Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Gaia Online - Alt omkring selve Gaia, nyheder, spørgsmål, tips og tricks
Sådan får vi dansker også de ting der kun er for US.

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Er det en god guid?
  Ja
  Nej
  Er her for at få gold
View Results

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 6:20 am

I know a lot of people are upset about the ********,
and since I myself am one, I will give you a little link to help out.
Go to Vtunnel. There is a small box with www.youtube.com written in it. Change that to www.gaiaonline.com, and press enter.
You will now be re-directed to Gaiaonline via a proxy-server, which fools gaia to believe you're one of the chosen.
Then just do the quests as you'd normally have done.

Og den danske verision.
Hvis du vil have de ting som man kun kan få hvis man bor i US så klik på dette link Vtunnel der inde er der en boks hvor der står www.youtube.com, skift dette ud og skriv www.Gaiaonline.com, det eneste du så skal gøre er at tage quizzen som man plejer.

Håber at der er nogen der kan bruge dette.
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 6:51 am

Takker for guiden, så kunne man også få Tsubasa Chronicle event itemsne smile Jeg vil dog lige advare om at der altså kan ses 18+ ads når man bruger siden, så folk der bliver stødt af den slags bør nok holde sig væk. Men ellers en super fed guide, og det virker smile

ZephyerDK
Crew

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 10:01 am

*lol* Fedt nok, vi skulle bare have haft den noget før XD Men dejligt at den kom op her 3nodding
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 10:04 am

Jeg er glad for at i kan lide den, fik den af en bekendt her på gaiaonline som sagde at det var iorden at jeg delte den med jer. 4laugh

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 12:44 pm

Newer
Jeg er glad for at i kan lide den, fik den af en bekendt her på gaiaonline som sagde at det var iorden at jeg delte den med jer. 4laugh

Jamen du må da hilse og sige tak, for den er virkelig til STOR hjælp. Bare det at den virker er allerede fedt, så føler man sig ikke så udelukket som europæer xd
PostPosted: Thu Sep 06, 2007 4:30 am

Ranchi
Newer

Jamen du må da hilse og sige tak, for den er virkelig til STOR hjælp. Bare det at den virker er allerede fedt, så føler man sig ikke så udelukket som europæer xd

Ja det har du helt ret, syntes ikke at det burde være sådan man føler sig udelukket når de kommer. Skal nok hilse hende. 4laugh

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Sun Sep 30, 2007 1:15 am

Har gjort den til sticky da den var ved at rulle ned i rækken. Synes det ville være synd hvis vi ikke kunne finde den næste gang der kommer noget US stuff 3nodding
PostPosted: Sun Sep 30, 2007 11:05 am

Ranchi
Har gjort den til sticky da den var ved at rulle ned i rækken. Synes det ville være synd hvis vi ikke kunne finde den næste gang der kommer noget US stuff 3nodding

Har også oprettet den i min Gaia mappe så er jeg sikker på at den er nem at finde når jeg skal bruge den igen 4laugh

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50

the seeker of ragnarok

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 4:55 am

jeg synes det super tak det her kan jeg få brug får
PostPosted: Sun Nov 18, 2007 12:07 pm

jeg fatter det altså bare ikke! kan du forklare det lidt mere tydeligt? der sker nemlig ikke noget specielt når jeg gør det? Er det bare mig der er dum? jeg bliver altså nødt til at have lidt mere hjælp for at forstå det redface

TheRikke

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Mon Jul 20, 2009 11:22 am

TheRikke
jeg fatter det altså bare ikke! kan du forklare det lidt mere tydeligt? der sker nemlig ikke noget specielt når jeg gør det? Er det bare mig der er dum? jeg bliver altså nødt til at have lidt mere hjælp for at forstå det redface

En overgang holdte gaia event kun for folk med bruger fra America/USA og da vi er fra DK kunne vi ikke få de ting, mener ikke at de holder nogen mere? Men det hele går ud på at gøre hvad der står i første post, du kan ikke se en forskeld udover at der vist er lidt flere reklamer og du kan få det som du normalt ikke kan få ved en DK bruger.
Reply
Gaia Online - Alt omkring selve Gaia, nyheder, spørgsmål, tips og tricks

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff