|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 9:40 am
mista hedelmasta pidat? niita kannattaa syoda ja ainakin maistella. niissa on SOKERIA, eivatka ne lihota. granaattiomenaa kannattaa kokeilla, jos ei ole ennen. sen sisus on aika hauska. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 4:52 am
Itse vastasin päärynä. En kyl sit tiiä kun en minä koskaan päärynää syö. Mut tuli vaan mieleen et no sehän on päärynä. Et sillee :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 6:02 am
Olen allerginen oikeastaan kaikille hedelmille paitsi sitrushedelmille ja viinirypäleille, joista en oikein välitä. Hornasta.
Persikka on intohimoni, mutta sitäkään ei voi syödä. Joten on turvauduttava kaikkeen mikä vaan maistuu persikalta muttei ole persikkaa nähnytkään. Lisäaineet ovat ystävä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 5:17 am
Olen allerginen yleisesti sitrushedelmille ja kiiville. Eli joo. Omenasta tykkään. Sitä on kiva syödä silleen, että poraa sen siemenkodan pois sieltä tieltä. Nam! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 7:12 am
Joku muu, aka ananas. Nam.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 6:25 am
vesimelooni ja mandariini^^ varsinki vesimelooni...ja hunajamelooni on kans ihan jees^^ hedelmät yleensäki o ihan kivoja, tykkään. Ainii ja ananas blaugh mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 12:26 am
NordicDream vesimelooni ja mandariini^^ varsinki vesimelooni...ja hunajamelooni on kans ihan jees^^ hedelmät yleensäki o ihan kivoja, tykkään. Ainii ja ananas blaugh mrgreen oih! melonit unohtui kokonaan listalta. lasketaanko melooni muuten hedelmäksi vai ovatko ne vain melooneja? eivätkös ne kasva hiukan samalla tavalla kuin kurpitsat... joka tapauksessa ne ovat hyviä. olen vain kerran tavannut ihmisen joka sanoi vihaavansa vesimeloonia. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 5:53 am
Kyllä mandariinit vie keskimäärin voiton. Kaikista melkein tykkään, mutta mandariini on mun fruit of choise, jos useammasta pitää valita.
Tommosista kasvisjutuista olis noi kirsikkatomaatit kans aika rok, mutta liekö hedelmiä ne.... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 3:27 am
Rypäle on paras^^ Melkein ku karkki mutta terveellisempi! Äännestin siis sitä. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 11:51 pm
minäpä huomasin tänä aamuna jotain! huomasin, että kuulun myös allergisten kerhoon. appelsiini! siinä on se pirullisuus itsessään! olin juonut illalla appelsiinimehua (en edes kovin paljoa!) ja aamulla olivat silmänympärykset turvonneet ja molemmat suupielet auki. nyt olen koulussa ja näytän ihan vampyyrilta. eeps... muistelin, että joskus pienenä olin huomannut vähän samanlaisia oireita, mutta silloin se oli vain kirvellyksen muodossa. sitten välttelin appapelsiinia vuosia ja nyt kun jostain oli ilmestynyt jääkaappiini mehupurkki... oireet olivatkin pahentuneet. ei hyvä....ei saa syödä enää appelsiineja....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 8:33 am
Ananas on hyvää! Samoten mandariinit! Molempia voisi syödä mielin määrin.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 9:47 am
Bandaatit. cool
Joskin bilsanopettajamme tylysti totesi että se on pelkkää sokerimössöä. PÖH! Siitä saa puolet päivän B-vitamiini-tarpeista! Siihenkin se vastasi jotain viisasta mutta ei nyt millään muista mitä. XD
Pidin viime vuonna banaaniviikon. Söin 21 banaania yhdessä viikossa. O_O Miksi ihmeessä? Mitä hyötyä? Mikä IHME motivoi? No en tiedä. XD
Satsumat, klementiinit ja mandariinit on kanssa hyviä. Satsumat on ihanan kirpeitä, ja näin syksyllä tulee kaikkiin tuollaisiin ihan himo, kun on pimeää ja näihin aikoihinhan me suomalaiset kun tarvitsemme paljon C-vitamiinia.
Wicille kurja juttu tuo appelsiini-allergia. En ole muuten koskaan ennen törmännyt moiseen. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 12:19 pm
Rypäle! Ihan sama minkä värinen.
Ja lisäksi greippi ja kiivi! Nam. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 12:31 am
Minä en pidä vesimelonista. Enkä melonista ollenkaan. Yök.
Unohtui tuo kiivi, olisin äänestänyt sitä, nyt päädyin omenaan. Omena on hyvää ja niitä on helppo ottaa evääksi kun tarvitsee energiaa. Kannan kouluun mennessä muutamia laukussa, ja usein syönkin niitä, jos koulupäivä venyy yli neljään (jonka jälkeen mennään töihin..). Hedelmät ovat muutenkin hyviä välipaloja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 9:41 am
Gah, kiitos wicin minä sain riippuvuuden granaattiomenoihin, ja nyt on suru puserossa kun niitä ei löytynyt kaupasta. cry Kerrankin hedelmä joka maistuu hyvältä ja jolle en ole allerginen (toistaiseksi, allergia iskee aina kun sitä vähiten tahtoisi, kuten porkkanoiden kanssa).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |