Welcome to Gaia! ::

Reply Bajsbarn
Om Guildet. Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

AllyRegins
Captain

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 7:59 am

Några saker vi måste bestämma. domokun domodomo. =3

1. Vem ska vara vicechefsak? Om jag skulle bli typ bannad eller nått annat dumt så tar videchefen över guildet. ^-^ Ni kan få slåss om det.

2. Vilka ska få bli medlemmar. Mitt förslag är att:
A) Alla som vi någon gång träffat irl i olika sociala sammanhang får gå med utan tvekan. Alltså alla bajsbarn och andra vi umgås med ofta typ pojkvänner/öh.. regelbundna fikabesökare osv.
B) Alla som fler än två av oss kan namnet på röstar vi om? XD (Alltså de som bara nästan hamnar i grupp A)
C) Personer som bara en av oss känner får gå igenom ett slags intagningsprov med dumma frågor som vi kommit på. Bara för sakens skull. =D

3. Några förslag på vad som ska stå i beskrivningen till guildet. Jag bara skrev in nått dumt. Det borde kanske vara längre.

4. Öh, annat?
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 9:25 am

Jag ska vara visechef. För jag gav mest guld, och svarar (förhoppningsvis) först på ditt foruminlägg.

Dina regler för vem som ska bli medlem låter bra.

Vanisse
Vice Captain

AllyRegins
Captain

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 10:02 am

Haha, bra att du låter så självsäker. =) Det låter logiskt tycker jag och om ingen annan misstycker så får du gärna vara vicechef för min del. ^^
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 10:32 am

AllyRegins
Några saker vi måste bestämma. domokun domodomo. =3

2. Vilka ska få bli medlemmar. Mitt förslag är att:
A) Alla som vi någon gång träffat irl i olika sociala sammanhang får gå med utan tvekan. Alltså alla bajsbarn och andra vi umgås med ofta typ pojkvänner/öh.. regelbundna fikabesökare osv.
B) Alla som fler än två av oss kan namnet på röstar vi om? XD (Alltså de som bara nästan hamnar i grupp A)
C) Personer som bara en av oss känner får gå igenom ett slags intagningsprov med dumma frågor som vi kommit på. Bara för sakens skull. =D

3. Några förslag på vad som ska stå i beskrivningen till guildet. Jag bara skrev in nått dumt. Det borde kanske vara längre.

4. Öh, annat?

wahmbulance Våra avatarer på framtidan! biggrin wahmbulance

Vilnya
Crew

Vanisse
Vice Captain

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 10:56 am

Du sa ju att vi kan få slåss om det, så jag skyndade mig att framföra mina argument razz
Dessutom är det ju lättare att armbåga sig fram på internet än i verkligheten, så man får ju passa på xd
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 10:57 am

I'm Fluga - the meak! surprised
Så jag vill inte slåss.

Vilnya
Crew

AllyRegins
Captain

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 11:01 am

Jag har kollat runt på alla sånadära extraknappar/saker som jag har för att jag är guildchef men det verkar inte som om jag kan fixa till framsidan på nått vis. Eller så är det bara jag som inte fattar riktigt.

Det som finns är en ruta där man kan ha en banner, jag antar att man då ska klistra in en länk till en bild på sin banner.

Jag ska kolla runt lite till, men det mesta är bara loggar över var guldet kommer ifrån och sånt och inställningar på om det ska vara privat eller inte, det finns inte så mycket.
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 11:06 am

Jag vet fortfarande inte hur man gör framsidan, eller hur man gör något till vicechef (bara att det ska gå)
Men jag har precis fått reda på att det går att köpa ett forum till till guildet, men jag vet inte vad det kostar - bara att vi inte har tillräckligt. razz

AllyRegins
Captain

Vilnya
Crew

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 11:19 am

Vad ska vi med två forum till? o.O
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 11:39 am

Öh, jag vet inte. O_o
Bara för att? Då kunde typ ett vara till viktigt saker och ett till oviktiga saker. Men du vet som det brukar vara i forum att det har olika underkategorier. Inte för att vi behöver det i ett forum med bara 5 medlemmar. X)
Jag bara menade att det var det vi kunde göra, vad jag vet. =P

AllyRegins
Captain

Ferhina
Crew

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 3:55 pm

jag har en eventuell kandidat till guilden razz fast han är kanske inte kätteaktiv sad
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 11:24 pm

Okej, då måste vi bara komma på de dumma frågorna. =) Bara för att jag tycket att det är jättekul. biggrin Jag skapar en tråd om det. =P

AllyRegins
Captain

AllyRegins
Captain

PostPosted: Tue Feb 12, 2008 9:31 am

Jag gjorde precis er alla till crew och om inte nån protesterar öh.. idag eller tidigt imorgon så gör jag Nils till Vicecaptain. Sen tänker jag behålla er andra som crew, alla som blir medemmar hädanefter får vara vanliga medlemmar. =)
PostPosted: Tue Feb 12, 2008 9:48 am

Wheey :3

Vilnya
Crew

AllyRegins
Captain

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 12:22 pm

Jag befodrade just Nils till Vicebajs. domokun
Reply
Bajsbarn

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items