|
|
|
|
|
|
|
Sparkly Conversationalist
|
Posted: Fri Aug 24, 2012 6:13 pm
Cheers fellow Danes. Opdagede lige at jeg ikke har posted herinde siden 2010. Wow, det er lidt vildt. Overvejede at kvitte Gaia for good, men så kom jeg jo til at lege med min avatars udseende og så var det egentlig meget hyggeligt.
Var egentlig nysgerrig om folk stadigvæk er aktive på Gaia og det bare er herinde der er mere eller mindre dødt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2012 12:06 pm
*Hopper op og vifter med armene* gaia_angelleft Jeg er stadigvæk aktiv gaia_angelright
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2012 12:21 pm
Haha, same here~! Jeg er ikke så aktiv som jeg engang var, men jeg er stadig meget aktiv, og nyder stadigvæk at komme på gaia!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 05, 2012 4:36 am
Mja, kommer da online hver dag, men nogle gange kun for at rydde Daily Chance, andre gange bare for at chatte og spille.
Du ser godt ud Monique *s*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2012 2:21 pm
Jeg er her også stadigvæk!! Havde glemt alt om guilden dog XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 21, 2013 10:21 am
Og igen glemte jeg alt om gaia. Pinligt pinligt. smile
Vil en fin lille avatar tegning hjælpe på det?
Any takers?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 24, 2013 5:29 am
Monique Smiling Og igen glemte jeg alt om gaia. Pinligt pinligt. smile Vil en fin lille avatar tegning hjælpe på det? Any takers? Altså, hvis du keder dig er jeg da altid en villig forsøgskanin rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 24, 2013 11:31 am
Ranchi Altså, hvis du keder dig er jeg da altid en villig forsøgskanin rofl Keder mig faktisk ret så meget razz Jeg er i Belgien lige i øjeblikket, og kæresten er på arbejde det meste af tiden. Så mangler noget at lave. Men super, du er hermed skrevet på listen. Skal det var den her eller en anden en? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 25, 2013 3:23 am
Monique Smiling Ranchi Altså, hvis du keder dig er jeg da altid en villig forsøgskanin rofl Keder mig faktisk ret så meget razz Jeg er i Belgien lige i øjeblikket, og kæresten er på arbejde det meste af tiden. Så mangler noget at lave. Men super, du er hermed skrevet på listen. Skal det var den her eller en anden en? smile I Belgien? Er du med fordi han har arbejde der? Jeg skifter lidt af og til, men du kan da godt tage et aktuelt outfit hvis du vil. Har en masse gamle i min journal, og lidt flere i mit outfit skab, hvis du ikke finder noget du kan lide. Jeg skal også nok betale for det, elsker at få avi art hvor tegneren selv vælger, så er det altid en overraskelse whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 25, 2013 10:36 am
Ranchi I Belgien? Er du med fordi han har arbejde der? Jeg skifter lidt af og til, men du kan da godt tage et aktuelt outfit hvis du vil. Har en masse gamle i min journal, og lidt flere i mit outfit skab, hvis du ikke finder noget du kan lide. Jeg skal også nok betale for det, elsker at få avi art hvor tegneren selv vælger, så er det altid en overraskelse whee Nej jeg er i Belgien fordi han er Belgier, og jeg stjæler ham med tilbage til Danmark i næste måned. Vi har været sammen i 9½ måned og har kendt hinanden i en 4-5 år smile Og der er massere af flotte derinde. Så finder helt sikkert en god en smile Går igang så snart mit tegnebræt er installeret på min laptop, da kæresten spiller football manager 2013 på den computer hvor jeg originalt installerede razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 25, 2013 12:49 pm
Og her er så tegningen smile Laver måske flere da der var flere af dine avis jeg rigtig godt kunne lide og jeg vil gerne lære at bruge min bamboo <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2014 1:16 am
Another year passed. Jesus christ razz Er aktiv i min Free shart tråd hvis der er nogle der har lyst til at hænge ud :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 29, 2014 7:08 am
Monique Smiling Another year passed. Jesus christ razz Er aktiv i min Free shart tråd hvis der er nogle der har lyst til at hænge ud :3 A whole year and a lot of stuff! Bruger ikke så meget tid på gaia mere, checker for det meste kun min "My gaia" side, tager daily chances og poster lidt i pokemon forumet razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 30, 2014 12:27 am
Zennarion A whole year and a lot of stuff! Bruger ikke så meget tid på gaia mere, checker for det meste kun min "My gaia" side, tager daily chances og poster lidt i pokemon forumet razz Yeah jeg tror det er tilfældet for alle os danske gaians. Men må indrømme at jeg har formået at komme online hver dag i en 2 ugers tid smile
Mest grundet min Shart tråd selvfølgelig xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 30, 2014 4:43 am
Monique Smiling Zennarion A whole year and a lot of stuff! Bruger ikke så meget tid på gaia mere, checker for det meste kun min "My gaia" side, tager daily chances og poster lidt i pokemon forumet razz Yeah jeg tror det er tilfældet for alle os danske gaians. Men må indrømme at jeg har formået at komme online hver dag i en 2 ugers tid smile
Mest grundet min Shart tråd selvfølgelig xDJeg har formået at komme online hver eneste dag i over 2 år nu xD Jeg syntes bare at der mangler noget nyt, noget der kan holde gaia interessant.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |