|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 10:17 am
Ok. ik weet even niet meer wat ik moet doen. Gisteren op gaia heb ik 1000(nogwat) kaartjes gekocht voor 2g. Oftewel veels te laag enzo. Kort erna werd een bericht gestuurd of ik de kaartjes terug wou geven, sinds ze nieuw was op gaia en het niet de bedoeling was dat ze die wou verkopen. Nu voel ik me ergens wel schuldig erover maar aan de andere kant verkocht is verkocht... Wat vinden jullie dat ik moet doen? Moet ik ze teruggeven of gewoon houden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 1:23 pm
Aan de ene kant zijn ze nu gewoon van jou. Tis niet jouw schuld als ze er niet bekend mee is of per ongeluk niet goed heeft gekeken voor hoeveel ze iets heeft verkocht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 2:47 pm
candy_loves_candy Aan de ene kant zijn ze nu gewoon van jou. Tis niet jouw schuld als ze er niet bekend mee is of per ongeluk niet goed heeft gekeken voor hoeveel ze iets heeft verkocht. mja, dat is zo. Maar aan de andere kant is het een nieuwe member die perongeluk een fout gemaakt heeft.. Ik weet niet.. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 10:53 am
Lizsel candy_loves_candy Aan de ene kant zijn ze nu gewoon van jou. Tis niet jouw schuld als ze er niet bekend mee is of per ongeluk niet goed heeft gekeken voor hoeveel ze iets heeft verkocht. mja, dat is zo. Maar aan de andere kant is het een nieuwe member die perongeluk een fout gemaakt heeft.. Ik weet niet.. emo Tis moeilijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 12:02 pm
candy_loves_candy Lizsel candy_loves_candy Aan de ene kant zijn ze nu gewoon van jou. Tis niet jouw schuld als ze er niet bekend mee is of per ongeluk niet goed heeft gekeken voor hoeveel ze iets heeft verkocht. mja, dat is zo. Maar aan de andere kant is het een nieuwe member die perongeluk een fout gemaakt heeft.. Ik weet niet.. emo Tis moeilijk Mja.. ik heb ze toch maar terug gestuurd. Ik voelde me er te schuldig over. Maar ik heb haar wel gezegt dat ze nooit meer zo'n fout moet maken enzo en dat ze geluk heeft gehad dat ik ze terug geef. ik denk dat het wel beter zo is.. Zij is nieuw en heeft dus weinig geld, ik daarentegen heb gold genoeg en kan de kaartjes wel missen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 12:35 pm
Lizsel candy_loves_candy Lizsel candy_loves_candy Aan de ene kant zijn ze nu gewoon van jou. Tis niet jouw schuld als ze er niet bekend mee is of per ongeluk niet goed heeft gekeken voor hoeveel ze iets heeft verkocht. mja, dat is zo. Maar aan de andere kant is het een nieuwe member die perongeluk een fout gemaakt heeft.. Ik weet niet.. emo Tis moeilijk Mja.. ik heb ze toch maar terug gestuurd. Ik voelde me er te schuldig over. Maar ik heb haar wel gezegt dat ze nooit meer zo'n fout moet maken enzo en dat ze geluk heeft gehad dat ik ze terug geef. ik denk dat het wel beter zo is.. Zij is nieuw en heeft dus weinig geld, ik daarentegen heb gold genoeg en kan de kaartjes wel missen..Inderdaad. Wel goed van je. Veel mensen zouden dat niet doen. Ben je kaartjes aan't sparen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:11 pm
candy_loves_candy Lizsel candy_loves_candy Lizsel candy_loves_candy Aan de ene kant zijn ze nu gewoon van jou. Tis niet jouw schuld als ze er niet bekend mee is of per ongeluk niet goed heeft gekeken voor hoeveel ze iets heeft verkocht. mja, dat is zo. Maar aan de andere kant is het een nieuwe member die perongeluk een fout gemaakt heeft.. Ik weet niet.. emo Tis moeilijk Mja.. ik heb ze toch maar terug gestuurd. Ik voelde me er te schuldig over. Maar ik heb haar wel gezegt dat ze nooit meer zo'n fout moet maken enzo en dat ze geluk heeft gehad dat ik ze terug geef. ik denk dat het wel beter zo is.. Zij is nieuw en heeft dus weinig geld, ik daarentegen heb gold genoeg en kan de kaartjes wel missen..Inderdaad. Wel goed van je. Veel mensen zouden dat niet doen. Ben je kaartjes aan't sparen? Ja. Met kaartjes verdien ik mijn gold. Dus ik spaar ze ja. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 2:52 am
