Welcome to Gaia! ::

[Dutch] All girls school

Back to Guilds

 

Tags: Dutch, Girls, Lifestyle, Fashion, Beauty 

Reply [Dutch] All girls school
Voorsteltopic

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Chiruro

PostPosted: Tue Jul 15, 2008 1:21 pm
Nieuwe members, members die hier al langer zijn, stel je hier voor,

schrijf een kort stukje over jezelf, over wie jij bent en welke dingen je leuk vind !
 
PostPosted: Tue Jul 15, 2008 3:42 pm
Oei, ik ben slecht met dit soort dingen sweatdrop
~pakt de microfoon en klopt er op~
THUMP THUMP PIIIEEEEP
Uhm. Haaj! Ik ben Luv. Of gewoon Jess.
Kben 20, half Egyptisch, half Nederlands, woon op't moment in Egypte.
Studeer Engelse Taal en Letterkunde, misschien ga ik daar over 'n jaar of twee wel mee door in NL. Kzie wel.
Verder ben ik gek op reizen, lezen, schilderen/tekenen, dansen en acteren, al heb ik nog af en toe last van plankenkoorts (het laatste is namelijk 'n pas ondekte hobby). Paarden = heart Gaia en Harry Potter zijn cool.
Dat was het wel zo'n beetje volgens mij, als je nog vragen hebt, vraag gerust. 3nodding
~geeft de microfoon door~
 

iLuVhP


Chiruro

PostPosted: Wed Jul 16, 2008 2:50 am
Leuk dat je er weer bij bent =D  
PostPosted: Wed Jul 16, 2008 4:56 am
Ik ben Candyce, ben 20 jaar oud. Ik woon nu bijna 7 jaar in Nederland en ben Amerikaans. Ik heb net mijn VWO-diploma en ga in september beginnen met Pedagogiek.
Voor de rest hou ik van lezen, dansen, zingen, met vrienden zijn enz...
Ik kan verder niks bedenken, dus zou zeggen, vraag maar als je wat wilt weten.  

candy_loves_candy


Sifri

PostPosted: Wed Jul 16, 2008 5:07 am
*neemt microfoon over van vorige*
well.. ik ben dus Sifri, was hiervoor ook al lid van deze guild ^^ probeerde het ook levende te houden.. maar eum.. missie was dus niet echt geslaagd >.<
Goed, over mij paar dingen:
- Oppassen als je chocolade bij je hebt, het kan wel eens op mysterieuze wijze verdwijnen *don't you dare looking at me O.o -looks up-*
- Ben geobsedeerd momenteel.. (see signature for detail)
- Ik ben en blijf kind!!!!
- Japan is en blijft mijn eindbestemming! Ik studeer nu Japanologie en hoop ervoor te slagen ^^;

en voor de rest "give me ice cream!!! or pudding!!!!" >w<
*legt microfoon neer*

 
PostPosted: Wed Jul 16, 2008 9:58 am
Japanologie, da klinkt intressant!  

Chiruro


Tenshi no Takai...

Friendly Vampire

9,050 Points
  • Person of Interest 200
  • Dressed Up 200
  • Survivor 150
PostPosted: Wed Jul 16, 2008 3:08 pm
Ik ben Diana, ik was hiervoor ookal lid alleen niet echt actief. Ik ben 1 zestiende Belg en voor de rest helemaal Nederlands(lekker saai). Ik ben 16 jaar en ik ga na de zomer 4 Havo doen. Ben in de derde vorig jaar blijven zitten dus. rolleyes
Mijn hobby's zijn: Tekenen, zingen, amv's maken, lui doen en gamen. Ook is een hobby van mij thriller en horror films kijken met vrienden of anime.
Momenteel heb ik de ziekte van pfeiffer en ben ik dus erg moe en veel online omdat ik zommige dingen niet meer kan door vermoeidheid.


Nog vragen, zoja stel ze maar~  
PostPosted: Thu Jul 17, 2008 11:14 am
Hoi hoi, leuk dat je je komt voorstellen ^_^  

Chiruro


gebakkie

PostPosted: Mon Apr 20, 2009 10:55 am
Ik ben Jacqueline Angelica Vaeringer Liimatainen, ook wel veel beter bekend als Jacky. Ik ben half nederlands, half fins. Ik heb het grootste gedeelte van mijn nu 15 jarige bestaan (nog 3 maanden en 20 dagen tot mijn sweet 16^^) in Nederland gewoont en woon nu in Finland. Ik zit in 3 VWO(voor de 2e keer) en wil graag dierenarts of architect worden.
Mijn hobby's zijn zingen en gitaar spelen (ik heb een bandje sinds mijn 10e xd ), paardrijden en met mijn paarden spelen ( heb er nu vijf, en er komt nog een veulen aan biggrin ) ik teken en ik doe veel met mijn vrienden. dat was het wel zo ongeveer.  
PostPosted: Sun Oct 18, 2009 3:43 am
Hallo,

ik ben Stef. Ik woon gewoon in Nederland anders dan de persoon in post hierboven. Ik ben denk ik al wel wat ouder dan de gemiddelde lid van gaiaonline....25 om precies te zijn. Ik woon in een flatje met mijn twee katten en 8 vogeltjes. Verder wil ik niet zo veel persoonlijke dingen over mijzelf kwijt. Als je meer wilt weten moet je maar gewoon een conversatie met mij aangaan wink

Op gaiaonline ben ik voornamelijk bezig met mijn bootygrab thread en mijn inkt, insecten en tattoo thread. Ik maak wel eens avatar art voor mensen en flans wat grafische dingetjes in elkaar. Daarmee bedoel ik banners, signatures, gifjes etc. Dus als jullie nog iets gefixt moeten hebben, kunnen jullie het aan mij vragen 4laugh

Leuk jullie allemaal te ontmoeten!  

Achaia Crucifix

Enduring Soldier

8,550 Points
  • Generous 100
  • Friendly 100

Chiruro

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 12:44 pm
Bootygrab thread. surprised
Oeh, moet ik zeker eens checken ! (Ik grab graag booty pirate )  
PostPosted: Sat Nov 14, 2009 3:40 am
Kom maar eens ene keer langs ^^
The Blue
Ik heb zelf verder ook korte recycled threads van m'n mule en ik.  

Achaia Crucifix

Enduring Soldier

8,550 Points
  • Generous 100
  • Friendly 100
Reply
[Dutch] All girls school

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum