|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 23, 2008 3:53 am
Hey! Hvad siger I til en thread, hvor man bedømmer AVI'en over én, på skalaen 1 - 10, (1 er dårligst, 10 bedst, præcis som i Arenaen.)
Det kunne være en god måde at se, om éns AVI er noget værd.
Konstruktiv kritik ville også være en god idé, så man kan finde de ændringer, man ikke lige selv kan finde.
Håber I er åbne overfor idéen, har tænkt over det et stykke tid.
(Og så er det en del lettere at være 100 % præcis på sit modersprog. wink )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 27, 2008 10:40 am
Rykker lige dit indlæg til den rigtige subforum smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 31, 2008 7:28 am
så kan jeg vel starte^^ newer din avi er faktis sød. ikke den sejeste (det er min nu heller ik) kan også godt li din tiger (den passer godt ind i din still )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 05, 2008 10:19 am
Hm, ikke noget imod gay, slet ikke, men det er lige lidt for meget... Du har altid set pænt fimset ud, men det der er en slem overdrivelse sweatdrop
Dog passer farverne/tingene sammen, lige undtagen den grimme lille bamse, såeh 7/10.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 05, 2008 10:49 am
Ranchi Hm, ikke noget imod gay, slet ikke, men det er lige lidt for meget... Du har altid set pænt fimset ud, men det der er en slem overdrivelse sweatdrop Dog passer farverne/tingene sammen, lige undtagen den grimme lille bamse, såeh 7/10. tak ^^ din avi er.... sort sweatdrop ej den er faktis meget flot, kan godt li når man holder sig til en ellerto farve ^^ 8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2008 4:36 am
4/10
Ikke lige min stil, syntes ikke rigtig at den, tja det er svært at forklare, bare ik min stil sorry sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2008 6:41 am
Newer > Din Avi minder mig på en langt ude måde om Talim fra Soul Calibur smile Det er nemt at kunne danne sig en baggrunds historie til den når man ser det også selvom den ikke har en. Jeg ser en pige der på en Lord of the Ring agtig måde søger ud i landet for at stoppe den uendelige ondskab. Og en class som druid slår også en lidt, med hensyn til hendes briller og så alle de dyr hun har razz
9/10 for en fed Avi som kan sætte tankerne igang.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 7:24 am
Burn, Baby. BURN D;
Jeg syntes din avatar er super fin. Selvom det er lidt fantastic 4 [Thing merging with Human flame] og så en omgang Super Saiyajin[sp?!] hår oveni. Men kan da meget godt lide den. 7,5/10
|
 |
 |
|
|
|
Sparkly Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 27, 2008 12:19 pm
OMG, DIN AVI ER FOR SEJ eek ... 11/10 (I'm the offcial fan girl of monique smiling ;D)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 27, 2008 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 27, 2008 10:33 pm
Finder noget andet tøj -.-
men din er okay 7/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 30, 2008 5:05 am
Wingin cute Finder noget andet tøj -.- Nåh, sådan var det nu heller ikke ment. Synes bare, at hvis man skal give en anden herinde karakter, så må man også gerne selv have noget på der er værd at bedømme...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 04, 2008 9:46 am
ANYWAYS, lad os få tråden tilbage på ret køl
Ranchi; skønt dit sæt ikke lige er i min smag så er det gennemført, med gennemgående farver og temaer så... 7/10 (10/10 her jeg endnu ikke set NOGEN på gaia der var til så en god karakter IMO)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 13, 2008 8:48 am
Well, du har lavet en nazi kaptajn der står i et slags pentagram af noget ild...? Sygt og forkert xD Ich leibe es Herr Captain ^^ 8/10 >-< ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 10:22 am
Lukcs din avi er mega fed(men ikk lige min stil smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |