|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 27, 2007 9:36 am
Bé, creo aquest topic per parlar d'això nou de les batalles, jo no tinc ni idea de com funciona així que designo per ordre directe (o sea a dedocracia) a Colimillo_lunar com a moderador que es veu que si que en sap d'això.
Aporteu tot el que en sapigueu per als que no sabem de que va i si hi ha molta gent interesada ens plantejarem crear-ne un subforum. apa a lluitar o com diuen als videojocs: GO FIGTH!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 3:52 pm
super cop de puny!! +20 punts
jejejeje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 10:20 am
No hem referia a això dona. talk2hand
Mega patada voladoraaaaaa!!! pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 2:41 am
jo tambe vull pegaaaaar!!!!!!
a veure...atac....atac.....
....
"Super picotazo chocobo!!!!!!!!"
xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 2:37 pm
Asi que soc el moderador... ben fet John ^^, a veure, pel que es va veient cada arma tindra el seu propi index de mal i atac especial amos animacio propia i tal, tambe m'he enterat de lu dels rings o anells que es veuen que otorgaran poder.
Per altra banda la cosa anira per nivells com un joc de rol i la cosa sera que es tindran que anar matant als monstruitos que apareguin. Quant un company "mori" un altre el tindra que aixecar, si no suposo que s'acavara la partida, es tindra que reiniciar o be esperarse a que algu et reanimi.
Per altra banda encara no han dit que es pugui batallar entre altra gent de gaia pero tot fa soposar-ho (nomes cal veure la que em sembla va ser prova pilot per l'event de hallowen no fa pas gaire.
A mes recentment ja estan iniciant un concurs per posarli nom al mateix joc de batalla aixi que pel que em sembla la cosa podria estar llesta en brevetat. Podria ser com a regal de reis??? com a conmemoracio en l'aniversari de gaiaonline? tambe podria ser... sigui com sigui falta poquet.
El que es segur esque no estan apareixent objectes armamentistics perque si... aixi que equipeu-vos be i a trencar caps companys!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 11:28 am
Colmillo_Lunar Asi que soc el moderador... ben fet John ^^, a veure, pel que es va veient cada arma tindra el seu propi index de mal i atac especial amos animacio propia i tal, tambe m'he enterat de lu dels rings o anells que es veuen que otorgaran poder. Per altra banda la cosa anira per nivells com un joc de rol i la cosa sera que es tindran que anar matant als monstruitos que apareguin. Quant un company "mori" un altre el tindra que aixecar, si no suposo que s'acavara la partida, es tindra que reiniciar o be esperarse a que algu et reanimi. Per altra banda encara no han dit que es pugui batallar entre altra gent de gaia pero tot fa soposar-ho (nomes cal veure la que em sembla va ser prova pilot per l'event de hallowen no fa pas gaire. A mes recentment ja estan iniciant un concurs per posarli nom al mateix joc de batalla aixi que pel que em sembla la cosa podria estar llesta en brevetat. Podria ser com a regal de reis??? com a conmemoracio en l'aniversari de gaiaonline? tambe podria ser... sigui com sigui falta poquet. El que es segur esque no estan apareixent objectes armamentistics perque si... aixi que equipeu-vos be i a trencar caps companys! D'armes res noiet, no llegeixes? S'utilitzaran anells com a sistema de combat que guanyaran punts de tant en tant amb monstres eliminats, aquets anells tindran diverses habilitats ofensives o defensives. L'anell, com més carregat, més poderós en serà l'efecte. S'aconseguiran items fent missions per personatges, royo roba y coses així. Allo de halloween no tenia res a veure, era prova pilot, si, però només d'un nou estil d'event a gaia, que probablement s'imposi en el futur P: Calculo que el joc com a poc la proxima primavera. I lu de morir-te tampoc anav aixi... Et poden aixecar amb anells de recuperació, però la manera natural és anant a patita com a fantasma(royo world of wacraft) fins un lloc per resucitar, o una cosa semblant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 12:32 pm
ok, moltes gracies a ambdos per l'aclaració, espero que aviat en tinguem més noticies, quan hi hagi una data siusplau no deixeu de posar-ho aquí.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 06, 2008 2:16 am
Bé el nom del nou MMO serà ZOMG! hi no s'haurà de descarregar ni instalar res. No us espereu un WoW no cap altre joc semblant, és un towns amb batalles, que ja està prou bé. El tema pinta bé, ara falta que arribi, alguns afortunats ja estàn disfrutant de la beta fent-ne de testers. En fi, que dintre de poc veurem els nostres avatars en plena acció.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|