|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2008 8:10 am
Klaag er maar gerust op los ^_^. Steun elkaar in moeilijke tijden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 10, 2008 11:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 4:06 am
haha geweldig! =) de klaag muur oud en vertrouwd! laat ik ma es gaan beginnen dan!:
ik moet de auto van de buurman schoon maken -.-;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 7:43 am
Myttens haha geweldig! =) de klaag muur oud en vertrouwd! laat ik ma es gaan beginnen dan!: ik moet de auto van de buurman schoon maken -.-;; Krijg je er geld voor?? Anders ist wel erg stom razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 2:00 pm
MaiaCaitlin Myttens haha geweldig! =) de klaag muur oud en vertrouwd! laat ik ma es gaan beginnen dan!: ik moet de auto van de buurman schoon maken -.-;; Krijg je er geld voor?? Anders ist wel erg stom razz ja kreeg er achter af 10 euro voorxD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 11:25 pm
Myttens MaiaCaitlin Myttens haha geweldig! =) de klaag muur oud en vertrouwd! laat ik ma es gaan beginnen dan!: ik moet de auto van de buurman schoon maken -.-;; Krijg je er geld voor?? Anders ist wel erg stom razz ja kreeg er achter af 10 euro voorxD jij bofkont, ik krijg nooit zoveel geld voor het wassen van een auto
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 5:46 am
crying Ik kom niet uit mijn natuurkunde twee en ik heb morgen een tentamen. Ik heb al vanalles geprobeert. Heel Binas afgezocht naar hulpmiddelen maar het is hopeloos.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 6:01 am
MaiaCaitlin crying Ik kom niet uit mijn natuurkunde twee en ik heb morgen een tentamen. Ik heb al vanalles geprobeert. Heel Binas afgezocht naar hulpmiddelen maar het is hopeloos. geloof in jezelf...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 9:25 am
yrsa_jenny MaiaCaitlin crying Ik kom niet uit mijn natuurkunde twee en ik heb morgen een tentamen. Ik heb al vanalles geprobeert. Heel Binas afgezocht naar hulpmiddelen maar het is hopeloos. geloof in jezelf... makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb nu even een korte pauze genomen en ik snap nu ongeveer 1 paragraaf van de 10 hoofdstukken stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 11:08 am
ik MOET leren. MAAR ik heb zown KOPPIJN dat ik niet KAN leren. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 11:34 am
yrsa_jenny ik MOET leren. MAAR ik heb zown KOPPIJN dat ik niet KAN leren. stare mijn moeder had dan gezegt: "je had dan een paar dagen geleden moeten beginnen met leren. Dan had je nu geen problemen gehad. Nu ga je maar gewoon zonder gezeur leren. Neem een aspirine en een groot glas water." Ofzoiets
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 11:59 am
haha.. nou.. ik ben zown 4 weken geleden al begonnen.. ennnn ik heb in mn leven zoveel pijnstillers geslikt dat een aspirine niet meer werkt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:51 pm
yrsa_jenny haha.. nou.. ik ben zown 4 weken geleden al begonnen.. ennnn ik heb in mn leven zoveel pijnstillers geslikt dat een aspirine niet meer werkt razz zalk een naproxen mailen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 6:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 6:27 am
MaiaCaitlin yrsa_jenny haha.. nou.. ik ben zown 4 weken geleden al begonnen.. ennnn ik heb in mn leven zoveel pijnstillers geslikt dat een aspirine niet meer werkt razz zalk een naproxen mailen? haha.. ook die. heb ik geslikt... keb tegen de morfine aangezeten wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |