Ragnarök bara för sidans namn
razz Annars kan ju de som har tråkigt och alldeles för mycket tid framför datorn (som jag innan mitt internet dog!) ta sig an och läsa lite webcomics, ni som redan läser dessa webcomics får göra något annat.
razz VG Cats: Tror faktist att de flesta här läser den regelbundet, eller läst lite av den åtminstone. Tar med den ändå eftersom det kanske finns någon förlorad själ som inte har läst den.
Mega Tokyo: Personlig favorit av de webcomics som har en sammanhängande story. Har en sketchartad Manga stil. Handlar om en amerikansk Otaku och hans vän som åker till Japan och sedan inte har råd att komma hem igen. Är nu uppe i över 900 sidor.
Applegeeks: En av de snyggare webcomics som jag har läst. Storyn är rätt kul med en huvudperson som älskar Apple och all dess produkter.
Ctrl+Alt+Del: Bra webcomics om gamers, storyn är sisådär men vissa delar är riktigt bra.
Backstage: Vad gör rockstjärnor när de inte är på turneér eller spelar in skivor? Svaret fås i denna svenska webcomic, som också går i Sweden Rock Magazine.