Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Dansk guild forum
Hvad er så nyt?

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Sat May 23, 2009 1:59 am

For det første har jeg ryddet hele guilden for alle posts der ikke blev brugt i mere end en måned. Hele arkivet er også blankt, og gamle topics som vores 'præsentér dig' tråd måtte vige frem for et eget subforum, hvor nye medlemmer kan lave deres egen tråd.

Vores bank, DDG_Bank bliver brugt igen, så jeg vil gerne bede jer om lige at læse den tråd jeg har lavet om ham.

Reglerne er ikke blevet lavet om, foruden det lille aktuelle problem med, at folk ikke gider poste i de passende subforums. Hvis den samme person bliver ved med at smække nye topics ind i main, selvom de hører til i et subforum, har crew ret til at slette dem, skulle de være trætte af at flytte dem. Det har været et problem før, så derfor denne nye regel.

Desuden er Newer nu vice i stedet for Zeph, da han ikke dukker op så ofte mere. Han forbliver dog crew.

Nyt banner og ny forside har vi også. Disse kan altid ændres senere, men lige nu holder de vand.
PostPosted: Sat Nov 07, 2009 10:48 am

。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。

*Sukker*
Okay nu prøver jeg lige det her, for tror at lidt opdateringer vil holde diverse folk lidt mere inde i guilden.
Nu til det sjove, vi har fået et nyt sub forum, hvor i kan slå jer løs i Pulterkammer - Konkurrencer og events hvis i ikke lige ved det er det vores nye konkurrence del, jeg vil forsøge at holde en konkurrence der nu passer til de forskellige helligdage, nogen vil være gratis at joine og andre vil koste lidt gold. Vi vil forsøge at sende nogen nyheds breve ud til jer engang i mellem, bare for at vise at vi stadigvæk lever og stadigvæk vil have lidt handling i guilden.
Der udover, har jeg i dag ryddet lidt op i guilden, har slettet lidt og rykket et par enmer rundt. 4laugh

~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Sun Nov 08, 2009 1:02 am

Minder mig om... Kan du egentlig skrive newsletters som Vice? Ville jo have været oplagt biggrin
Ellers bare spam mig til med news, så samler jeg dem hver 14 dag eller sådan noget.
Synes vi mangler en tråd hvor vi kan samle nyheder omkring alle medlemmer, altså f.eks. hvis nogen er i arenaen, at det så kommer i et newsletter med et link, så vi alle bakke vores kammerater op.
Det ville så kræve lidt mere aktivitet og samarbejde, og dér tor jeg det halter lidt...

Nogle der vil være med til PROJEKT NEWSLETTER? XD
PostPosted: Sun Nov 08, 2009 3:13 am

Ranchi
Minder mig om... Kan du egentlig skrive newsletters som Vice? Ville jo have været oplagt biggrin
Ellers bare spam mig til med news, så samler jeg dem hver 14 dag eller sådan noget.
Synes vi mangler en tråd hvor vi kan samle nyheder omkring alle medlemmer, altså f.eks. hvis nogen er i arenaen, at det så kommer i et newsletter med et link, så vi alle bakke vores kammerater op.
Det ville så kræve lidt mere aktivitet og samarbejde, og dér tor jeg det halter lidt...

Nogle der vil være med til PROJEKT NEWSLETTER? XD

。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。

Jeps kan godt skrive news letters, jeg har også skrevet et som en lille prøve. wink

~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Sun Nov 08, 2009 3:56 am

Nåh ja, nu du siger det, så kan jeg da også godt huske det *slår panden mod skærmen*
Dem må vi have lidt flere af...
PostPosted: Fri Feb 05, 2010 1:06 am

UPDATE: Omkring et billede jeg lovede at lave for lang tid siden.

Jeg ved ikke hvor mange der kan huske det billede jeg lovede at lave i Julen 2008. Jeg fik det jo aldrig lavet. Men har siden prøvet mange gange at få mig selv til det. Her er resultatet so far:

Guild Christmas picture

Så som i kan se er der et stykke vej endnu. Er også ret stresset da skolearbejdet fylder meget af mit liv lige nu. Men vil gerne høre hvis i har nogle kommentare so far. Noget jeg kan gøre anderledes?

Monique Smiling
Crew

Sparkly Conversationalist

8,100 Points
  • Person of Interest 200
  • Tenacious Spirit 250
  • First step to fame 200

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Fri Feb 05, 2010 2:23 am

Monique Smiling
UPDATE: Omkring et billede jeg lovede at lave for lang tid siden.

Jeg ved ikke hvor mange der kan huske det billede jeg lovede at lave i Julen 2008. Jeg fik det jo aldrig lavet. Men har siden prøvet mange gange at få mig selv til det. Her er resultatet so far:

Guild Christmas picture

Så som i kan se er der et stykke vej endnu. Er også ret stresset da skolearbejdet fylder meget af mit liv lige nu. Men vil gerne høre hvis i har nogle kommentare so far. Noget jeg kan gøre anderledes?

Jeg kan huske deeet!!! xd

Men lad dig ikke stresse, det skal jo stadigvæk være sjovt for dig at lave. Det ser hvert fald godt ud, og det ville være fedt at bruge det som forside omkring næste juletid, hvis muligt whee
Reply
Dansk guild forum

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff