|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 2:28 am
er der nogen her der tegner manga? og hvor lang tid har i ca. tegnet manga? og hvorfor startede i?? I kan (hvis i vil,og kan finde ud af det)(jeg kan ikke sweatdrop talk2hand ) så kan i sætte et billede af en manga tegning i har lavet ind her smile 3nodding
Jeg tegner selv manga, og jeg har tegnet manga i ca 4-5 år, jeg startede i 3 kl. tror jeg, der omkrng!... I starten var det godt nok noget grimt noget, der ikke lignede manga specielt sweatdrop men det blev bedre efterhånden... jeg kan huske jeg startede med at tegne manga da en af mine veninder var begyndt at tegne manga, og så havde hun nogle sååååå pæne tegninger med (de var verdens pæneste tegninger dengang, jeg ved så ikke om den er lige pæn nu... hvor man er blevet ældre og bedre til at tegne... men min veninde tegner stadig verdens pæneste tegninger xd ) og så viste hun mig og min søster hvordan man tegnede manga og fortalte lidt i stil med: lange ben, og "store øjne".... senere begyndte min søster at købe en manga ( tokyo mew mew) og kiggede man lidt der hvordan de så ud, og efter hånden mange andre manga'er.... så nu har jeg min "egen" manga stil 3nodding
P.S nok lidt langt at læse... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 2:52 am
JEg tegner manga, det er godtnok ikke så tit, jeg gjorde det mere før. Startede med at tegne manga på samme tid og af samme grund som Windywing, men det var dog mig der måtte købe mangaerne (det er mig der er Windywing elskede søster!!) Synes ikke mine manga tegninger er gode, det er mest mine andre tegninger jeg synes om!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 3:08 am
jeg tegner også lidt manga jeg er bare ikke så god .... jeg købte engang en DNA bog også prøvede jeg at tegne efter det lykkedes ikke helt godt sweatdrop jeg er så blevet lidt bedre nu men det er ikke helt godt endnu... jeg tegner mest dyr...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 10:26 am
Jeg tegner utrolig meget manga.. xD Er dog ikke så tit mine tegninger bliver specielt vellykket. Her er den mest vellykkede tegning jeg nogensinde har lavet:  .. Så ja helt god er jeg ikke. XD Har også lavet et par andre som er meget gode, som jeg ikke lige gider uploade nu.. Sådan sætter du billed ind: Upload billedet et sted (f.eks photobucket.com), og derefter bruger du følgende kode:  . Eller hvis du er doven er der en knap når du skriver et indlæg her, hvor der står img. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sparkly Conversationalist
|
Posted: Wed Sep 05, 2007 4:41 am
DAICHI! DEN ER JO GENIAL <3 -ER HELT VILD MED DEN- HVILKET PROGRAM HAR DU BRUGT TIL AT TEGNE DEN?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 05, 2007 6:53 am
God jeg elsker det ansigts udtryk! Den er for fed Daichi smile Thumbs up. Har du en Deviant Art profil eller noget? Så er jeg nok nødt til at stalke den. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 05, 2007 8:38 am
Monique Smiling HVILKET PROGRAM HAR DU BRUGT TIL AT TEGNE DEN?XD Har tegnet den i hånden og farvet den i photoshop! ZephyerDK God jeg elsker det ansigts udtryk! Den er for fed Daichi smile Thumbs up. Har du en Deviant Art profil eller noget? Så er jeg nok nødt til at stalke den. domokun http://trinshtylicious.deviantart.com/ <- Tadaaa.. xD Profilen er dog forholdsvis ny, og har ikke lige fået lagt alle mine gamle tegninger op endnu, da jeg gerne vil lægge farver på dem først. D: Så lige nu er der kun en som jeg har tegnet med photoshop, og så den jeg har lagt ud her. xD Men takker for rosen da ^__^ Det her er det første sted hvor alle har rost tegningen istedet for at klage over at den minder dem om Akira fra Lucky Star xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 1:11 am
Jeg tegner osse manga og har gjordt det i et par år nu... hvis nogle er interesseret så kan en af mine tegninger ses på min profil. jeg tegner mine tegninger i Flash 8 da det giver et mere pænt streger og regner med at fylde min profil ud med tegninger :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 10:31 am
biggrin biggrin Bedste emne! J elsker at tegne! (gør d oss engang imellem på paint, selvom d r svært) Hvis j vidste hvordan man tilføjer billeder, så havde jeg gjort d, men desværre.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 8:27 am
Near_DNote Jeg tegner osse manga og har gjordt det i et par år nu... hvis nogle er interesseret så kan en af mine tegninger ses på min profil. jeg tegner mine tegninger i Flash 8 da det giver et mere pænt streger og regner med at fylde min profil ud med tegninger :3 Yarr! Tegner også alle mine ting i flash så det bliver vector grafik wink Så thumbs up! Nu er det dog ikke meget japansk over mine tegninger, det nærmeste bliver vel Cid fra FFVII som jeg tegnede en nat jeg kedede mig razz Men han er jo osse den sejeste imho fra det spil ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 10:55 am
Jeg tegner manga! :3 -Bliver undervist af Marie Mortensen. Har tegnet i ca. 3 år, men er stadig ikke særlig god (Har nok ikke gået nok op i det :/ ) Jeg begyndte .. Fordi jeg syntes det er en fed genre? Ja, det må være det! :b
Anyways.. Kan lige komme med nogle eksempler.. ^^' (Billedet er stort så sender bare et link... http://i215.photobucket.com/albums/cc220/fasa_01/alle mine ting/Comic-1.jpg <-- Random (halv-gammel) tegneserie xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 30, 2010 3:44 am
Har tegnet lidt men jeg har ingen tålmodighed så jeg gad ikke vente på jeg blev bedre ^_^ [Tegnet med blyant!]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2010 7:40 am
jeg tegner ogs manga, men kun i hånden 3nodding for da jeg havde fået en 30 dages prøve version af photoshop, ville den kun i en dag sweatdrop men er bedst til pokemons, og en spade til munde på mangaer! xd 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |