Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas
hedelmakori Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

paras hedelma?
  omena
  paaryna
  banaani
  rypale
  passion!
  persikka
  granaattiomena
  appapelsiini (appelsiini)
  joku muu...
  yhyy! en ole koskaan maistanut hedelmaa!
View Results

wic

Brutal Witch

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 11:01 am

Liftrasir
Gah, kiitos wicin minä sain riippuvuuden granaattiomenoihin, ja nyt on suru puserossa kun niitä ei löytynyt kaupasta. cry
Kerrankin hedelmä joka maistuu hyvältä ja jolle en ole allerginen (toistaiseksi, allergia iskee aina kun sitä vähiten tahtoisi, kuten porkkanoiden kanssa).

olepa hyvä! eikö tosiaan kaupasta löydy? hmm... outoa. ja minä kun näen niitä melkein joka paikassa. (jussintorillakin oli.) confused jatka siis etsimistä. eiköhän joskus löydy! domokun
hmm.. mutta hyviä ne ovat... niistä puheen ollen, eilen söin taas todella mehukkaan yksilön. siinä oli todella suuret ne "marjat." nam... 4laugh
PostPosted: Tue Jan 02, 2007 11:03 am

meppu
Ananas on hyvää! Samoten mandariinit! Molempia voisi syödä mielin määrin.. 3nodding

Hei, sukulaishedelmäsielu. Mandariinejä ja ananasta tosiaan menee kukkaron mukaan ja sen ylikin xd

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

Derniere

PostPosted: Sun Feb 11, 2007 7:16 am

Vastasin pááryná kun oon viimeaikoina syöny aika paljon páárynöitá ja ne on tosi hyviá. tosin on appelsiinit ja verigreipit ja kiivit ja ties mitká tosi hyviá, persikat kans, kaik on herkkuu xd
PostPosted: Sun Feb 11, 2007 9:47 am

Ainoka
meppu
Ananas on hyvää! Samoten mandariinit! Molempia voisi syödä mielin määrin.. 3nodding

Hei, sukulaishedelmäsielu. Mandariinejä ja ananasta tosiaan menee kukkaron mukaan ja sen ylikin xd
Ananas saa minut oksentamaan kaikissa muodoissa x.x

Kuroine

Yralda

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 7:48 am

ananakset on herkkua heart mikään ei ole parempaa kuin tuore ananas
PostPosted: Sat Feb 17, 2007 12:15 pm

Hmm, Hehaa. Makeat päärynät ne parhaita on.
Tosin niitä ei kunnolla voi syödä, kun niin mehukkaita on ja mehua valuu joka paikkaan. sweatdrop

Theparsakaali

Adalmina

Beloved Raider

7,200 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Mon Mar 05, 2007 10:35 pm

Kaikki muut menee, paitsi banaani. Niin ja säilötty leipäpuun hedelmäkin on ihan kauheaa. Mutta kaikki muut kelpaa.
PostPosted: Wed Mar 07, 2007 10:00 am

Rypäleet on nannaa :9

Kuroine

xFxckHatersx

PostPosted: Wed Apr 04, 2007 5:32 am

Ihanan hassu aihe ^^ Onnittelen!^^

Pidän omenasta, päärynästä, appelsiinistä, banaanista ja rypäleistä. ^^
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 6:17 am

Sini X
vesimelooni ja mandariini^^ varsinki vesimelooni...ja hunajamelooni on kans ihan jees^^ hedelmät yleensäki o ihan kivoja, tykkään. Ainii ja ananas blaugh mrgreen

Juurikin näin 3nodding . Paitsi että hunajameloonista en kamalasti tykkää. Ja ananas on ihanaa tuoreena cool ,mutta purkista se ei maistu niin hyvälle.
MMMMmmm, vesimeloonia *kuolaa* dramallama

KaZu-93

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 11:04 pm

Good 'Ol Apple...

On se vaan hedelmien kuningas... Oli minulla jossain pieni sarjakuvakin omenan ylivoimaisuudesta ainakin appelsiinia vastaan, mutta en nyt saa sitä tähän hätään esille.

Ananas on yksi ja ainoa hedelmä jota minä en voi sietää missään muodossa. Tarha-ajoista asti olen vihannut ananaksen koko olemusta. Hedelmäsalaattia syödessäkin piti aina laittaa käsi kaulalle ja puristaa täysillä että saa sen nieltyä... stare

Ananasta voin sietää vain ananas limsassa, koska se ei maistu pätkääkään ananakselle. surprised
PostPosted: Wed Dec 19, 2007 12:10 pm

tummanpunaiset omenat sopivat hyvin jouluun. niitä on ostettu meillekin. aika kuivia oli tuo satsi mutta kelpaavat koristeeksi... edelliset olivat taas erittäin mehukkaita. smile

wic

Brutal Witch

jepjep666

PostPosted: Tue Jan 01, 2008 10:46 am

Appapelsiini... nimikin maistuu jo herkulta lol
PostPosted: Sat Jan 05, 2008 12:17 pm

Minä en ole ikinä syönyt viinirypäleitä... totta kai kun mie olen niille allerginen, mut toi omena olis mieleen mut kotona ei niitä kauheena syödä sad

bannnnnnned_234324324

Reply
POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas