Ranchi
ZeForgotten
Age of Conan (MMO som slår WoW af banen hva gameplay og historie angår)
Metal Gear Solid 4 (Behøver ikk forklare dig hvorfor det er godt
razz )
Og mange andre spil... mange mange andre.. Rigtig mange..
For det første skulle den her thread hjælpe folk videre der måske gerne vil vide noget om de spil man skriver op, så hvorfor er der ikke en eneste beskrivelse?
Og for det andet synes jeg ikke at det er ret kønt at skrive 'som slår WoW af banen hva gameplay og historie angår', når det er en personlig mening, og ikke fakt.
AoC lever ikke op til hvad de lovede folk, hverken hvad grafik eller story angår, og deres bruger support er så dårlig, at den stort set ikke eksisterer. Og det er ikke min personlige mening, men ting andre har sagt og oplevet, og derfor er stoppet med at spille AoC, pga. stor skuffelse...
Vil også gerne lige tilføje, at AoC er fra 18 år og derefter, og derfor nok ikke vil få ret mange DDG'er med på vognen, da de fleste *host* aktive *host* er yngre...
Det var nu ikke ment som en provokation til wow, og jeg nævnte heller ikke på nogen måde at det var fakta. Beviset for det er at jeg ikke smed noget link. Det ville være logik for selv den dummeste at det er personlig mening da det jo hverken er dig eller nogen anden jeg skriver
mine beskeder for. Men at du ikke lige kunne komme op med det selv, er jeg ked af. Undskyld hvis jeg gjorde dig sur eller ked af det.
Kan ikke se hvad folk har lovet ved AoC som de ikke har givet os.
Bruger supporten har været super fin fra min side af.
Granted, der har da været nogle fejl I spillet, ligesom med samtlige af alle andre MMOrpg spil der ude, som der altid er når et spil er nyt.
Men jo, en beskrivelse af AoC kan jeg da nemt komme med.
Har man spillet WoW før?
Så kender man til at grinde ting fordi hvert fjols (npc) du møder har brug for 10x *indsæt random ting som egentlig er ubrugelig her*
Der er ikke som sådan noget der er ændret I AoC som ikk har været prøvet i andre MMOrpg'er før hen.
Hvis man kender er MMOrpg som WoW så ved man også hvordan man ska spille AoC
Combat systemet I AoC er, efter min mening(lige en serviet til tårene), er bedre end I mange af de andre MMO'er. Det er ikke bare Skill-baseret og kedeligt hvor du ka spamme en tast og vinde. Så hvis man har vænnet sig til det gode gamle "tap 1 to win all" system så kan det måske være lidt svært at finde ud af, men spillets tutorials er hjælpsomme hvis man mangler hjælp.
Normale angreb forgår ved brug af 1, 2 og 3.
1: er et angreb fra venstre side
2: et angreb mod midten af din "fjende"
3: angreb fra venstre side
Senere unlocker du så også Q og E som er Lower Left og Lower Right attacks.
Det er meget vigtigt at bruge forskellige angreb da fjenden (og du selv) kan sætte hvor han/hun vil have mest beskyttelse. Så hvis en NPC eller normal player sætter sit angreb til sin højre side, så er det nok smartest at du begynder at tæske løs på deres venstre side. Medmindre du er glad for at dø hele tiden, og så igen.
Der er også skills du kan få ved at stige i rang (nemt ikk?)
Disse skills ("Combos") gør at du kan lave andre angreb end bare "swing swing swing. Når du aktivere en kombination vil du på skærmen ku se hva du ska trykke (1, 2,3 Q eller E) og hvis du rammer de rigtige knapper så vil du lave angrebet som du har aktiveret.
Finishing Moves, jeg er slet ikk sikker på hvordan de rigtigt virker men for mig ser det altid ud til at virke når jeg er lige ved at nedlægge en person. Og der er absolut ikke noget mere tilfredsstillende end at lave forskellige "Finishing Moves" hvor du enten skære begge arme af en person og til sidst hugger hovedet af dem. skære dem over fra toppen af hoved og ned gennem kroppe. Der er utroligt mange forskellige slutninger på en kamp. Og jo bedre din computer er, jo flottere er de.
Grafisk er det også ret så smukt. Det kræver en lidt heftig computer hvis du vil have den fulde effekt af de dejlige detaljer og et grafikkort som køre med Shader Model: 3 hvis du vil have blod på skærmen. når du laver et såkaldt "finishing move" eller når du med en anden class laver magi.
Hvis du køre med en lavere Shader Model end 3 vil du tydeligt kunne se nogle rets så sjove animationer og småting som skaberne af spillet har smidt ind for sjovs skyld.
Magier laver ikk længere flotte effekter, men det får bare din karakter til at se ud som om den danser en eller anden fesen dans.
Og da det er 18+ er der også stærke scener med og andre ting som bare bryster. men hvis du køre med Shader Model 2 eller lavere på dit grafikkort så vil dette være censureret
AoC's community er ret så dejlig en flok mennesker.
Man ska bare holde sig fra idioterne og så er den skid slået
Historien er nok ikke den mest kendte da der som Ranchi siger ikk er mange "Old gamle mennesker" (oh wait, det mig der kalder os det) så de helt små her inde kender nok ikk så meget til universet.
Jeg vil ikk gå i detaljer om historien fordi hvis i læser dette så har i trodsalt internet, så hvis man vil vide noget om historien så ka man bruge Google. Ikke så forfærdligt svært. Jeg lover jer at I vil ikke komme til at svede over at skrive "google.dk" eller .com eller hvad I nu fortrækker..
Er ked af hvis jeg gjorde nogen WoW fanboys sure. Men den cartoony føelse og det endeløse rend af småbørn I WoW er ikke specielt dejligt.
Jeg får nok af det på gaia
For at gøre folk opmærksomme, da det jo kunne være jeg skrev det her som en helt anden persons mening, så er dette baseret på min egen mening. Da jeg ikk har intentioner om at ændre jeres eller skrive jeres mening. Kun idioter tror de kan gøre sådan noget