|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:19 am
Bé, diguem que més aviat semi -oficial, la questió, com que jo estaré sol com un musol a l'apartament (aquest any no s'hi apunta cap amic) he pensat que podriem fer-hi una quedadeta, per anar a la platja, coneixens tots, dinar junts i fer botellon (dic, sortir por ahí). En fi, fer lo típic. Les dates serien del 4 al 12 d'agost (a triar un dia, que tampoc farem una quedada tan llarga, en principi razz ).
En fi qui s'apunti que ho digui aquí, decidirém la data i us indico com anar-hi. Apa gent, ens veiem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 12:58 pm
ostres drac, aixo és ja! a mi no em va gaire bé, ja tinc la setmana organitzada...! jops kina llastima sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 3:45 am
jo.... ho acabo de veure ara, a la feina ^^u de totes maneres he estat tota la setmana al poble...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 2:11 pm
vaja, i jo ho miro ara q es dia 14 jajaja... aviam si pel començament de curs en podem fer una, ja ke no hi ha gaire feina, oi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 5:05 am
A bones hores ho miro jo! pos potser m'hi hauria apuntat,q akest estiu jo volia platja i els mesu amics no >.<
La Eyeless n'ha proposat una. podriem dir-li q ho posi akí, no?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 8:55 pm
baja es veritat al final sem va pasar lu de anar a canet amb el john U.U en fi un altre any serà... tampoc sabia que era una quedada O.O al final qui hi va anar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|