|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 11:05 am
  Aquí podem parlar dels items de cada mes! ^__^ Abril:...Un llibre i una rosa? XD 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 11:06 am
Aquest mes ja es veia venir q seria un casc o alguna cosa relacionada amb el cap! Heu vist la "misteriosa" ombra d la pàgina principal? I la primera pista era taaan òbvia!! Només posar-ho al google ya sortia... el nom d la banda era "Helmet" XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 11:56 am
Els d'aquest mes estan molt xulos!! jo els vull!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 2:59 pm
sep, son els mes guapos que he vist en molt de temps... a mi esque m'ha anat com l'anell al dit sent com soc un "home llop"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 12:40 am
q guay l'avatar, Colmillo! ^^
Ja, em sembla q els items d'aquest mes i els del mes passat són els millors de l'any!! ^__^ El q passa és q tenen tantes opcions q sempre vols tenir-ne dos o tres (x això u hauran fet, suposo) ·__·
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 3:19 pm
sep... son molt llestos, pero de fet ja va be, com mes es currin els items mes macus seran els nostres avatars i d'altra banda com mes su currin mes peles ells hi generen per poder currars-ho encara mes, es una especie de simbiosis que ens beneficia a tots.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:37 pm
Tens raó...espero q inverteixin mooolt en el Battle System... tinc ganes de lluita! >D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 1:32 pm
Battle sistem? explicam aixo amb mes deteniment 3nodding
De fet batallar ja es pot, tenint tiradors de daus, encara que es deixa el resultat totalment a la sort...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 5:52 am
eii pos si (com he dit a altres sales) m'agraden molt els items d'aquest mes!
el de les pells és wapissim, i laltre tmb, pero.. wa hi han moltes coses en 1 mateix item!!!
eieieiiiiiii que el Ufo no es cutre eh!!! es molt monuuuu xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 11:25 am
Colmillo: el Battle System és allò q estan preparant q serà com entrar a les Towns però et trobaràs monstres x allà a qui hauràs d'anar derrotant, i amb cada victòria guanyaràs uns punts q podràs invertir en comprar-te un tratge complet amb katana i tot de ninja!
Anuska: Els items d'aquest mes han fet q m'entressin ganes d'anar a Amèrica i abraçar als moderadors de Gaia xDD i...uppss...jejeje...clar...els...els UFOs són molt...er... monus, sí!! sweatdrop *s'amaga radere d'un arbre*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 12:04 pm
Jo estic ahorrant per a poder pillar-me els items d'aquest mes mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:51 am
ja m'he n'he anat informant de lo del battle sistem aquest, precisament ja hi ha una secció dedicada a aquest "minijoc" que encara no esta enllestit, pero que sembla bastant interesant.
De fet s'han començat a formar clans i tot, suposo que per les batalles posibles "guerres" i coses aixi. Tanmateix jo tambe hi estic molt interesat i obriré en breu (si el gran "captain" del casal em dona els poders oportuns XD) un subforum que tracti sobre aquest nou joc i l'origen del nostre propi clan per participar-hi i competir si es dona el cas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 2:35 pm
Ostres, això estaria molt i molt bé!!! M'encantaria formar part del clan del Casal Català (tot i q hauríem de buscar un nom més ...guay! Un clan no és pot dir "Casal Català", no? xD)!! M'encanten els jocs de lluita... ja tinc ganes de sang! >3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 10:18 am
jo ja tinc els que volia, pero he hagut de donar un ronyo del meu avatar XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 12:16 am
dracdargent jo ja tinc els que volia, pero he hagut de donar un ronyo del meu avatar XD jajajaja xD
Jo ara tb estic pobra, pq fa massa temps q no bumpejo i m'he comprat roba nova ^^U
...i ja queda molt poc pels items!!!! Q seran q seran!! *__*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|