Detta lov skall schemaläggningen av aktiviteter optimeras så att så mycket rollspel och umgänge som möjligt kan uppnås samtidigt som alla närvarar på obligatoriska middagar och present utbyten (dvs tillfredställer släktens krav).
Kalender
Vecka 51
17. Måndag:
18. Tisdag:
19. Onsdag:
20. Torsdag:
21. Fredag:
22. Lördag:
23. Söndag: Sista advent
Vecka 52
24. Måndag: Julafton
25. Tisdag: Juldagen
26. Onsdag: Annandag Jul
27. Torsdag:
28. Fredag:
29. Lördag:
30. Söndag:
Vecka 1
31. Måndag: Nyårsafton
1. Tisdag: Nyårsdagen
2. Onsdag:
3. Torsdag:
4. Fredag:
5. Lördag:
6. Söndag:
Robin tillgänglig (prelliminärt)
21, 22, 23, 26, 27, 28, 39, 30, 1, 2, 3, 4, 5
Ante tillgänglig
Som det ser ut så kommer jag upp till Norrland den 22:a, och kommer inte kunna komma ifrån familjen förrän tidigast den 27:e. Efter det kan jag kanske vrida mig loss några dagar. Åker ned igen den 2:a Januari
Lejon tillgänglig
Har min sista tenta den 20e, så jag kommer troligtvis upp någonstans mellan 20-22, beroende på när tåg går razz .
Nils tillgänglig
är ledig hela tiden fram till jul, efter jul vet jag itne, skall försöka ta mig härifrån så snabbt som möjligt men om jag har "otur" blir jag var över nyår, å då kan jag vara med hela tiden ^_^
Jonas tillgänglig
Är på på fest och draft, betal eller ej om det är aktuellt, och om jag är i norrland då. ^^
Tänkte följa Nils goda exempel. ^^
Tänkte följa Nils goda exempel. ^^
Matti tillgänglig
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet än men jag har inget större inplanerat. Runt jul (alltså julafton och någon dag fram) måste jag ju självklart vara med familjen kanske även nyår, det får jag se.
Fast jag kommer nog behöva plugga lite på körkortet också så jag får nå betyg i det. domokun
Skulle gärna vara med och drafta för övrigt, får dock se om jag har råd till en betaldraft.
Niklas tillgänglig
Det är på tok för tidigt för mig att planera lovet nu men jag är i alla fall gärna med om det blir någon fest runt nyårstiden (och kanske nån innan). Draft är jag ointresserad av, likaså av lan, dock tycker jag att vi bör rollspela så mycket vi kan.
Dennis tillgänglig
Kan inte garantera något, men jag lär vara ledig veckan innan julafton. Preliminärt. Sen så är jag tillgänglig när självaste juldagarna är över. Sen åker jag till Sundsvall, packar, och flyttar hem till Kramfors.
Lista över saker som händer/planeras
Förslag:
Fest på nyår
Magic Draft (beroende på antalet intresserade)
Filmkväll/Animekväll (beroende på antal intresserade och vad folk vill kolla på)
Lan... (tror inte att det skulle kunna bli av men man vet aldrig.)
Jonas
Uppdatering på Nyårsfirande hos mig.
Vi kommer att vara rätt många. Så vi kommer se till att det blir Catering, förmodligen. Med tanke på att som det ser ut nu så kommer det blir närmare 30 pers. Med oss ifrån "gruppen", vänner och familj.
Den lista över personer som kommer som jag har är som följer.
Jag
Nike
Lejon
Nils
Allansson
Niklas
Cicci
Matti
Dennis
Anna
Micka
Ante
Klars
Daniel Stridsman (Carlsson)
RF
Moffa
Lilli
Carro
Marcus
Sandra
Agnetha
Jens
Mamma
Micke
Robin
<är osäker av olika anledningar>
Björn
Vanni
Komma efter?:
inte bestämt
Bring?:
Det är som vanligt.
BYOB.
Ta HEMSKT gärna med er sängkläder.
Vi står för anordnandet av maten (catering antagligen) men alla betalar för sig.
Åka innan?:
Vet inte än.
personer i bold är personer som JAG inte bjudit in men som resten av familjen tagit dit.
Master Molder of WINGS
Betaldraft Lorwyn.
Japp, det hade vi tänkt ha. ^^
Och det är som vanligt. Priset är simpelt.
Kostnaden på lådan / Antalet spelare.
Priserna är uppdelat på de med bäst poäng efter ett antal matcher som vi bestämmer på plats. Och priserna är helt enkelt de kvarvarande boosters i lådan. ^^
Jag vet att ni vet det här redan, men alla kommer tilldelas 3 boosters och köra på som vanligt till alla korten är ute. Höger-Vänster-Höger.
TA MED PLASTFICKOR!
Jag kan inte lägga tillräckligt med vikt på att det ska vara plastfickor!
Jag vet att vissa inte verkar bry sig om korten alla gånger, men ja, det gör fan ont att se dom spela också... ;-;
Har sagt att dom är på
Jonas
Nike
Robin
Lejon
Nils
Otto
Allansson
RF
Ante
Klars
Det här är en rough draft på hur det ska se ut. Om det är nåt som ni vill ändra eller inte tycker är bra så säg till. ^^