|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 10:19 am
Hvem dere hørte det av: Humm. . .Tror jeg fikk en invite.. Husker ikke ^^;; Hvordan: På den måten man før en invite, over PM. DURR! Hvilket forum dere er i, mest: Picture post forumet og noen ganger innom Metal forumet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 10:30 pm
jeg hørte det av:MjauZi jeg hørte det på:jigsaw jeg er mest på gaia:i diverse forums og sånt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 6:45 am
vel... jeg hørte det av nimnak... en god venninne... gått i samme skole... hmmm... jeg henger ikke så ofte i noen guilder eller forum... ingenmannsland... =P rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 5:11 am
Jeg søkte på "norsk". Heahea.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 11:26 am
crests of waves Jeg søkte på "norsk". Heahea. HAY. Visste du at jeg er medlem her? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 5:00 am
eg såg den i listen til en venn wink eg har søkt på "norwegian" då razz eg vakkje smart nokk te å skrive norsk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 12:34 pm
Hørte det først av Mjauzi i ein kommentar på profilen... deretter søkte eg på det. Eg er nok mest inne på Word Games...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 12:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 4:02 am
eg fikk høra det av søs (altså IcephoenixLuna)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 1:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 10:06 am
Eg søkt på "norsk" guilder. Jeg er ikke sikker hvorfor jeg har ikke gjørt det tidligere. gonk
Jeg er i metal forum mest. Vi har noen nordmenn, kanskje skal jeg legge en guild bild i min sig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 7:12 am
Eg søkt på "norsk" også. Eg e i the foreign languages og the constructed language guild mest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 5:14 am
Eg søkte tilfeldigvis på "norsk" biggrin
Er ganske ny på Gaia, så eg er ikkje så mye på forumet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 1:13 pm
Jeg fant guilden helt av meg selv jeg kjedet meg så jeg søkte først i venner på norsk ,norge ,norway og ting folk fra norge kunne kalle seg , så søkte jeg på det i forumet men fant ikke så mye på noen av de ... så søkte jeg på guild å der fant jeg denne guilden ,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 7:38 am
ein eller annen gnom gnålte om det i gjesteboka..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |