|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 3:07 pm
Acabe de rebre un PM d'un tal "atv off road fury 2" que em diu lo seguent:
"plz dont report me for saying this but,Congratulations, you have been chosen to pick one of the following items you can pick from either 1 Mini Nitemare Wings 1 Mini Angle Wings 1 Angelic Sash 1 Kitsune Mask 1 Devil Tail 1 Golden Laurels 1 OMG 1 Steel Plated Ninja Headband 1 Nitemare Scarf 1 Angelic Headband 1 AFK
Why am I doing this? I am doing this because I am a nice guy and also that I am quitting gaia soon, and I want to help my little sister before I leave. also I use Giftboxes for my items, if you dont trust me then you dont get and item, if you do trust me, congratulations you get an item, but in return I need a nice item for my sister. you may only pick 1 item not two, if you pick two items you get none. My sister really wants your damascus armour before I leave gaia.
Why do I use giftboxes? I use giftboxes because it makes it seem more like opening a gift instead of just trading it open and or in no giftbox. Thank You! Send Me A Trade if you want an item, for the item I want
REMINDER: I WRAP MY ITEMS, IF YOU ASK ME TO UNWRAP THEM, THEN YOU GET NOTHING, Thanks ^_^
Also when you send me a Trade, put in the item I want, or I am cancelling the trade"
Per supost no me he fiat, que vos pareix?? vos habia passat avans?? neutral
(per cert, si aquest no es un topic per obrir-lo per favor tanqueu-lo si els administradors ho creieu convenient)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 2:21 am
eek Què raro. Ni idea, mai m'havia passat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 4:26 am
no tinc ni idea noieta, preguntali a.. la rhuna o a la lali...!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 5:49 am
eek . . .que fort. . . home,si no diu res de donar contrasenyes...xDDD jo segur que demanaria alguna cosa domokun pero millor fiarse de la rhuna o la lali,tal com ha dit la anuska!
|
 |
 |
|
|
|
The Committee Staff Gaian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 7:40 am
Ok a vore si em contesten elles xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 9:16 am
Wo, m'he passat de potra! xD
A veure. Akest capullo o capulla q t'ha enviat això no té intenció de regalar-te res d'això. Són items extra cars i si vulgués ajudar la seva germaneta estimada, en vendria un i li podria comprar 400 damascus armor.
Suposo q deus tenir la damascus armor, no? Si li envies trade, ell t'envirà un regal embolicat (pq no sàpigues què és) que segur q serà una merda de les del Daily chance o pitjor.
Per tant, repor-ta'l immediatament!
Espero haver arribat a temps!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 1:44 pm
COMPTE!!! ja que parlem de missatges falsos us vull comentar el que m'han enviat a una ruca,per un moment he dubtat pero al final ho he reportat:
Us poso la foto de la imatge:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 1:45 pm
sad Digueu-me que no me equivocat... sisplau...esk sembla molt real...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 2:45 pm
jo crec que has fet bé, sempre deixen ben clar que per a cap motiu es demanaran contrasenyes, així que no et preocupis ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 12:06 am
Sí que has fet bé! Kina mena de fons lila posarien els de Gaia? xD Estic segura que si algú et reportés i els de Gaia t'avisessin, no t'enviarien res semblant a això! Crec q no et deuen avisar i directament tanken la conta... No cal q sàpiguen la teva contrasenya per tancar una compta! Ho diu algú que ha tancat milers de comptes d'usuaris akí on treballo; la contrasenya no ens fa falta absolutament per res. I no acostumem a avisar, xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 1:44 pm
Has fet bé, Eyeless, perquè de fet a la Shadow sembla q li va arribar un de semblant i va contestar i ara li han hackejat el compte evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 6:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 1:03 am
No sé si hauriem de fer-la fora del guild temporalment fins que ho arregli o no... Perquè de moment no és ella.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 5:04 am
Els de gaia tenen de fotre més seguretat.
es la meva reflexió de tot això
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 12:18 pm
sidhes No sé si hauriem de fer-la fora del guild temporalment fins que ho arregli o no... Perquè de moment no és ella. com com?? aixo no ho entenc.. cm que no és ella?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |