|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2008 8:16 am
Als er een klaagmuur is moet er ook een vrolijk uurtje zijn. Vertel de mooie dingen van vandaag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 10, 2008 9:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 1:11 pm
Ik ben stoned smile dat is voor mij erg vrolijk..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 1:16 pm
Dr Maikel Ik ben stoned smile dat is voor mij erg vrolijk.. ja, maar wordt de rest bij jou in de omgeving daar ook vrolijk van??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 2:07 pm
MaiaCaitlin Dr Maikel Ik ben stoned smile dat is voor mij erg vrolijk.. ja, maar wordt de rest bij jou in de omgeving daar ook vrolijk van?? mensen die stoned zijn hebben van die leuke opvattingen haha xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 5:40 am
MaiaCaitlin Dr Maikel Ik ben stoned smile dat is voor mij erg vrolijk.. ja, maar wordt de rest bij jou in de omgeving daar ook vrolijk van?? Die zijn het oko allemaal man niets op tegen.,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 6:33 am
Dr Maikel MaiaCaitlin Dr Maikel Ik ben stoned smile dat is voor mij erg vrolijk.. ja, maar wordt de rest bij jou in de omgeving daar ook vrolijk van?? Die zijn het oko allemaal man niets op tegen., lol xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 10:21 am
Nee nee lekker gezelig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 6:20 am
ben blij met mn ring biggrin biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 6:37 am
Mijn twee examens gemaakt ^_^. Ben blij dat ik me daar heel even geen zorgen over hoef te maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 12:23 pm
mijn examen ging echt zo super super goed biggrin mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 1:27 pm
yrsa_jenny mijn examen ging echt zo super super goed biggrin mrgreen great ^_^. Mijn tentamen natuurkunde ging ook beter dan ik verwacht had.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 1:53 pm
MaiaCaitlin yrsa_jenny mijn examen ging echt zo super super goed biggrin mrgreen great ^_^. Mijn tentamen natuurkunde ging ook beter dan ik verwacht had. mooi biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 1:59 am
yrsa_jenny MaiaCaitlin yrsa_jenny mijn examen ging echt zo super super goed biggrin mrgreen great ^_^. Mijn tentamen natuurkunde ging ook beter dan ik verwacht had. mooi biggrin mrgreen nu weer leren voor wiskunde voor morgen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|