Welcome to Gaia! ::

Reply Bajsbarn
Word Bump

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

AllyRegins
Captain

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 11:46 am

Jag älskar Word Bump. =D Man får så fina saker på lvl 30 biggrin
Sen kan man växla sina credits till fina hattar och dräkter. (okej dräkterna är inte alls fina.) =P Men Masters och Doctors kan man sälja rätt dyrt, inte för att jag någonsin kommer upp i doctors. Eller så kan man sälja sina credits dyrt. =D

Anyways, mening med den här tråden var inte bara att disskutera de fina smarthattarna. razz Utan jag ville fråga om nån kan nått annat ord man kan göra med Q förutom FAQ och QUEST?
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 12:03 pm

Quote..? o.O

Vilnya
Crew

Vanisse
Vice Captain

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 12:05 pm

Queen, Quote, Quiz.
Kan du några med Z?

Förresten, kan man använda sin sån där flerfärgade kula på de fina sakerna på lvl 30? Alltså så de kommer direkt till taket?
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 12:09 pm

Zit, Zen, Zoo, Zee, Zomg, Zap

Nej, inte på lvl 30, då måste ma få upp den själv.

AllyRegins
Captain

AllyRegins
Captain

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 12:26 pm

Jag gillar att YAOI är med. heart
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 12:36 pm

Tycker det är synd att man inte får något guld ^_^ Girig som jag är....

Iverind
Crew

Vanisse
Vice Captain

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:20 pm

Men guld får man ju visst. Jag får iaf.
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:30 pm

Nu fick jag det! biggrin

Iverind
Crew

AllyRegins
Captain

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:38 pm

Dom fixade det för några dagar sen. Nu spelar jag det hela tiden, man tjänar ganska mycket på det. =D
Jag har jättemånga sånahär bachelorshattar och gowns nu med som jag inte lyckas sälja. X'D Jag vet inte vad annars jag ska göra med min credit, men de kanske stiger i värde nångång.
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:44 pm

Det är skitkul. Men jag blir hela tiden sur när folk distraherar mig... Man borde blockera omvärlden när man sitter och pillar med sånt. Jag fastnar hela tiden på Z också. >< Bah!

Iverind
Crew

AllyRegins
Captain

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:50 pm

Fast eftersom en lvl tar så kort tid så gör det inget, man kan ju pausa mellan dem. Z brukar jag inte ha problem med för där kan man göra korta ord som Zit, Zen, Zoo, Zee, Zomg, Zap och massa fler.

Jag klarar som sagt inte Q lika bra för förutom Faq så är det bara längre ord som kräver ett u som quote, queen, quill, quiz.
Så antingen så väntar jag på att jag ska få en regnbågsboll om jag har Q kvar eller så väntar jag på att kunna bygga Faq.
PostPosted: Mon Feb 25, 2008 3:29 pm

Aqua, quiet, vaquum(jag bara gissade där, vet varken om det stavas så eller om det accepteras), require, acquire, quite.

X brukar jag tycka är jobbigt, kommer alltid på så tråkiga ord. Axe, Ox, Xylophone(hur ofta hinner man stava till det?), Ex, Sexy, Pixie.

Pizza, Zag, Zig, (Zigzag kanske?) Pez(?), Whiz, Quiz, Prize...

Äh. Orka.

Gatlykta

AllyRegins
Captain

PostPosted: Tue Feb 26, 2008 11:31 am

Fortfarande bara Q-ord som kräver ett u, förutom Faq.

På X så skriver jag typ alltid ax eller ox. På Y skriver jag ya, yet eller yen oftast och Z - zit, zaa, zoo. Jag kör alltid på de korta orden, det är ju inte poängen som spelar nån roll direkt.
PostPosted: Tue Feb 26, 2008 2:45 pm

Men ibland har man lite tid att fundera och spendera flera bokstäver.
Quarrel och Squirt fungerar...
Ha, jag kommer bli besatt av det här och börja läsa ordböcker igen på fritiden...

Gatlykta

Vanisse
Vice Captain

PostPosted: Thu Feb 28, 2008 9:32 am

AllyRegins
Fortfarande bara Q-ord som kräver ett u, förutom Faq.

Men Ally. Du har väl sett att u-et redan finns med? Eller det kanske var det du menade iofs. Men alltså det kommer ju aldrig bara ett Q, utan Qu. Så till Quit behöver man bara lägga till I och T.
Reply
Bajsbarn

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff