|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 3:47 pm
Heisann =D
Jeg vil veldig gjærne lese en god bok..men vet ikke hvilken..
Vet dere om en bra bok? En med en overraskende slutt, eller noe som feks King - bøkene? =P
har på følelsen at ingen kommer til å svare da men..=Phjaja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 7:01 am
Abarat av Clive Barker (to bøker) Time Machine av H.G. Wells Parasittjegerne av Eoin Colfer Heikerens Guide til Galaksen av Douglas Adams De Fire og Han som Gjør Galt Verre av Hans Fredrik Follestad (eller noe sånt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 6:24 am
bøkene til Kjell Ola Dahl e veldig bra, spesielt: "Lille tambur" og "ringen".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 9:56 am
Bibelen!! haha.. neida, men en bok som er heeelt genial er bored of the rings!! om du har lest ringenes herre bøkene kommer du til å ELSKE denne boken biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 12:35 pm
Anbefaler alle bøker jeg har vært med å lagd. xD Men hvorfor er jeg i signaturen din? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 2:06 am
Stjerna Anbefaler alle bøker jeg har vært med å lagd. xD Men hvorfor er jeg i signaturen din? ninja har du lagd bøker? ninja Alle e me i signaturen honnas, hehe...eg ser min avi der. started wondering why she loves me.. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 1:50 am
Harry Potter domokun Det gylne kompasset,Den skarpeste Kniven,En kikkert av rav Eragon Akex Rider whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 03, 2008 10:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 3:14 pm
er en serie da. Sagaen om Darren Shan, av Darren Shan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 6:48 am
Jeg vurderer strekt å plukke opp Eragon bøkene, etter alt det drittet filmen fikk. Jeg vil se om det virkelig var så dårlig filmatisert som de sier, pluss at jeg elsker en god fantasy-bok smile .
[syns filmen var bra jeg]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 7:29 am
jeg synes det var dårlig filmatisert i forhold til boka. er så mye som ikke stemmer og som ikke kommer frem osv...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 1:16 pm
IcephoenixLuna Abarat av Clive Barker (to bøker) Time Machine av H.G. Wells Parasittjegerne av Eoin Colfer Heikerens Guide til Galaksen av Douglas Adams De Fire og Han som Gjør Galt Verre av Hans Fredrik Follestad (eller noe sånt) The ultimate hitchhikers guide to the galaxy!! Den er så sinnsykt bra!! Jeg har lest hele på engelsk, og de to første bøkene på norsk. Engelsk er absolut best!! Anbefales på det sterkeste!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 8:16 am
Bare unngå alt av L. Ron Hubbard. Grøss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 8:22 am
konze IcephoenixLuna Abarat av Clive Barker (to bøker) Time Machine av H.G. Wells Parasittjegerne av Eoin Colfer Heikerens Guide til Galaksen av Douglas Adams De Fire og Han som Gjør Galt Verre av Hans Fredrik Follestad (eller noe sånt) The ultimate hitchhikers guide to the galaxy!! Den er så sinnsykt bra!! Jeg har lest hele på engelsk, og de to første bøkene på norsk. Engelsk er absolut best!! Anbefales på det sterkeste! Leste heile greia på engelsk eg og, diggbra bok, eg kan ikkje telle kor mange ganger eg satt og lo for meg sjøl når eg las den. Anbefaling: Maximum Ride serien av James Patterson (du finner den kun på engelsk) eller When the Wind Blows av samme forfatter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|