|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 1:06 pm
Nyt kun itse hiemAN humalassa... pakko tehdä tämäkin, notta saamma känniääliöt tuhottua yhteiskunnastamme.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 7:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 5:17 am
Itse kukin aina välillä.. Mut kalsarikännien määrä on noussut huolestuttavasti viime aikoina. Pitäisi kai mennä ulos useammin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 6:30 am
Öör...tuli örvällettyä viinan kanssa viime lauantaina sen verran,että ei paremmasta väliä. Muisti meni ja heräsin ihan jostain muualta kuin piti... sweatdrop Nolottaa vieläkin. Sain varmaan maksakirroosinkin... wahmbulance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 12:47 pm
En minä oikein viinasta innostu, olen muutenkin vähän nuori kännäämiseen. Tai no... nykyään kaikki 15-vuotiaat ovat jo kunnon alkoholisteja confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 11:15 am
Humalassa vihaan kaikkia ja kaikkea rolleyes Jo pelkästään siitä syystä jätän vähemmälle.
Lisäksi seura on lähes poikkeuksetta huonoa, ja minulla on outo taipumus vetää puoleeni todella epätoivoisia sinkkuja gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 3:45 pm
Liftrasir Lisäksi seura on lähes poikkeuksetta huonoa, ja minulla on outo taipumus vetää puoleeni todella epätoivoisia sinkkuja gonk Monilla naisilla on tapana vetää puoleensa epätoivoisia sinkkuja. Itsehän olin aikanani yksi niistä, joten tiedän mistä puhun. surprised EDIT: Meienaan siis että itselläni sama efekti, mutta minä vedin puoleeni epätoivoisia sinkku naisia... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 07, 2008 10:28 am
Itse en tänne topicciin kuulu pätkän vertaa mut puhelias 13v kun olen sanompa nyt että humala on hölmöille ( paitsi jos elämä menee päin persettä xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 30, 2008 8:25 am
Vastasinpa vahingossa "..hot!?" kun unohdin jo että mikä oli kysymys... sweatdrop Ei siinä mitään vikaa olla pienessä hiprakassa, mutta ääliöt ovat ääliöitä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 05, 2008 1:18 pm
Kivaa jos on kavereita mukana ja kaikki saman verran humalassa. Ikävintä on varmaan pitää huolta kaverista joka ei itse tajua juuri mitään. mad Tällaista viime lauantaina mad
Juhannus on payback time! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 1:29 am
Olan absolutisti, mutta minulla ei ole mitään niitä vastaan, jotka juovat. Se on heidän päätöksensä ja kavereiden humalassa ollessa saan aina hyvät naurut. AINA. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 02, 2008 11:36 am
Osku Mies Itse en tänne topicciin kuulu pätkän vertaa mut puhelias 13v kun olen sanompa nyt että humala on hölmöille ( paitsi jos elämä menee päin persettä xd Oikein mainiosti sanottu, mutta lisättäköön kuitenkin porsaanreikä, eli hallittu humala. Turhaaahan sitä on aivojaan viinassa liottaa, pilalle menevät.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 6:11 pm
Avaudun. Epäonnistun humalassa, en koskaan tule kuulumaan porukkaan crying Krapulakammo on liian suuri, ei pysty...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 5:35 pm
minulla on taas niin päin, että melko pienikin määrä riittää, että menen humalaan. mutta litkujen pitää maistua hyviltä, että pystyn juomaan niitä! blaugh krapula on sitten vain pieni päänsärky, joka menee ohi aika nopeasti. onhan se mukava kun voi olla ja mellastaa hetken vähemmällä järjen käytöllä (mikä ei kyllä kovinkaan paljon eroa siitä millainen normaalisti olen.) silti juon vain pari kertaa vuodessa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 7:37 am
Pikku-Timppa Liftrasir Lisäksi seura on lähes poikkeuksetta huonoa, ja minulla on outo taipumus vetää puoleeni todella epätoivoisia sinkkuja gonk Monilla naisilla on tapana vetää puoleensa epätoivoisia sinkkuja. Itsehän olin aikanani yksi niistä, joten tiedän mistä puhun. surprised EDIT: Meienaan siis että itselläni sama efekti, mutta minä vedin puoleeni epätoivoisia sinkku naisia... surprised Sain kyllä päivän naurut kun ajattelin että olet joskus ollut nainen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |