Welcome to Gaia! ::

Reply Casal català de Gaia
QUE ES AIXÒ?? Goto Page: [] [<] 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Anuska_bcn
Vice Captain

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 12:25 pm

ostres!! li han hackejat la compta!! pero cm ha passat? va dir el seu password??

per expulsar al imbecil ocupa akest.. que he de fer? posar "Ban"?

joder que cabrons...!!
PostPosted: Thu Jul 19, 2007 10:42 am

És q MAI s'ha de donar la contrasenya! Els de Gaia no hi poden fer gran cosa si dones la teva contrasenya a desconeguts U.U

Pos Anuska, no en tinc ni idea O.o Mai he porta una Guild ^^U Però no crec q calgui bannejar-la. No es poden hackejar comptes així com així. Si ningú li dona la contrasenya, no pot fer res. Ara, com ho veieu.

Rhuna

sphinxshadow

PostPosted: Thu Jul 19, 2007 2:12 pm

Anuska gràcies per convidar-me al meu mule que s'ha quedat el pobre a soles confused

El que va a passar es que vaig rebre un PM igual que el que ha possat Eyeless_Da_Vamp i vaig meter la pata contestant tot el que pedien, no vaig donar-me compte de que els admins nunca demanen la contrasenya, encara no puc creure com vaig ser tan tonta emo em va fastidiar per-que ja había aconsseguit cossetes i tenía un poquet de gold i tot....

Si entreu en el meu profile podeu veure que encara dalt del meu avi posa Shadow_79 però en veritat ara el avi es diu pirocas69 o algo aixi i a mi me es imposible entrar amb la meua contrasenya i em diu que shadow_79 no existix cry

De moment vaig a continuar amb sphinxshadow perquè em dona mal rotllo crear-me de nou el nom de shadow_79 per si em tornen a fer alguna altra cosa...

Jo que tonta he sigut es que encara no me ho puc creure emo
PostPosted: Thu Jul 19, 2007 2:28 pm

dona no passa res... ara sabras que mai més ho has de fer!
si esque akesta gent s'aprofiten de les bones persones!
q lis donguin pel sac!!!

me cabrejo!!!!! scream

Anuska_bcn
Vice Captain

Anuska_bcn
Vice Captain

PostPosted: Thu Jul 19, 2007 2:33 pm

ja he fotut fora al pirocas akell, acompañat de "insults" xapurrejats en ********!!!! go out bad person!!

xD
PostPosted: Fri Jul 20, 2007 12:55 am

Anuska_bcn
ja he fotut fora al pirocas akell, acompañat de "insults" xapurrejats en ********!!!! go out bad person!!

xD

Jajajaj gràcies wapa, la veritat es que tampoc li he donat massa importància, sobre tot perque encara no m'habia gastat res de diners, vull dir, no habia comprat ningún envelope d'esos ni res, però si que em va donar un poquet de penita perque ja había aconsseguit algo de gold i items xulos, però no puc fer res ara, vaig meter la gamba i punt, no em tornarà a passar, aixó de segur! sweatdrop

sphinxshadow

sphinxshadow

PostPosted: Fri Jul 20, 2007 10:07 am

Me possat una imatge del meu pobret avi crying aixi podeu recordar-me millor (parle com si m'haguera mort... xD)
PostPosted: Sun Jul 22, 2007 3:48 am

A la fi he tornat a registrarme com Shadow, encara que el mateix email no me ha servit, he tingut que obrir-me un nou email xp

Ara soc: MomShadow , porfi agregueu-me! heart

sphinxshadow

MDestructeusse

The Committee Staff Gaian

1,250 Points
  • Member 100
  • Dressed Up 200
  • Gaian 50
PostPosted: Sun Jul 22, 2007 4:27 am

Com odio els hackers evil tindrien de pendre la seva propia medicina ¬¬ tan de bo algun dia siguin ells les victimes!
PostPosted: Sun Jul 22, 2007 9:44 am

Tens raó Eyeless_Da_Vamp!! evil el que passa es que com haja molta gent tan tonta como jo i continuen caiguen en els seus timos doncs continuaran existint els "********" hackers evil

sphinxshadow

MDestructeusse

1,250 Points
  • Member 100
  • Dressed Up 200
  • Gaian 50
PostPosted: Sat Aug 11, 2007 12:03 pm

sphinxshadow
Tens raó Eyeless_Da_Vamp!! evil el que passa es que com haja molta gent tan tonta como jo i continuen caiguen en els seus timos doncs continuaran existint els "********" hackers evil

bueno...suposo que a partir de ara no hi cauràs ^^U encara ke kina merda xD( em pots dir Monicc,que es més facil XDD)
domokun
PostPosted: Mon Aug 13, 2007 11:18 pm

NEU AMB COMPTE,una altra vegada ataken els hacekers...

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
fills de p*** que volen d'una pobra ruqueta?

C a b r e t a

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 2:33 pm

joe...... com estan ultimament!!!! s'ho curren i tot posant imatges de la pagina gaiana ¬.¬
PostPosted: Wed Aug 15, 2007 7:45 am

espero que gaia posi més seguretat....
encara que som nosaltres mateixos qui tenim de tindre compte de no donar la nostra contra...

MDestructeusse

1,250 Points
  • Member 100
  • Dressed Up 200
  • Gaian 50

Blue Aether

Sparkly Dabbler

6,800 Points
  • Bunny Spotter 50
  • First step to fame 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Wed Sep 12, 2007 11:48 am

Sona a timo. O sigui, que el tio abandona Gaia però vol ajudar la seva estimadíssima "germana" abans de marxar, no? Què bonic, sacrificant aquest temps abans de marxar per una acció tan noble...

Tot això és molt sospitòs. No facis res del que demana. Si vols res d'allò és més fiable que vagis a una donació o alguna cosa així, però no facis cas al fals aquest...

EDIT: upps...no m'havia fixat que hi havia una segona pàgina. Vaja, així que t'han hackejat? Collons, quina ràbia!! Aquests malparits (perdoneu q sigui tan malparlada, però m'entra una ràbia...) haurien de ser expulsats de Gaia i tirotejats o alguna cosa així xDD
Reply
Casal català de Gaia

Goto Page: [] [<] 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces