|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 10:20 pm
http://www.digitimes.com/systems/a20070107VL200.htmlär det bara jag eller ser det där priset lite skumt ut, när jag köpte min 300gb externa gick den på 3K detta är lite mer å minst lika nytt som min hårddisk var då,jag har dock inte varit och kollat priser nyligen men kan det verkligen vara så här billigt ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 1:55 am
nilP http://www.digitimes.com/systems/a20070107VL200.htmlär det bara jag eller ser det där priset lite skumt ut, när jag köpte min 300gb externa gick den på 3K detta är lite mer å minst lika nytt som min hårddisk var då,jag har dock inte varit och kollat priser nyligen men kan det verkligen vara så här billigt ?? 400 dollar? Mja... inte tycker jag att det är särskilt billigt, även för en 1 terrabytes hårddisk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 6:36 am
Newberg 400 dollar? Mja... inte tycker jag att det är särskilt billigt, även för en 1 terrabytes hårddisk. jag tycker det är jefligt billigt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 5:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 5:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 11:49 am
Ok nu när jag lite mer nyligt kollat på hårddiskar så inser jag att det där nog var ganska billigt ^^
Legon det är din tur på forum leken!!! Alltså... Jag insåg just att jag skrivit Legon ett bra tag utan att mena det utan bara på ren feltryckning :s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 1:58 pm
Newberg Ok nu när jag lite mer nyligt kollat på hårddiskar så inser jag att det där nog var ganska billigt ^^ Legon det är din tur på forum leken!!! Alltså... Jag insåg just att jag skrivit Legon ett bra tag utan att mena det utan bara på ren feltryckning :s Jag gissar att du menar "Lejon" eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 2:05 pm
Legions_ Jag gissar att du menar "Lejon" eller?
Vem skulle jag annars mena? finns det nån annan som kallas Legon eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 3:20 pm
Newberg Legions_ Jag gissar att du menar "Lejon" eller?
Vem skulle jag annars mena? finns det nån annan som kallas Legon eller? Jag är van att ibland bli kallad "Legion" av vissa på gaia. Detta gör att jag alltid höjer på ögonbrynet när jag ser det där. Fattas ju bara en bokstav, ett enkelt stavfel faktiskt. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 12:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 3:26 pm
wtf?? Varför postar du en länk för att replya till denna topic? :s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 11:40 am
Ni kanske sett denna men kul är den iaf ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 10:45 am
Bytte namn på tråden från "Orelaterat" till "Random" då man faktiskt kan snacka om relaterade men random saker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 01, 2008 7:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 01, 2008 11:18 am
_MFKR_ Large Hadron Rap: Hur får man någonting som är mer nördigt än en rap om dragonball, jo man gör en rap om partikelaccelratorn i cern. ÄG!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |