Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Stuen - Film, musik, spil og andet underholdning
The Sims 3

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Sims 3
  Hvad er det?
  Har købt det
  Blank kun for golden
View Results

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Thu Jun 04, 2009 3:52 am

。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。

{ Så kom det endelig efter langtid venten. Er der andre end mig der bare næsten ikke kunne vente til dagen i dag den 4/6-2009?
Syntes godt nok at det har været alt for længe da spillet jo rigtig skulle have været udkommet den 17 feb. 2009. Hvor mange at jer har vredet pungen og købt det? }

~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 7:00 pm

Har godtnok ikke købt det razz Men sidder med anmelder versionen (stortset det samme som alle andre versioner, den var bare ude noget før).

Mit første projekt i spillet gik ud på at lave en hel by om til... øhm... Folk med cykelhjelm og personligheden "insane". Blev dog aldrig til meget da familierne spiller i forskellige save games, altså så nye familier der er lavet ikke kommer med i de gamle spil man har. Nye familier vil dog stadig kunne se gamle familier.

Jeg nåede dog at få lavet en stor omgang indavl razz og opkaldte derefter byen Innsmouth.

ZephyerDK
Crew

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Sat Jun 13, 2009 12:56 pm

。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。

{ Hehe... Sådan kan man jo også vælge at spille det. xd
Jeg vælger så at spille, det ved at opfylde deres ønsker og det store livs ønske, selvom der gik lidt bøvl i den første familie, jeg var 2 eller 3 ting fra at gennemføre hendes livs ønske også flyttede en af simmerne ud og jeg skulle så ''genstarte'' hele familien og begynde på 0 igen. sweatdrop }

~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~
Reply
Stuen - Film, musik, spil og andet underholdning

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces