|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 24, 2008 5:48 am
Racoonalinn Marius` Velkommen til Guilden Linn. wink Håper du overlever stillheten. I's mai du prata til? Mika Linn e navne xD lawls men tusentakk ^^ Edit: fyflaaahaaahaaate! Avviearten din rula viiilt ^^ *ser på siggy* Hoooshah! *pirkepå* Kan ikke jeg bare kalle deg Linn? ninja Den viser tilfeldige bilder, hvilket av dem? <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 1:03 am
Marius` Racoonalinn Marius` Velkommen til Guilden Linn. wink Håper du overlever stillheten. I's mai du prata til? Mika Linn e navne xD lawls men tusentakk ^^ Edit: fyflaaahaaahaaate! Avviearten din rula viiilt ^^ *ser på siggy* Hoooshah! *pirkepå* Kan ikke jeg bare kalle deg Linn? ninja Den viser tilfeldige bilder, hvilket av dem? <3 Ok? Ka, ekkje du komfortabel me Mika? xD Ej veit d e et guttenavn i Europa, men Oldemora mi på far min si side va indianer fra nord texas, å på hinna språk betyr "lur liten vaskebjørn", så kan du pliiiz kalle mej Mika? D e litt sånn spess t mej xD ærr, der d e ei jente eller noke lignande, fire av dei, liksom, heilt like åsså litt diffust å sån... d e liksom et artistique prosjekt ej laga xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 11:16 pm
Kan vel det, men jeg kommer da alltid til å tenke på en annen Mika hver gang jeg skriver navnet. crying Du vet sikkert hvem jeg mener.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 08, 2009 5:44 am
Ditt virklige liv Navn: Marte Karoliussen Fødselsdato: 23.05 Bosted: Nordland (nu kan du gjette ;D) Jobb: Elev..
Gaia Navn: Shnako (vil bytte til Mancow biggrin ) Kjønn: Jente Mules: 2, tror jeg Join dato: Husker ikke razz Lenge siden nå!
Hva liker du? Musikk, gitar, taekwon-do, England, Finland, Japan, Anime, Naruto, lakris, grønn og IS biggrin Hva liker du ikke? Fisk(ekaker), sossetapere, brunkrem, skolen, sure folk og Dimmu Borgir twisted
Favoritt Farge: Grønn Film: Final Fantasy Advent Children 3nodding Tegneserie: Anime!!!!!!!!!! TV Show: DISNEY CHANNEL!!!!! ( ser egentlig ikke på tv ) Skuespiller: Vet ikke Skuespillerinne: Vet fortsatt ikke! Mat: Kjøttkaker heart Drikke: URGE! Sport: Taekwon-do Ferie: Vil til England NÅ! 4laugh Ord: Tøfft
Musikk Children of Bodom, Cradle of Filth, System of a Down, Ajattara osv..
Generelt Går på taekwondo to ganger i uka, veldig gøy!, spiller gitar (lærer meg follow the reaper på gitar), har en puddelting som heter Mini.. Ikke så mye å skrive .
Kontakt E-mail: MSN: marte.karoliussen@tele2.no AIM: YIM: ICQ:
Mer på Gaia Favoritt Forum: Aquarium Favoritt SubForum: Favoritt tråder: Andre guilds: En som jeg ikke husker navnet på razz Steder du hjelper til/eier: Ingen for øyeblikket stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 9:34 am
Hei og velkommen! Fantastisk musikksmak du har. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 12, 2009 6:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 21, 2009 3:46 pm
Ditt virkelige liv Navn: Tonje Fødselsdato: 17.12.1994 Bosted: Ei øy et stykke utenfor Stavanger. Jobb: Jobber som vikar for opppvasken på et kloster/hotell i nærheten.
Gaia Navn: In your bed Kjønn: itz a ladee cant u c????? Mules: You don't wanna know. Join dato: 4.2.08 Eg e ganske fersk. surprised
Hva liker du? Musikk, mat, tegning, shopping, skrekkfilmer, å le, snop, manga, anime, venner, farger, sommer. Hva liker du ikke? MATTE, lekser, stress, å være sjenert, drama, falske folk, m.m.
Favoritt Farge: Liker alle fargene! Men syns kanskje sjøgrønt, lilla og blått er ekstra fint, daa. :> Film: Boondock Saints, HTTYD, Studio Ghibli filmer, Disney filmer, Tekkonkinkreet Tegneserie: For det meste mangaserier TV Show: Av og på på forskjellige serier Tv-serier, samt en haug med forskjellige anime-serier Skuespiller: N/A Skuespillerinne: N/A Mat: Taco, pizza, pastasalat, pita, fiskesuppe, pytt i panne, tomatsuppe, LAPSKAUS, kjøttkakerrr, Poteter med makaroni, fiskekaker, brun saus og ketchup heart Drikke: Vann, melk, juice, solobrus, julebrus, sjokolademelk Sport: Håndball, volleyball, innebandy Ferie: Jeg har fryktelig lyst til å besøke Japan. Kulturen er spennende og jeg syns på en måte hele landet virker litt "mystisk" og fascinerende. Ord: -
Musikk Jeg hører nesten på alt.. Er kanskje ikke akkurat så veldig glad i det meste mainstream som ungdommer hører på, da. Rap og R&B og sånn. Noe er jo litt bra da, men det meste gjør meg bare litt deprimert.
Generelt Heheh, woho!!
Kontakt E-mail: MSN: prinsesse-tonje@hotmail.com lol AIM: Nope. YIM: Nope. ICQ: Hæ?
Mer på Gaia Favoritt Forum: CB Favoritt SubForum: Art Freebies? surprised Favoritt tråder: N/A Andre guilds: HQ Steder du hjelper til/eier:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 4:57 am
Ditt virklige liv Navn: Beate Fødselsdato: 11 mai Bosted: Oslo Jobb: student (:
Gaia Navn: Creature93 Kjønn: Jente Mules: HAHAH. Join dato: 2007
Hva liker du? Profil
Hva liker du ikke? Profil
Favoritt Farge: Neon farger // vanlig grønn Film: Jurassic park // pokemon - første filmen Tegneserie: South Park TV Show: Two and a half men Skuespiller: ingen Skuespillerinne: ingen Mat: Kylling filet og ris Drikke: Fasta 83 Sport: ingen. er for lat Ferie: London Ord: "Hæ?"
Musikk Rock, metal, techno, trance, alternative, pop (la oss bare si, jjeg liker alt utenom rnb og hip hop.)
Generelt Liker å få nye venner, chatte (: er ganske hyggelig :' D
Kontakt E-mail: Må kjenne deg litt først. MSN: - || - AIM: YIM: ICQ:
Mer på Gaia Favoritt Forum: Chatter box / mini shops Favoritt SubForum: Art freebies / friends chat Favoritt tråder:
Andre guilds: [ D.gray-man fan guild ]

Steder du hjelper til/eier:

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 25, 2009 10:29 am
Får vel ønsker dere begge offisielt velkommen til paradiset! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 6:39 am
okey litt seint å komme inn me dettan da>.<
Ditt virklige liv Navn: Ine Fødselsdato: 28.9 Bosted: en elr anna sted i nord Jobb: familie bedrift
Gaia Navn: eni94 Kjønn: jente Mules: ... Join dato: 2006
Hva liker du? Sett inn.
Hva liker du ikke? Sett inn.
