|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 3:44 am
 hahaha! Geintje Hier komt een echt muisje  Lief is ie he? Matg ik dan enne.... Prullenbak biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 3:51 am
Jenske  hahaha! Geintje Hier komt een echt muisje  Lief is ie he? Matg ik dan enne.... Prullenbak biggrin prullenbak komt eraan  en nu een roze of blauw huis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 3:52 am
 Sorry.. een beter plaatje kon ik niet vinden. Mag ik dan enne... Wc bril xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 3:56 am
is een mooi huis ((daar ga ik wonen >.< nee geintje))  en dan nu *tromgeroffel* een vuilnisbak/container ophaler van SITA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:03 am
 Kon geen beter plaatje krijgen. En nu: Spongebob! ( ben ik aan het kijken xd ) Trouwens leuke wc bril biggrin NOU ME PLAATJE DOET HET NIET nu weer wel confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:05 am
Jenske  Kon geen beter plaatje krijgen. En nu: Spongebob! ( ben ik aan het kijken xd ) da sponge rulez :waah: in het duits heeft ie een leuke naam ((schwamkopf, of iets dergelijks lol))  kan je hem ook nog kleuren ^^ en hier een bloemen-elfje ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:10 am
Komt er aan aan het uploaden ik wil niet direct linken.  Geef mij... Een mooie rode roos
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:16 am
een rooie roos ^^  kan iemand een paarse roos vinde?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:51 am
 Kijk es! Hij is eerder roze, maar hij stond onder vermeliding van paars. Mag ikke dan enne.... Gele Tulp biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:01 am
Jenske  Kijk es! Hij is eerder roze, maar hij stond onder vermeliding van paars. Mag ikke dan enne.... Gele Tulp biggrin 1 gele tulp (beetje klein maar ja sweatdrop  en dan een lief hartje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:07 am
 dit is pas klein, maar dat maakt hem alleen maar liever toch? ehm, een poesje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:08 am
Darlaa  dit is pas klein, maar dat maakt hem alleen maar liever toch? ehm, een poesje heel lief!  een koe met zwarte vlekken >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:09 am
Zakou Nenharma Darlaa  dit is pas klein, maar dat maakt hem alleen maar liever toch? ehm, een poesje heel lief!  een koe met zwarte vlekken >.< Komt eraan! Kijk:  Wel beetje groot redface smile Waarschijnelijk niet wat je in gedachten had, maar ik vond hem wel cool! Cool? Doe maar een koelkast xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:15 am
he ze hebben zwarte vlekken ^^ een koelkast, daar weet ik nog een mop van. ik heb drie witte koelkasten, wat voor kleur is de eerste?  een sneeuwpop alstublieft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:23 am
Zakou Nenharma he ze hebben zwarte vlekken ^^ een koelkast, daar weet ik nog een mop van. ik heb drie witte koelkasten, wat voor kleur is de eerste?  een sneeuwpop alstublieft  Alsjeblieft! Mag ikke dan enne.. Kerstboom biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |