|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:41 pm
Kai Shi Koukon_Tenshi Kai Shi I never get these pages... You never know~! whee Maybe this time... Never! *Throws Kai at Koukon.* It is mine. MUWAHAHAHAHAHAHA!!!!!! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:42 pm
I probably missed it crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I win... Were we betting this time?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yanitome Kai Shi Koukon_Tenshi Kai Shi I never get these pages... You never know~! whee Maybe this time... Never! *Throws Kai at Koukon.* It is mine. MUWAHAHAHAHAHAHA!!!!!! ninja gonk *Cheers up* I got a pink gift box~!!!!!!!! FINALLY!!! A EVENT!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:45 pm
Koukon_Tenshi Yanitome Kai Shi Koukon_Tenshi Kai Shi I never get these pages... You never know~! whee Maybe this time... Never! *Throws Kai at Koukon.* It is mine. MUWAHAHAHAHAHAHA!!!!!! ninja gonk *Cheers up* I got a pink gift box~!!!!!!!! FINALLY!!! A EVENT!!! I want event (Even though I got to in the same hour last saturday.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:45 pm
Kai Shi I probably missed it crying Eh heh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:47 pm
Yanitome I win... Were we betting this time? I bet nothing mister~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:48 pm
Yanitome Koukon_Tenshi Yanitome Kai Shi Koukon_Tenshi Kai Shi I never get these pages... You never know~! whee Maybe this time... Never! *Throws Kai at Koukon.* It is mine. MUWAHAHAHAHAHAHA!!!!!! ninja gonk *Cheers up* I got a pink gift box~!!!!!!!! FINALLY!!! A EVENT!!! I want event (Even though I got to in the same hour last saturday.) What did you get? I got the laurels 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:48 pm
Koukon_Tenshi Yanitome I win... Were we betting this time? I bet nothing mister~neither did I...And with that, I bid you adieu. Talk to you later tonight probably.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:49 pm
I shalt be back soon, must feed meh dog and take a shower. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:49 pm
Koukon_Tenshi Yanitome Koukon_Tenshi Yanitome Kai Shi Koukon_Tenshi Kai Shi I never get these pages... You never know~! whee Maybe this time... Never! *Throws Kai at Koukon.* It is mine. MUWAHAHAHAHAHAHA!!!!!! ninja gonk *Cheers up* I got a pink gift box~!!!!!!!! FINALLY!!! A EVENT!!! I want event (Even though I got to in the same hour last saturday.) What did you get? I got the laurels 3nodding Oh I allready have the laurels but I got prisoners shackles and a hockey mask.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 4:51 pm
Kai Shi Koukon_Tenshi Yanitome I win... Were we betting this time? I bet nothing mister~neither did I...And with that, I bid you adieu. Talk to you later tonight probably. Ok bye bye.Koukon_Tenshi I shalt be back soon, must feed meh dog and take a shower. 3nodding I'm all alone. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |