Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Stuen - Film, musik, spil og andet underholdning
WoW Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

WOW er?
  Et yndigt dukkebarn? -wink wink-
  SPAM SPAM SPAM!
  Demon Game from outa hell >[
  KACHING GOLD! ;D
View Results

Monique Smiling
Crew

Sparkly Conversationalist

8,100 Points
  • Person of Interest 200
  • Tenacious Spirit 250
  • First step to fame 200
PostPosted: Tue Jan 22, 2008 6:09 pm

OK, NU HAR JEG IKKE VÆRET SÆRLIGT AKTIV PÅ GAIA I GODT OG VEL ET STYKKE TID. IKKE SIDEN JEG FIK WORLD OF WARCRAFT IND PÅ LIVET.
SÅ MÅ JEG SPØRGE.

ER DER ANDRE SOM SPILLER?

OG HVIS IKKE HVORFOR? VED GODT SELV HVORFOR AT JEG SVOR AT JEG IKKE VILLE RØRE DET MED EN ILDTANG I SIN TID. MEN DET KUNNE DA VÆRE MEGET SJOVT AT HØRE HVAD ANDRE MENER OM DET?

Oversigt over folk der spiller: [LAST UPDATE: 03/06/09]
Maelstrom
Smiling: Belf Lock [Monique Smiling]
Friggin: Undead Priest [Monique Smiling]
Blades Edge
Emonic: Gnome Mage [Monique Smiling]
Steamwheedle Cartel
Tivil 80 warrior arms nelf [Ranchi]
Megami: priest shadow nelf [Ranchi]
Galadria: priest holy nelf [Ranchi]
Vitis: mage arcane draenei [Ranchi]
Ravencrest
Laughing Skull
Syberia: Belf Mage [Monique Smiling]
Emonic: Undead Rogue [Monique Smiling]
Smiling: Belf Paladin [Monique Smiling]
Tyryllion[sp?!]:
Orc shaman [Metalmusic.exe]
PostPosted: Wed Jan 23, 2008 12:02 am

Ja, spiller det siden jeg blev gravid og begyndte at kede mig... Har 2 lvl 70'er og raider Kara med min guild i ny og næ... Har da været så heldig at få nogle sweet epic ting, i går fik jeg 2 epic healing gems i Heroic Sethekk Halls, det var fryd uden lige 3nodding
Synes det er hyggeligt at spille, også selvom det ødelægger en del med de mange børn der spiller med...

Ranchi

Captain

Tasty Target

ZephyerDK
Crew

PostPosted: Wed Jan 23, 2008 8:42 am

Jeg har spillet derinde, på Shadowsong serveren, men hoppede af da jeg blev træt af meningsløs grind.

Istedet hoppede jeg over på Lord of the Rings online da det har RP elementet som WoW har voldtaget godt og grundigt, plus det er billigere i længden. Jeg spiller også en smule Pirates of the Burning Sea selvom det ikke kører helt optimalt på min bærbare og jeg er for doven til at hoppe til min stationære razz

Udover det overvejer jeg at hoppe på FFXI igen, da jeg er begyndt at savne det lidt smile Der er bare noget over et MMO der er bygget til at man kan spille det med en controller.
PostPosted: Thu Jan 24, 2008 4:41 am

jeg har kun spillet det lidt!

Stinky Tampons

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 9:19 am

ZephyerDK
Jeg har spillet derinde, på Shadowsong serveren, men hoppede af da jeg blev træt af meningsløs grind.

Istedet hoppede jeg over på Lord of the Rings online da det har RP elementet som WoW har voldtaget godt og grundigt, plus det er billigere i længden. Jeg spiller også en smule Pirates of the Burning Sea selvom det ikke kører helt optimalt på min bærbare og jeg er for doven til at hoppe til min stationære razz

Udover det overvejer jeg at hoppe på FFXI igen, da jeg er begyndt at savne det lidt smile Der er bare noget over et MMO der er bygget til at man kan spille det med en controller.

Wauw, kom da lige lidt længere væk fra emnet, hva... Desuden er der kun meningsløs grind når man selv starter det. Har aldrig grinded meningsløst, aldrig, og har stadigvæk skrabet sammen til en epic fugl...
PostPosted: Fri Jan 25, 2008 4:29 pm

Tror det er op til hver person om de kan bruge det til noget eller ej wink I mit tilfælde er der ikke mere tilbage i WoW at lave. Har fået fulgt det op på historien jeg skulle og det er stort set også det vigtigste for mig da jeg jo har fulgt med i seriens historie, både gennem spil og bøger som jeg ejer nogle stykker af.

ZephyerDK
Crew

Monique Smiling
Crew

Sparkly Conversationalist

8,100 Points
  • Person of Interest 200
  • Tenacious Spirit 250
  • First step to fame 200
PostPosted: Sat Jan 26, 2008 2:23 am

JEG ELSKER AT VÆRE EN GNOM! >w<
I'M GIMMICK THE WARLOCK GNOME FROM HELL...
PÅ SHA'TAR <<;;
LVL 31 ATM.

OG JEG ER SÝBERIA [JEG ER DEN ENESTE MED DET NAVN PÅ HELE DEN EUROPÆISKE SERVER D:] THE UNDEAD MAGE PÅ LAUGHING SKULL LVL 9.

MIND YOU AT JEG KUN HAR SPILLET I LIDT UNDER 2 UGER ^^;;;
PostPosted: Tue Jan 29, 2008 8:51 am

På to uger er det sgu fint klaret... Efter 2 år ser det sådan ud hos mig:

Tivil: Første chara, lvl 70 night elf warrior, arms spec, nogenlunde equipped.
Galadria: Nuværende main, lvl 70 night elf præst, holy spec, er raid healer.
Enziel: Sideprojekt, lvl 27 gnome rogue, subtlety spec, forkælet møgunge...

Alle på Steamwheedle Cartel RP, 2 af dem i Vortex of Might, som er på plads 9 over de bedste guilds på serveren, og vi er ikke en raid guild...

Har slettet et par charas også... Schwarz (warlock), Natsu (mage), Tamao (warrior), og spiller ikke rigtig mere med Luminis (shaman)... Har også en horde på Darkmoon Faire, men det er mere for sjov sweatdrop

Ranchi

Captain

Tasty Target

Diakos

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 4:12 am

Har et ton chars spredt up på forskellige servere, pt spiller jeg på 39 orc hunter på Defias (rp) men han bliver nok flyttet over på en PvP server sammen med de folk jeg startede ham med, har oss en lv 15 undead priest, som jeg beholder der da han er meget mere egent til RP
PostPosted: Tue Mar 18, 2008 7:14 am

Jeg spiller også WoW. min bedste character er en night elf hunter i level 45, men jeg har også en night elf priest, en human mage, en draenei shaman og en drawf paladin. Næsten alle mine characters er på Darkmoon faire, men Jeg har også en enkelt horde på en anden server, jeg kan bare ikke huske hvilken.

Tarramina

iceman_dk

PostPosted: Thu Mar 20, 2008 7:24 am

jeg havde en Tauren Warrior som jeg nåede at få op i lvl 10 på en trial account jeg fik af min ven efter han havde købt BC, men min bærbare kunne kun holde til at køre det ca. 20 minutter ad gangen inden den brændte sammen, så jeg kom aldrig rigtigt ind i det...
PostPosted: Sat Mar 22, 2008 8:21 pm

iceman_dk
jeg havde en Tauren Warrior som jeg nåede at få op i lvl 10 på en trial account jeg fik af min ven efter han havde købt BC, men min bærbare kunne kun holde til at køre det ca. 20 minutter ad gangen inden den brændte sammen, så jeg kom aldrig rigtigt ind i det...

Tauren! Yes! Vi snakker samme sprog kammerat biggrin Moo!

Ærgeligt der ikke er udgivet nogen Warcraft bøger med Taurens razz Cristie Golden måtte gerne skrive den for min skyld da biggrin Hun gjorde det godt med sine 2 andre horde bøger og så spiller hun jo selv Tauren i WoW.

ZephyerDK
Crew

sltttbrgr

Dangerous Lunatic

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 7:23 pm

Elsker det faktum at hovedelen af de forfattere sandsynligvis ikke har spillet Warcraft 1, 2 eller 3 >_>

Har set på noget warcraft literatur og det er altsammen meget skuffende

Men egentlig vil jeg sige at WoW var et pænt stort "let down" for mig... Warcraft universet blev bare ødelagt
PostPosted: Tue Mar 25, 2008 9:25 am

Woot! En der er enig med mig. Jeg spillede mest spillet for at læse lore igennem det. Jeg nåede level 46-47, så droppede jeg at finde noget som helst brugeligt lore i verdenen. Jeg holder mig til bøgerne og singleplayer campaigns, thank you smile

ZephyerDK
Crew

Undercover-kitty

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 11:34 am

hmm ville gerne spille det hvis det var gratis... ;D
Reply
Stuen - Film, musik, spil og andet underholdning

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers