Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas
Känniääliöt

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

JEEEE!?
  ..hot!?
  not!
View Results

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Oct 23, 2007 1:06 pm

Nyt kun itse hiemAN humalassa... pakko tehdä tämäkin, notta saamma känniääliöt tuhottua yhteiskunnastamme.
PostPosted: Wed Oct 24, 2007 7:44 am

I'm an a**....

Taxet
Crew

Schutzhund

5,450 Points
  • Brandisher 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
PostPosted: Fri Oct 26, 2007 5:17 am

Itse kukin aina välillä.. Mut kalsarikännien määrä on noussut huolestuttavasti viime aikoina. Pitäisi kai mennä ulos useammin.
PostPosted: Sat Feb 02, 2008 6:30 am

Öör...tuli örvällettyä viinan kanssa viime lauantaina sen verran,että ei paremmasta väliä. Muisti meni ja heräsin ihan jostain muualta kuin piti... sweatdrop Nolottaa vieläkin. Sain varmaan maksakirroosinkin... wahmbulance

Carmen LaVihta

Yralda

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 12:47 pm

En minä oikein viinasta innostu, olen muutenkin vähän nuori kännäämiseen. Tai no... nykyään kaikki 15-vuotiaat ovat jo kunnon alkoholisteja confused
PostPosted: Sun Feb 24, 2008 11:15 am

Humalassa vihaan kaikkia ja kaikkea rolleyes
Jo pelkästään siitä syystä jätän vähemmälle.

Lisäksi seura on lähes poikkeuksetta huonoa, ja minulla on outo taipumus vetää puoleeni todella epätoivoisia sinkkuja gonk

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Mar 28, 2008 3:45 pm

Liftrasir
Lisäksi seura on lähes poikkeuksetta huonoa, ja minulla on outo taipumus vetää puoleeni todella epätoivoisia sinkkuja gonk

Monilla naisilla on tapana vetää puoleensa epätoivoisia sinkkuja. Itsehän olin aikanani yksi niistä, joten tiedän mistä puhun. surprised

EDIT: Meienaan siis että itselläni sama efekti, mutta minä vedin puoleeni epätoivoisia sinkku naisia... surprised
PostPosted: Wed May 07, 2008 10:28 am

Itse en tänne topicciin kuulu pätkän vertaa mut puhelias 13v kun olen sanompa nyt että humala on hölmöille ( paitsi jos elämä menee päin persettä xd

Osku Mies

katsuda

PostPosted: Fri May 30, 2008 8:25 am

Vastasinpa vahingossa "..hot!?" kun unohdin jo että mikä oli kysymys... sweatdrop Ei siinä mitään vikaa olla pienessä hiprakassa, mutta ääliöt ovat ääliöitä.
PostPosted: Thu Jun 05, 2008 1:18 pm

Kivaa jos on kavereita mukana ja kaikki saman verran humalassa. Ikävintä on varmaan pitää huolta kaverista joka ei itse tajua juuri mitään. mad Tällaista viime lauantaina mad

Juhannus on payback time! biggrin

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

ronnie92

Phantom

7,665 Points
  • V-Day 2011 Event 100
  • First Fall 15
  • Somebody Likes You 100
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 1:29 am

Olan absolutisti, mutta minulla ei ole mitään niitä vastaan, jotka juovat. Se on heidän päätöksensä ja kavereiden humalassa ollessa saan aina hyvät naurut. AINA. 3nodding
PostPosted: Sun Nov 02, 2008 11:36 am

Osku Mies
Itse en tänne topicciin kuulu pätkän vertaa mut puhelias 13v kun olen sanompa nyt että humala on hölmöille ( paitsi jos elämä menee päin persettä xd

Oikein mainiosti sanottu, mutta lisättäköön kuitenkin porsaanreikä, eli hallittu humala.

Turhaaahan sitä on aivojaan viinassa liottaa, pilalle menevät.

Schutzhund

5,450 Points
  • Brandisher 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 6:11 pm

Avaudun. Epäonnistun humalassa, en koskaan tule kuulumaan porukkaan crying Krapulakammo on liian suuri, ei pysty...
PostPosted: Fri Jan 16, 2009 5:35 pm

minulla on taas niin päin, että melko pienikin määrä riittää, että menen humalaan. mutta litkujen pitää maistua hyviltä, että pystyn juomaan niitä! blaugh krapula on sitten vain pieni päänsärky, joka menee ohi aika nopeasti. onhan se mukava kun voi olla ja mellastaa hetken vähemmällä järjen käytöllä (mikä ei kyllä kovinkaan paljon eroa siitä millainen normaalisti olen.) silti juon vain pari kertaa vuodessa!

wic

Brutal Witch

Yralda

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 7:37 am

Pikku-Timppa
Liftrasir

Monilla naisilla on tapana vetää puoleensa epätoivoisia sinkkuja. Itsehän olin aikanani yksi niistä, joten tiedän mistä puhun. surprised

EDIT: Meienaan siis että itselläni sama efekti, mutta minä vedin puoleeni epätoivoisia sinkku naisia... surprised
Sain kyllä päivän naurut kun ajattelin että olet joskus ollut nainen
Reply
POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces