Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Spørgehjørnet - Har du et spørgsmål? Så har et medlem måske et svar
Hvor burde jeg gøre af det her?

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Josephine The Weird

PostPosted: Wed Nov 16, 2011 4:11 pm

Jeg en lille bitte smule i tvivl om det her. Jeg ville gerne spørger om der er dubbere der er intresseret i at hjælpe med et projekt jeg arbejder på. Vi for nok brug for andre slags mennesker og så videre. Men mine spørgsmål er, hvor burde jeg gøre af det her, og gælder det som reklame?
PostPosted: Fri Nov 18, 2011 2:43 am

Da du spørger om hjælp er det ikke en reklame. Det er det kun når du prøver at lokke folk til at gå et bestemt sted hen biggrin

Tror ikke lige jeg er egnet til at dubbe, der er nok ingen der gider høre på min stemme *lol* Hvad er det du skal bruge folk til? Vi er ikke så aktive herinde, så hvis du vil fange folks interesse, er det nok en god idé at forklare lidt først. Jeg er nysgerrig nu xd

Ranchi

Captain

Tasty Target

Josephine The Weird

PostPosted: Fri Nov 18, 2011 3:05 am

Ranchi
Da du spørger om hjælp er det ikke en reklame. Det er det kun når du prøver at lokke folk til at gå et bestemt sted hen biggrin

Tror ikke lige jeg er egnet til at dubbe, der er nok ingen der gider høre på min stemme *lol* Hvad er det du skal bruge folk til? Vi er ikke så aktive herinde, så hvis du vil fange folks interesse, er det nok en god idé at forklare lidt først. Jeg er nysgerrig nu xd

Jeg har tænkt mig dubbe mig "my little pony" siden den danske version er noget af det værste jeg har hørt når det kommer til dubs. Jeg har allerede et par mennesker der vil være med. Det vi mest har brug for er dubbere og et par mennesker der kan redigere. Hvis det her går godt har jeg tænkt mig, at jeg måske kunne gøre lignende projekter med andre serier.
PostPosted: Mon Nov 28, 2011 12:52 am

Har ikke selv set den, men kan godt forestille mig hvordan det lyder. De danske stemmer er i det hele taget bare blevet værre og værre med årene. Tænk at Danmark engang fik priser for at være gode til at lægge stemmer...

Ranchi

Captain

Tasty Target

Josephine The Weird

PostPosted: Mon Nov 28, 2011 3:24 am

Ranchi
Har ikke selv set den, men kan godt forestille mig hvordan det lyder. De danske stemmer er i det hele taget bare blevet værre og værre med årene. Tænk at Danmark engang fik priser for at være gode til at lægge stemmer...

Danmark, god til at lægge stemmer? Det må havde været mange år siden.
Men er du intresseret eller kender du nogen der måske er? Jeg har en desperat mangel på mandlige stemmer, så hvis du kunne sprede ordet vil jeg være dig evig taknemlig biggrin biggrin
Reply
Spørgehjørnet - Har du et spørgsmål? Så har et medlem måske et svar

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff