Welcome to Gaia! ::

Reply Sala de reunions - Forum per organitzar quedades!!
Primera quedada de nadal Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Que preferiu?
  dinar
  sopar
View Results

dracdargent
Captain

PostPosted: Tue Nov 27, 2007 10:06 am

Bé, com he dit en un post anterior es millor que si volem fer una quedada de cara a nadal ens comencem a moure.

El primer és fer propostes, que es el que volem fer. La meva primera proposta es fer un dinar o sopar tots junts i després si s'escau sortir una miqueta de festa. (si ho se, no me trencat gaire el cap, pero com a primera proposta no està malament oi?).

Així doncs que us sembla.

Fora bo que ho enllestisim aviat, per que son dates compliades per reservar taula, ja que hi ha la majoria de sopars i dinars d'empresa (la meva no ho farà no, cola de garrepes). La idea és tenir-ho enllestit avans del dia 20 com a molt tart. Si s'accepta la idea del sopar/dinar (hem de triar si sopar o dinar) enviaré missatjes a tots els dels casal per tal de que ningú no es quedi sense saber-ho.

En fi parleu vosaltres que tanta xarrera meva fara adormir més d'un wink

PostPosted: Sat Dec 01, 2007 2:49 am

PRIMERAAAA xDD

Per mi seria millor sopar, perque depen de quin dia si treballo per dinar arribaria tard =P
I weno, quan es comencin a dir dates ja dire algo, perque a part tinc pendents de posar data a un dina de nadal i a un sopar xDDD

Jo ja he dit la meva, ara que la gent vagi dient que li va millor =D

weedy-chan

dracdargent
Captain

PostPosted: Sun Dec 02, 2007 10:33 am

Anotat queda, una més per sopar
PostPosted: Sun Dec 02, 2007 3:44 pm

com no entri gaire gent més per aqui a opinar i per apuntar-se, no será dificil trobar taula xDDD

weedy-chan

Blue Aether

Sparkly Dabbler

6,800 Points
  • Bunny Spotter 50
  • First step to fame 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Sun Dec 09, 2007 1:16 pm

El problema és q per aquests subforums no es sol entrar, potser la gent s'enteraria si ho possessim a la pàgina principal del fòrum... o si anem perfil per perfil avisant a la gent.

Per mi no hi hauria problema, i suposo q per les meves germanes tampoc, sempre i quan no sigui ni el dia 24 ni el 25 XD

Tot i q...sortir després del sopar els q són menors ho tenen difícil u.u
PostPosted: Mon Dec 10, 2007 1:39 pm

potser tens rao amb aixo de que la gent no entra gaire ^^u

a vere si entra mes gent i acabem de pulir una mica que fem =)

weedy-chan

Blue Aether

Sparkly Dabbler

6,800 Points
  • Bunny Spotter 50
  • First step to fame 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Fri Dec 14, 2007 7:38 am

Sí!!!! (pq a akest pas ja podem passar directament a planejar la primera kedada d l'any 2008 XD)
PostPosted: Sat Dec 15, 2007 3:46 am

Cuant tinguem decidit alguna coseta ho anunciaré a tothom per pm. De totes formes miraré d'avisar la gent, en fi, dates proposades, el 22, 23, 27, 29 o 30 de decembre, després ja tenim els primers dies de l'any, jeje.

És una setmaneta carregada per a tothom, no crec que fos tan mala idea fer-la per primers d'any. En fi, vosaltres direu.

dracdargent
Captain

LaLiLila
Crew

PostPosted: Sat Dec 15, 2007 7:00 am

Gràcies drac x avisar!!! A mi m'aniria millor un dinar, i si és sopar, q no sigui en cap de setmana! Però m'apunto.

A la Blue aether ja la conec 4laugh
PostPosted: Sat Dec 15, 2007 8:31 am

jo pruposu (alee jeje) que sigui a partir del dia 1.. esq akests vint-i-... son complicats...
m'és igual dinar que supar.. potser m'agrada més el supar...

però els div i diss em va malament x sortir de festa xP el dia seguent treballo

aixi que, compteu amb mi, jo m'amoldu a la situació jeje

Anuska_bcn
Vice Captain

weedy-chan

PostPosted: Sat Dec 15, 2007 4:58 pm

doncs jo com ja vaig dir, si es cap de setmana o festiu em va millor sopar, total, si arribo tard a casa i haig de traballar no m'importa perque ja he anat més d'una vegada sense dormir =P

si es entre setmana cap problema, llavors ja pot ser dinar o sopar que hi podre anar.
PostPosted: Mon Dec 17, 2007 8:31 am

ok, doncs m´ho apunt-ho. Per cert a tothom l´hi va millor a primers d´any? A mi personalment si. nota: escrit amb la wii

dracdargent
Captain

weedy-chan

PostPosted: Mon Dec 17, 2007 1:56 pm

dns vale, a primers d'any ^-^

uoooo....jo vull la wii!!!!!!

papa noel, caga tio, reis,...sephirot( que es deu xDD) vull una wii!!!!! prometo que aquest any seré una bona nena xDDD
PostPosted: Tue Dec 18, 2007 2:29 pm

Per a mi sera imposible... aquest divendres que ve vindran el fauces i el qualmi i pocs dies despres men vaig a Madrid que m'ha convidat el Zorrini i a mes si tot va be tambe veure tambe un altre cop a la meva chicota :p aixi que no creec pas que jo pugui quedar... pero la meva anima "lobuna" estará alla amb vosaltres ^^

Aiden Rocafort
Crew

nuGen Staff Werewolf

3,500 Points
  • Battle: Knight 100
  • Married 100
  • Survivor 150

dracdargent
Captain

PostPosted: Tue Dec 25, 2007 4:46 am

Bé crec que el més convenient és fer-la cap a primers d'any, així que anem pensant dates, com que jo m'hauré de quedar a Barcelona passat Sant Esteve miraré d'anar actualitzant cada día el que hem vagi dient la gent. Per cert, Bon Nadal and a happy new gaia.
Reply
Sala de reunions - Forum per organitzar quedades!!

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games