Favoritt Farge: grønn, gull, svart, rød, blå Film: emm veit ik Tegneserie: naruto, elr masse anime>.< TV Show: Ugly Betty, Veronica mars Skuespiller: ... Skuespillerinne: ... Mat: taco, pizza... Drikke: cola Sport: ekke sporty Ferie: -..-'' hakke mye me ferie å dra på Ord: kawaii>.<
Musikk Nightwish, Evanscene, Techno>.< , noen sanga som kan være fin på andre ting men elrs hate æ hip hop og sånt>.<
Generelt okeii hate å prate for mye men det jør æ uansett>.< elske dyr og nye venner biggrin
Kontakt E-mail: må nok kjenne dæ før at d får dn MSN: her å
Mer på Gaia Favoritt Forum: hakke nån Favoritt SubForum: hakke nån Favoritt tråder: ... Andre guilds: ... Steder du hjelper til/eier: ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 12:22 pm
Ditt virklige liv Navn: Jenny Fødselsdato: 12 AprilBosted: I nord :p en lita øy der. xDJobb: hjemmelækse xD... OF COURSE!!! sweatdrop Gaia Navn: Luvs ChuKjønn: ei Jenta ^^Mules: Unquerie Yui Join dato: Joina egentlig når gaia ble starta... razz der å da.. "Husker faktisk ikke hva jeg heit i den tia da... Var kanskje liksom 15 min der, også av. (fette kjedelig dåå den tia) og fortsatt ennu^^Hva liker du? Jeg liker å se på anime. Jeg leser på manga, mest på "www.mangafox.com" Bra sia der azza : ) jeg anbefaler det... Også er de da, rpg games, mmoprg, online games... Ikke alle men, noen av di da : D.. Jeg liker musikk veldig godt heart Og henge med nye folk her og der. Kjenner dem og bli friend med dem, det er jo artig å bli kjent med folk som kommer der og der x D hvor hen de er... Ja ja x D.. : P nokk med det... sweatdrop Hva liker du ikke? Scammer,hackers, faker, poser, Liars, gossip, too girly, folk som er frekk i munn... Og det som ikke godtar deg, hvordan du er som... Favoritt Farge: Skyblue, black, blue, babypink.. bla bla bla xDFilm: jaaaaaaaaaaaa sweatdrop Littt av hvert Tegneserie: Manga shoujo xD TV Show: The Voice, The hills, TV film kanal.. razz Skuespiller: Hakke peiling x DSkuespillerinne: sweatdrop Mat: French Fries, Mini marshmellow, Lollipop, Cloud Candy, heart Pocky heart Drikke: Fanta x D Sport: : P Litt av hvert!! Ferie: Filipinene heart Ord: Kiss Kiss Fall inlove x D ta da da da~ Musikk Musikk is my life<3 ( Litt av hvert ) Generelt dramallama Er stolt over at jeg klarte å tjene opp alle det jeg ønske på ønske listen min xD ikke alle daa : p Kontakt E-mail: talk2hand MSN: "nussy@live.no" Mer på Gaia Favoritt Forum: CB, Exchange, Art Favoritt SubForum: wahmbulance Favoritt tråder: sweatdrop Andre guilds: IWONCLAN PINOY GUILD xD nokka sånt! OG Pinoy hangout <3 Steder du hjelper til/eier: Pinoy hangout "town 2040"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 8:52 am
Velkommen til Norge Jenny. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 9:25 am
Takk Marcus! ^^ Spiller du fortsatt gaia ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 9:54 am
Ditt virklige liv Navn: Malin Persson Fødselsdato: 07.07.93 Bosted: Østfold Jobb: Skole.
Gaia Navn: Kyootan Kjønn: Jente... uuh gutt? Mules: ? Join dato: For en uke sia.
Hva liker du? Gratis ting, ta sol, kødde, slappe av og danse.
Hva liker du ikke? Folk uten humor, nagging, overdrevent kebab-norsk, sauer og at boretslaget ikke tillater bikkjer.
Favoritt Farge: Grønn og Blå Film: Blades of glory Tegneserie: Ponduz TV Show: Manshow, Raske Menn, Jackass og South Park Skuespiller: uuuuh Will Ferrell Skuespillerinne: ho derre fra scary movie filmene Mat: Pizza, Tsatziki Drikke: Capri sonne Sport: Fotball Ferie: Hellas Ord: Mjau
Musikk Hip hop, reggae, klassisk, punk rock, folkemusikk, alt mulig, egentlig.
Generelt Æææh jeg er nesten aldri seriøs. Bare husk det. Og det kan hende jeg bruker fine ord som ikke skal sies i guds kåk. Og jeg er meget, meget spesiell. På en god måte. Mener jeg.
Kontakt E-mail: spørr MSN: men AIM: ikke YIM: regn ICQ: med å få et ja! biggrin
Mer på Gaia Favoritt Forum: Ingen spesiell Favoritt SubForum: Ingen spesiell Favoritt tråder: møø Andre guilds: Clique Steder du hjelper til/eier: tells huset mitt?
dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 1:47 am
Luvs Chu Takk Marius! ^^ Spiller du fortsatt gaia ? Veldig, veldig sjeldent. Kommer innom guilden innimellom da. wink
Velkommen til deg også Malin! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|