Character's Full Name Here
Here Are The Basics....
People Call Me Nicknames.
My Birthday Is The Day Of Month.
My Last Birthday Cake Had Age On It.
In Case You Haven't Already Noticed, I'm A Gender.
To Me, It's All About The men/women/both.
Oh, Yeah. Before I Forget, You Should Know I'm A Race.
My Birthday Is The Day Of Month.
My Last Birthday Cake Had Age On It.
In Case You Haven't Already Noticed, I'm A Gender.
To Me, It's All About The men/women/both.
Oh, Yeah. Before I Forget, You Should Know I'm A Race.
Let's Look Deeper....
People Often Say I'm Personality, And I Have No Reason To Disagree.
My Life Has Been Exciting Biography.
You Want to Know What I Can Do, Huh? Well, Let's See. I Can Powers, if any; If there are none, just put none or something like that.
My Morals Are Good/Bad/Neutral.
My Life Has Been Exciting Biography.
You Want to Know What I Can Do, Huh? Well, Let's See. I Can Powers, if any; If there are none, just put none or something like that.
My Morals Are Good/Bad/Neutral.
Here's A Good Picture Of Me.

[align=center][size=18][color=YOURCHOICE]Character's Full Name Here[/color][/size][/align]
[align=right][color=black]Here Are The Basics....[/color][/align]
[align=left][size=10][color=black]People Call Me[/color] [color=YOURCHOICE][b]Nicknames[/b][/color][color=black].
My Birthday Is The[/color] [color=YOURCHOICE][b]Day[/b][/color] [color=black]Of[/color] [color=YOURCHOICE][b]Month[/b][/color][color=black].
My Last Birthday Cake Had[/color] [color=YOURCHOICE][b]Age[/b][/color] [color=black]On It.
In Case You Haven't Already Noticed, I'm A[/color] [color=YOURCHOICE][b]Gender[/b][/color][color=black].
To Me, It's All About The[/color] [color=YOURCHOICE][b]men/women/both[/b][/color][color=black].
Oh, Yeah. Before I Forget, You Should Know I'm A[/color] [color=YOURCHOICE][b]Race[/b][/color][color=black].[/color][/size][/align]
[align=right][color=black]Let's Look Deeper....[/color][/align]
[align=left][size=10][color=black]People Often Say I'm[/color] [color=YOURCHOICE][b]Personality[/b][/color][color=black], And I Have No Reason To Disagree.
My Life Has Been Exciting[/color] [color=YOURCHOICE][b]Biography[/b][/color][color=black].[/color]
[color=black]You Want to Know What I Can Do, Huh? Well, Let's See. I Can[/color] [color=YOURCHOICE][b]Powers, if any; If there are none, just put none or something like that[/b][/color][color=black].
My Morals Are[/color] [color=YOURCHOICE][b]Good/Bad/Neutral[/b][/color][color=black].[/color][/size][/align]
[align=center][size=18][color=black]Here's A Good Picture Of Me.[/color][/size]
[img]malformed url[/img][/align]
[align=right][color=black]Here Are The Basics....[/color][/align]
[align=left][size=10][color=black]People Call Me[/color] [color=YOURCHOICE][b]Nicknames[/b][/color][color=black].
My Birthday Is The[/color] [color=YOURCHOICE][b]Day[/b][/color] [color=black]Of[/color] [color=YOURCHOICE][b]Month[/b][/color][color=black].
My Last Birthday Cake Had[/color] [color=YOURCHOICE][b]Age[/b][/color] [color=black]On It.
In Case You Haven't Already Noticed, I'm A[/color] [color=YOURCHOICE][b]Gender[/b][/color][color=black].
To Me, It's All About The[/color] [color=YOURCHOICE][b]men/women/both[/b][/color][color=black].
Oh, Yeah. Before I Forget, You Should Know I'm A[/color] [color=YOURCHOICE][b]Race[/b][/color][color=black].[/color][/size][/align]
[align=right][color=black]Let's Look Deeper....[/color][/align]
[align=left][size=10][color=black]People Often Say I'm[/color] [color=YOURCHOICE][b]Personality[/b][/color][color=black], And I Have No Reason To Disagree.
My Life Has Been Exciting[/color] [color=YOURCHOICE][b]Biography[/b][/color][color=black].[/color]
[color=black]You Want to Know What I Can Do, Huh? Well, Let's See. I Can[/color] [color=YOURCHOICE][b]Powers, if any; If there are none, just put none or something like that[/b][/color][color=black].
My Morals Are[/color] [color=YOURCHOICE][b]Good/Bad/Neutral[/b][/color][color=black].[/color][/size][/align]
[align=center][size=18][color=black]Here's A Good Picture Of Me.[/color][/size]
[img]malformed url[/img][/align]