Jeg vil også være med!
Kornsnogen Shesha (opkaldt efter en hinduistisk naga)

Hun stak af for godt et lille halvt årstid siden, så jeg regner ikke helt med hun er i blandt os længere..
Selveste Mr. Kaizer! (opkaldt efter Mr. Kaizer (dah) fra Kaizers Orchestra's 'univers')

Han stak af for lang tid siden, som han ofte gør, men jeg har fået tips om hvor han er, men endnu ikke fået fanget ham. Han er en stor frugtædende kat, med sin helt egen comic, og facebook profil
biggrin Oliver! Ja, jeg er hvist ikke den eneste med en rød kat med det navn
biggrin (Spørg ikke hvorfor, men han blev navngivet efter Jamie Oliver)

Han er stadig en stor og dum naiv killing, der altid vil lege med de andre katte, selv den frygtsomme Fister, som tæver alle.. Oliver fatter det bare ikke.
Dette er Mzungu der spiser. (rathergood.com - find sangen Mzungu og se hvad den er opkaldt efter
biggrin )

Endnu en kornsnog. Den er fornylig stukket af, for de er desværre pisse udbryder lystne. Det irritere mig jeg ikke kender dens køn, men jeg tror det er en hun.
Sidst men bestemt ikke mindst: Konge pythonen Monty! (En python der hedder Monty... Monty Python, get it?
biggrin )

Købte (ham, tror jeg) for en uge siden. Det er nu en dejlig og rolig slange, man kan kun holde af den.
Men den er ikke så stor endnu, som det ses.
Derudover har jeg også 4 alvsfoder mus (natalmus, jeg egentlig gerne vil af med), og vores familie katte Fister og Stoffer. Og min afdøde men altid savnede kat Mickey, som har det mest beundringsværdige gravsted ude i baghaven.