Lizsel candy_loves_candy Lizsel candy_loves_candy Lizsel candy_loves_candy Aan de ene kant zijn ze nu gewoon van jou. Tis niet jouw schuld als ze er niet bekend mee is of per ongeluk niet goed heeft gekeken voor hoeveel ze iets heeft verkocht. mja, dat is zo. Maar aan de andere kant is het een nieuwe member die perongeluk een fout gemaakt heeft.. Ik weet niet.. emo Tis moeilijk Mja.. ik heb ze toch maar terug gestuurd. Ik voelde me er te schuldig over. Maar ik heb haar wel gezegt dat ze nooit meer zo'n fout moet maken enzo en dat ze geluk heeft gehad dat ik ze terug geef. ik denk dat het wel beter zo is.. Zij is nieuw en heeft dus weinig geld, ik daarentegen heb gold genoeg en kan de kaartjes wel missen..Inderdaad. Wel goed van je. Veel mensen zouden dat niet doen. Ben je kaartjes aan't sparen? Ja. Met kaartjes verdien ik mijn gold. Dus ik spaar ze ja. ^^Dat is dan logisch ja. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 7:14 am
candy_loves_candy Lizsel candy_loves_candy Lizsel Mja.. ik heb ze toch maar terug gestuurd. Ik voelde me er te schuldig over. Maar ik heb haar wel gezegt dat ze nooit meer zo'n fout moet maken enzo en dat ze geluk heeft gehad dat ik ze terug geef. ik denk dat het wel beter zo is.. Zij is nieuw en heeft dus weinig geld, ik daarentegen heb gold genoeg en kan de kaartjes wel missen.. Inderdaad. Wel goed van je. Veel mensen zouden dat niet doen. Ben je kaartjes aan't sparen? Ja. Met kaartjes verdien ik mijn gold. Dus ik spaar ze ja. ^^Dat is dan logisch ja. 3nodding hehe.. ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 3:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 4:27 am
Gw3nn0w Verkocht is verkocht xD Vind ik persoonlijk ook wel =|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 11:49 pm
Chiruro Gw3nn0w Verkocht is verkocht xD Vind ik persoonlijk ook wel =| een ander zou het ook niet teruggeven.. dus jah.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 4:08 am
Lizsel Ok. ik weet even niet meer wat ik moet doen. Gisteren op gaia heb ik 1000(nogwat) kaartjes gekocht voor 2g. Oftewel veels te laag enzo. Kort erna werd een bericht gestuurd of ik de kaartjes terug wou geven, sinds ze nieuw was op gaia en het niet de bedoeling was dat ze die wou verkopen. Nu voel ik me ergens wel schuldig erover maar aan de andere kant verkocht is verkocht... Wat vinden jullie dat ik moet doen? Moet ik ze teruggeven of gewoon houden? VOlgens de regels van gaia MAG ZE NIET dat aan jou terug vragen .. verkocht is verkocht dan had ze maar nietzo stom moeten zijn!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 11:23 am
Ja,okay maar ik weet dat ik het ook wel fijn had gevonden als ik zo'n fout zou maken...Ik ben ook nieuw op Gaia en ik denk dat het niet zo'n beste indruk op me zou hebben gemaakt als er niet op zijn minst een compromis gemaakt kon worden... Ik vind het ontzettend sociaal en lief van je dat je die kaartjes nog terug hebt gegeven...
Dikke knuf,Fawaka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 1:29 am
Fawaka Ja,okay maar ik weet dat ik het ook wel fijn had gevonden als ik zo'n fout zou maken...Ik ben ook nieuw op Gaia en ik denk dat het niet zo'n beste indruk op me zou hebben gemaakt als er niet op zijn minst een compromis gemaakt kon worden... Ik vind het ontzettend sociaal en lief van je dat je die kaartjes nog terug hebt gegeven... Dikke knuf,Fawaka ja zo ben de regels nou eenmaal ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |