|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 4:17 am
Ik wilde gewoon eens weten wat jullie van daily chance vinden wink persoonlijk vind ik het wel plezant (zeker hoe het er nu uit ziet!). Je verdient er beetje gold mee en items zonder dat je ervoor moet betalen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 6:36 am
De daily chance ziet er nu wel leuk uit ja,, maar ik pak de items niet veel meer,, meestal enkel de daily chance van de home pagina want meestal krijg ik van die game items waar je niet veel mee kan doen,, en soms gold,, maar de items die ik krijg zijn meestal van die tetris blokken en die zijn ook niet zoveel waard(je kan ze voor 50gold verkopen in de shops) dus ja,, de daily chance is voor mij een beetje vergeten =) (mijn stem gaat daarom uit naar -> Tis wel oké )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 2:17 pm
mass! ik krijg af en toe 50 gold toegstop, en die gaat rechstreeks in mijn spaarpotje voor mijn nieuwe broek! ^^ en de game items probeer ik wel kwijt te graken op de market wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:39 am
Ik do ehet ook met mijn mules.. je verdient niet veel geld.. maarjah alle kleine beetjes helpen.. vind het wel leuk xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 3:59 am
Gw3nn0w Ik do ehet ook met mijn mules.. je verdient niet veel geld.. maarjah alle kleine beetjes helpen.. vind het wel leuk xD ja idd en na een jaar heb je toch aardig wat gold zeker als je al die items die je niet gebruikt of niet wilt verkoopt .. vooral house items doen het goed had het laast van een paar maanden gedaan was toch iets van 6k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 9:28 am
KisaraGirl Gw3nn0w Ik do ehet ook met mijn mules.. je verdient niet veel geld.. maarjah alle kleine beetjes helpen.. vind het wel leuk xD ja idd en na een jaar heb je toch aardig wat gold zeker als je al die items die je niet gebruikt of niet wilt verkoopt .. vooral house items doen het goed had het laast van een paar maanden gedaan was toch iets van 6k. Precies, als je het elke dag gebruikt, kan het toch wat opleveren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 11:12 am
Ik zou maar blijven daily chance-en als ik jullie was je weet maar nooit wat je krijgt! Een vriendin van me heeft er zelfs een keer fairy-wings mee gekregen!!! ECHT WAAR!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 12:06 pm
^ das echt zot! eek *gaat snel daily chances opzoeken*
ik krijg al wel leuke items om te houden en te verkopen, maar echt dure items heb ik nog niet gehad smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 1:27 am
Fawaka Ik zou maar blijven daily chance-en als ik jullie was je weet maar nooit wat je krijgt! Een vriendin van me heeft er zelfs een keer fairy-wings mee gekregen!!! ECHT WAAR!!!! ja dat was in het begin toen het er net was toen had iedereen te goede items gekregen en die moesten ze weer terug geven toen sad maar idd gewoon lekker daily chance doen iedere dag!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 2:50 pm
Kyaa >.< ik vind het not fun wanneer zoiets gebeurd. Maar ja aan zulke fouten kunnen ze weinig doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 24, 2008 12:42 pm
Ik vind het wel ok. Keb er toch al veel aan gehad. En laatst kreeg ik een clownsneus, was ik blij mee xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 11, 2008 8:56 am
ik vind het nu wel tof dat ze ook via daily chance dingen voor je aquarium geven ^^ want ze kopen, is veel te duur >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|