Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
jij en je avi Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 17 18 19 20 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

dat is jou avi?
  dat ben ik
  zo zou ik willen zijn
  het is mijn idool/favoriet personage
  geen idee/geen mening over mijn avi
View Results

Crowmania

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 5:38 am

ik heb al heel wat avi's gezien op gaia... en de meeste gekleed volgens een bepaald idee of bepaalde style.

mijn poppetje is beetje gothic maar ben aan het sparen voor een final fantasy look. helaas gaat die niet al te makkelijk maar ik blijf sparen en in de tussentijd laat ik haar op mezelf lijken.

hoe zit het met jullie avi's?
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 10:20 am

Ik kleed mijn poppetje is alles wat ik er leuk uit vind zien en alle stylen waar ik op dat moment zin in heb, ik verander haar meestal een paar keer per week.

Ik hou niet aan thema's gewoon combies die ik leuk vind.
Tis wel als ik echt een perfecte thema avi gevonden heb ik daar extra blij mee ben en het vaker gebruik.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 12:09 pm

Mijn avi is een reflectie van mijn ziel :.... ah, poetic!!
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:12 pm

toen deze haarstyle nieuw was (lang, lang geleden) vond ik hem helemaal geweldig, maar eigenlijk all1 mooi in het rood... kheb de assissens robe gkocht omdat ik denk dat hij meer waard gaat worden (ooit, over een hele lange tijd), en de celebritydate kreeg ik goedkoper dan dat hij is, en eigenlijk wil ik hem weer verkopen, maar khou hem eerst ff, omdat degene die hem verkocht dacht dat ik hem egt voor altijd wou... jacks bat clip ding is gwoon superleuk, en ik vin draken helemaal gweldig, dus de gwee is mijn standaard outfit... de rest van de spullen is gwoon een combinatie van wat ik al had...

baby_angel_dragon

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Feb 12, 2008 3:33 pm

Achja ik deed maar wat en somehow kwam ik ooit eens heel lang geleden hierop. biggrin '
Sindsdien is het thema oranje/zwart/grijs
PostPosted: Wed Feb 13, 2008 6:23 am

De haarstijlen die ik kies (voor m'n echte avatar en de avatar edits die allemaal op de profiel staan) zijn haarstijlen die ik erg mooi vind, en ook best zelf zou willen hebben. M'n avatar kleed ik gewoon zoals ik hem leuk vind, als ik helemaal dol ben op een combi laat ik hem langer staan, maar soms wil ik gewoon wat doen en maak ik weer een andere, mijn avatar verandert zo nu en dan, denk ergens elke week blaugh

LeannaAnne
Vice Captain

Qianna

Sugary Genius

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 6:24 am

Meestal is er nieuwe items zijn kijk ik of ik ze leuk vind.. Als ze echt geweldig zijn gooi ik die op m'n avi en kijk welke kleren erbij passen.. Maar mijn avi past altijd bij mij.. Nu is ze bruin/rood/oranje.. Lekker warme kleuren. ^_^ En natuurlijk dat muziekinstrument. Geweldig ding, ziet er bijna zo uit als het instrument dat ik bespeel... ^_^ Daarom..
PostPosted: Wed Feb 13, 2008 1:33 pm

maar deze past echt heel goed bij je =D Echt gaaf!!

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Feb 14, 2008 6:08 am

Ik koop meestal alle items die 1: voor mij koopbaar zijn 2: die ik leuk vind, en dan neem ik een wilekeurig item en dan puzzel ik met alle items die daar goed bij staan tot dat ik tevreden ben. Ik weet niet echt zeker of ik een speciale style heb, ik vindt dat het meer iets van mijn ijgen style is.
PostPosted: Fri Feb 15, 2008 6:29 am

ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik mun avi op mij probeer te laten lijken razz dus ik denk niet dat ik dat doe xp

Linah Rose

6,950 Points
  • First step to fame 200
  • Forum Sophomore 300
  • Friendly 100

nemesiss

Wealthy Genius

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 7:03 am

ik kleed de mijne graag als een strijder.
sinds wapens kwam ( vanaf de pitchfork ), heb ik bijna geen avi gehad ZONDER een wapen ( of iets dat als wapen kan gebruikt worden ).
PostPosted: Fri Feb 15, 2008 11:49 am

nemesiss
sinds wapens kwam ( vanaf de pitchfork ), heb ik bijna geen avi gehad ZONDER een wapen ( of iets dat als wapen kan gebruikt worden ).

met een beetje creatief denken kan alles als een wapen gebruikt worden XP

kittyocean
Captain

Linah Rose

6,950 Points
  • First step to fame 200
  • Forum Sophomore 300
  • Friendly 100
PostPosted: Sat Feb 16, 2008 3:10 pm

kittyocean
nemesiss

met een beetje creatief denken kan alles als een wapen gebruikt worden XP
mja razz
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 3:12 am

best weapon ever in real life: een spatel XP

kittyocean
Captain

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 4:03 am

kittyocean
best weapon ever in real life: een spatel XP
neee deegroller ! XD

eeehm ik doe gewoon aan wat ik leuk vind en zou het ook wel soms aan doen in real life maar daar heb ik de guts niet voor 4laugh
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 17 18 19 20 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games