Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Skrivebordet - Vis os dine tegninger, tekster, eller andet kreativt
mine kreationer.

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Skal jeg lave Avi art?
  Ja.
  nej.
  hved ikke.
  GOLD!
View Results

Arock-The-Demonic-13

5,950 Points
  • Window Shopper 100
  • Treasure Hunter 100
  • Consumer 100
PostPosted: Sun May 10, 2009 1:22 am

Jeg tegner meget og her er nogle af mine tegninger..
JEg ville gerne vide om jeg har en changse for Avi art, og hvad syntes i om mine manga tegninger.. jeg har aldrig brugt en bog eller noget, jeg har storset lært mig det selv. Og en i min klasse siger jeg er utrolig god til det.. men vad syntes I?

http://www.gaiaonline.com/forum/picture-post/come-see-my-creations-pleaze/t.49781637/
PostPosted: Sun May 10, 2009 10:16 am

Jeg kan godt lide dem... tror sagtens at jeg kunne finde på at købe noget, hvis du lavede en aviart-shop n_n

Frozen_wolf

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Mon May 11, 2009 12:08 am

TBH, en hel shop ville du nok ikke komme langt med, medmindre dine priser er så små, at selv en newbie kan betale for dem.

De er ok til at starte med, men hvis du gider bruge lidt ekstra tid på at cleane dem op, så har du lidt bedre chancer. Ville nok bruge noget at kigge efter, så de ikke virker så stive og livløse.

Prøv eventuelt at åbne en tråd her i guilden, eller et andet sted, hvor du tilbyder dine første avi arts for en simpel trade eller tilbudt pris, så kan du se hvad folk vil give, og hvordan det egentlig er at lave avi arts.
PostPosted: Mon May 11, 2009 7:50 am

Ranchi
TBH, en hel shop ville du nok ikke komme langt med, medmindre dine priser er så små, at selv en newbie kan betale for dem.

De er ok til at starte med, men hvis du gider bruge lidt ekstra tid på at cleane dem op, så har du lidt bedre chancer. Ville nok bruge noget at kigge efter, så de ikke virker så stive og livløse.

Prøv eventuelt at åbne en tråd her i guilden, eller et andet sted, hvor du tilbyder dine første avi arts for en simpel trade eller tilbudt pris, så kan du se hvad folk vil give, og hvordan det egentlig er at lave avi arts.
'

finaly one who has leanred to be hornest blaugh
Oki..

Arock-The-Demonic-13

5,950 Points
  • Window Shopper 100
  • Treasure Hunter 100
  • Consumer 100
Reply
Skrivebordet - Vis os dine tegninger, tekster, eller andet kreativt

Manage Your Items
Other Stuff