
Fotos de Danzantes

Una pàgina mig començada amb coses sobre els jocs, algun diari d'algun personatge d'alguna partida i tonteries diverses (hi ha molt poca feina feta i molta per fer, que ningú no m'ajuda):
Els mons de Ceriwden

I crec que res mes que no hagi esborrat rofl
PostPosted: Wed Mar 19, 2008 5:53 am

Bé, per als amants de Tolkien i la seva obra deixo uns links per que us interneu en l'obscur mon dels tolkiendili (é, en realitat no és obscur però hem feia gràcia dir-ho).

Smial de Lórien L'agrupació local de la Sociedad Tolkien Española a Barcelona, en altres paraules un grup de gent molt maca reunida amb l'escusa de Tolkien.

Sociedad tolien Española La web de la Societat Tolkien d'Espanya, la millor aproximació que pot fer algú a l'obra d'un escriptor, jo vull una societat així quan sigui un escriptor famós wink

Tolkien Pedia L'enciclopèdia Tolkien, per a saber-ho tot sobre la seva vida i obra.

Hi ha molt més, però poc millor, visiteu aquests llocs, no us arrepentireu.

dracdargent
Captain

Reply
Casal català de Gaia

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out