Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Legestuen - Chat, forumlege og hygge nygge
Fik i nogle gode julegaver?

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zennarion

Devoted Genius

11,800 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Millionaire 200
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Fri Dec 25, 2009 6:20 am

Tja... Som titlen siger, fik i nogle gode jule gaver, eller ej?

Syntes bare lige det kunne være sjovt at høre hvad folk fik i julegave, om det var nogle ting de ønskede sig osv.

Selv fik jeg da et graphic tablet til min computer, hvis i ikke ved hvad det er, så bare spørg ^-^
PostPosted: Fri Dec 25, 2009 10:14 am

Ønskede os ting til køkkenet, og det fik vi da også. Nye knive, bestik, tallerkener, en pande, osv. Og en tur for 2 til biffen af en ven der følte sig skyldig *lol* Fik den nye kontorstol jeg ønskede mig til min fødselsdag ugen før, og en PSP'er plus spil til årsdagen, så jeg er tilfreds.

Ranchi

Captain

Tasty Target

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Fri Dec 25, 2009 10:31 am

Trivial pursuit - Disney udgaven, 400kr til en skildpadde, det årlige billed af min yngste niece, 2 bluser, 2 t-shirts, 2 par bukser, 1 jakke, et kniv sæt fra raadvad, en vinter hat fra punkshop i bye bye killer kitty serien, 2 george jensens lyssestager, 2 george jensens juletræes pynt, et gavekort på 400kr til en smykke forhandler + et gavekort på 100 kr til kolding store center <- Har solgt det til kæresten for 100kr rofl .

EDIT: Glemte lige at jeg også fik Ghost Whisper sæson 2 + Harry Potter & Halvblodsprinsen. sweatdrop
PostPosted: Fri Dec 25, 2009 11:26 am

Lyder som om i fik nogle gode gaver^^

Fik selv 1050 kroner
Og et gavekort til Esbjerg City på 500kr

Zennarion

Devoted Genius

11,800 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Millionaire 200
  • Entrepreneur 150

Widdle Wed Panda

PostPosted: Sat Dec 26, 2009 12:04 am

Fik ca. 370$ i gavekort, et gave kort til iTunes, 2 skjorter, og Kendo udstyr.
PostPosted: Sat Dec 26, 2009 2:04 pm

jeg fik: en guitar, en Yaoi manga, 2 hello kitty tasker, et par frø sokker, et hello kitty mobil vedhæng, et håndklæde med mit navn på, hele dæmonernes hvisken serien (historien om Mira), et gavekort til en tøjbutik på 200kr, et nds spil, den aller nyeste AC/DC T-Shirt med Black Ice, nogle hello kitty hårspænder, en ny pung, desperate housewifes sæson 2 (selvom jeg ikke er så intereseret i det mere, men dog en lille smule endnu XD ) det var sådan set det...

nåhhh ja så var der jo også tigerbilledet ^-^

xX_The_Anime_Girl_Xx

Monique Smiling
Crew

Sparkly Conversationalist

8,100 Points
  • Person of Interest 200
  • Tenacious Spirit 250
  • First step to fame 200
PostPosted: Sat Dec 26, 2009 8:01 pm

Ok, har egentlig ikke fået alle mine gaver endnu. Men skal nok opdatere XP

Har fået (i kronologisk rækkefølge):

At Tegne er at se (Bog), noget undertøj, Coraline (DVD), Mirrormask (tegneserie), Et gavekort til hvilket som helst sæt Promarkers fra letraset, et sæt Faber Castell tuscher (super lækkert), Dyrefabler (bog af Anders Morgenthaler), Drag me to Hell (DVD), Ipod touch silicone Etui.

Udover det vandt jeg i gaveleg:
Memento (DVD), 2 par handsker (et sort og et mimer-farvet sæt biggrin ), 2 små tallerkner med super søde dyr på, Bagdad Cafe (DVD), et sæt børster, en saks, et sæt spritmarkers, en opvaske børste og kan ikke huske resten x_X;;
Reply
Legestuen - Chat, forumlege og hygge nygge

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff