|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 11:01 am
Liftrasir Gah, kiitos wicin minä sain riippuvuuden granaattiomenoihin, ja nyt on suru puserossa kun niitä ei löytynyt kaupasta. cry Kerrankin hedelmä joka maistuu hyvältä ja jolle en ole allerginen (toistaiseksi, allergia iskee aina kun sitä vähiten tahtoisi, kuten porkkanoiden kanssa). olepa hyvä! eikö tosiaan kaupasta löydy? hmm... outoa. ja minä kun näen niitä melkein joka paikassa. (jussintorillakin oli.) confused jatka siis etsimistä. eiköhän joskus löydy! domokun hmm.. mutta hyviä ne ovat... niistä puheen ollen, eilen söin taas todella mehukkaan yksilön. siinä oli todella suuret ne "marjat." nam... 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 11:03 am
meppu Ananas on hyvää! Samoten mandariinit! Molempia voisi syödä mielin määrin.. 3nodding Hei, sukulaishedelmäsielu. Mandariinejä ja ananasta tosiaan menee kukkaron mukaan ja sen ylikin xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 7:16 am
Vastasin pááryná kun oon viimeaikoina syöny aika paljon páárynöitá ja ne on tosi hyviá. tosin on appelsiinit ja verigreipit ja kiivit ja ties mitká tosi hyviá, persikat kans, kaik on herkkuu xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 9:47 am
Ainoka meppu Ananas on hyvää! Samoten mandariinit! Molempia voisi syödä mielin määrin.. 3nodding Hei, sukulaishedelmäsielu. Mandariinejä ja ananasta tosiaan menee kukkaron mukaan ja sen ylikin xd Ananas saa minut oksentamaan kaikissa muodoissa x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 7:48 am
ananakset on herkkua heart mikään ei ole parempaa kuin tuore ananas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 12:15 pm
Hmm, Hehaa. Makeat päärynät ne parhaita on. Tosin niitä ei kunnolla voi syödä, kun niin mehukkaita on ja mehua valuu joka paikkaan. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 10:35 pm
Kaikki muut menee, paitsi banaani. Niin ja säilötty leipäpuun hedelmäkin on ihan kauheaa. Mutta kaikki muut kelpaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 10:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 5:32 am
Ihanan hassu aihe ^^ Onnittelen!^^
Pidän omenasta, päärynästä, appelsiinistä, banaanista ja rypäleistä. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 6:17 am
Sini X vesimelooni ja mandariini^^ varsinki vesimelooni...ja hunajamelooni on kans ihan jees^^ hedelmät yleensäki o ihan kivoja, tykkään. Ainii ja ananas blaugh mrgreen Juurikin näin 3nodding . Paitsi että hunajameloonista en kamalasti tykkää. Ja ananas on ihanaa tuoreena cool ,mutta purkista se ei maistu niin hyvälle. MMMMmmm, vesimeloonia *kuolaa* dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 11:04 pm
Good 'Ol Apple...
On se vaan hedelmien kuningas... Oli minulla jossain pieni sarjakuvakin omenan ylivoimaisuudesta ainakin appelsiinia vastaan, mutta en nyt saa sitä tähän hätään esille.
Ananas on yksi ja ainoa hedelmä jota minä en voi sietää missään muodossa. Tarha-ajoista asti olen vihannut ananaksen koko olemusta. Hedelmäsalaattia syödessäkin piti aina laittaa käsi kaulalle ja puristaa täysillä että saa sen nieltyä... stare
Ananasta voin sietää vain ananas limsassa, koska se ei maistu pätkääkään ananakselle. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 12:10 pm
tummanpunaiset omenat sopivat hyvin jouluun. niitä on ostettu meillekin. aika kuivia oli tuo satsi mutta kelpaavat koristeeksi... edelliset olivat taas erittäin mehukkaita. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 01, 2008 10:46 am
Appapelsiini... nimikin maistuu jo herkulta lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 12:17 pm
Minä en ole ikinä syönyt viinirypäleitä... totta kai kun mie olen niille allerginen, mut toi omena olis mieleen mut kotona ei niitä kauheena syödä sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|