Vil gerne lave en liste over online shops der tilbyder mangas, DVD'er, CD'er, statuer og andet merchandise indenfor animebranchen. Dette topic er et opslag, alstå sticky, og skulle gerne blive et godt sted at finde de ting man savler efter. Fra medlem til medlem ^^
Hvis I kender et godt sted på nettet, så skriv et link og en lille beskrivelse, måske også hvad I har bestilt derfra, og hvordan deres service var.
Vær så venlige ikke bare at tippe noget ind på Google bare for at sætte et link ind. Hvis I kender en shop, men aldrig har købt noget dér, så gælder den ikke som pålidelig, og skal ikke anbefales til nogen, takker.
---
Faraos Cigarer - [
Foto]
Har bestilt Warcraft the Sunwell Trilogy - Ultimate Edition, Tamuura og Girls Girls Girls 2 derfra, og henholdsvis betalt med giro og Visa Electron. Butikken ligger i København, så pakken kommer efter ca. 3 - 4 dage, og alt er pakket godt ind. Har også haft fat i dem via mail ang. udsolgte varer, og de svarer hurtigt og høfligt. Der er af og til problemer med de varer de skriver 'OK' ved, de kan sagtens være udgået. Så glæd jer aldrig for tidligt her, I får måske ikke det I bestiller.
Be Nippon - [
Foto]
Har bestilt 3 Code Geass artbooks og en Code Geass doujinshi. Betalte med PayPal, og fik en mail dagen efter, om at betalingen var udført. Mine varer skulle først bestilles hjem inden de kunne sendes, men det tog også kun små 2 dage, og fik igen en mail om, at bøgerne var sendt. Desuden fik jeg penge tilbage i porto, da jeg havde betalt for meget, igen fik jeg en mail med denne info. Butikken ligger i Japan, og alle deres ting er på japansk, det tager derfor op til 14 dage at få sine ting. Portoen er MEGET dyr, alt efter vægt, jeg betalte stort set lige så meget for porto som for bøger. Der skal betales told når pakken afhentes på posthuset, hvilket igen afhænger af hvor den kommer fra, og hvad den vejer. Bøgerne var pakket godt ind i aviser og plastik.
X-Comics - [
Foto]
Bestilte her Anvilmar og 2 H.R. Giger artbooks. Butikken ligger i Tyskland, og ved bestilling fra udlandet kan man kun betale via sin bank. Efter bestillingen får man en mail med de oplysninger man skal give banken, og når betalingen er modtaget tager det kun 3 - 4 dage inden pakken kommer. Alting er godt pakket ind, og portoen er ikke så dyr.
Kid NemoHar lige reserveret en Code Geass R2: Zero LeLouche G.E.M. Series 1/8 PVC Figure. Det var meget let at melde sig til, og betalingen kan udføres via PayPal, hvilket går hurtigt og let. Forretningen ligger i Amerika, men portoen er billig. Vil editere denne post når min statue kommer på markedet og smidt ind af min dør, om varens tilstand, butikkens service (tilmeldt e-mail status af varen da det er en pre-order), og hvor lang tid alting tog. Satuen udkommer her i slutningen af April i Japan, men først den 30 Maj hos Kid Nemo, så regn ikke med en edit lige de her dage. Bestilte den her fordi andre shops ville have helt op til 140$ for den, havde indstillet pre-order muligheden, eller bare ikke havde den som pre-order mere... Og hvad gør man så som Lelouch fantøs der bare MÅ og SKAL have den statue? Om en måned er den sgu snart udsolgt overalt...