Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Arkiv
Shadowrun: Yakuzan[Forts] Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

nilP

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 10:26 am

yes skall i veckan eller nästa vecka starta upp en Shadowrun grupp bestående av nyblivna Yakuza medlemmar. Kampanjen kommer skilja sig en del från de "vanliga" SR kampanjerna då det inte är ett "Vi mot världen" senario, utan nu har man japans mest fruktade brotts syndicat i ryggen.

Spelare.
Råbin: The Deal
Jonas: Inu
Ante: Kai Nakamori
Nike: Hebi Isobe

I denna tråd kan ni diskutera vad ni vill, angående SR eller kampanjen, regler, npc'er här kan ni om ni vill ha "in-game" diskusioner vid downtime osv om ni vill.
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 10:27 am

Platser:
Fik [Midori Hikari] [Chiaki, väldigt vacker alv som ser ut att sköta fiket. Är alltid trevligt mot alla]

Bathhouse [Namn] [Intresanta npc'er]

Club [Namn] [Intresanta npc'er]

nilP

nilP

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 10:29 am

Npc'er

[Genjirou Saito] [Eran kontakt man inom Yak. ]
[Shinodu Shinoda] [Eran Kumicho.]
[Namn] [Allmän info]
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 10:30 am

3.

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:16 pm

Hur mycket arbete förväntas man göra i bakgrundshistoria väg och dyl.?
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 6:42 pm

Newberg
Hur mycket arbete förväntas man göra i bakgrundshistoria väg och dyl.?

bakgrund är lite skitsamma, om ni inte har friends from the past. Eftersom jag förväntar mig att alla är smågangsters, som precis lyckats kämpa sig till en plats i Yak.

Det jag dock ser att ni lägger tid på är hur Karaktären är, dvs vad gillar han för musik (name froppa några band), röker han och om så vilket märke, gillar han kvinnor, män, småbarn vilken ras osv, vad gillar han de andra raserna, har han nån lite qvirk tek kliar han sig ibland i skrevet in pubilk osv, kötta ut Karaktären så mycket som möjligt, jag vill veta ALLT sådant.

nilP

nilP

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 5:29 am

Som det har komenterats på: Spel idag Onsdag 20/2 - 08 Kl. 17.00 eller 18.00 beroende på om folk har komit hem i ordentlig tid eller ej.
PostPosted: Wed Feb 20, 2008 11:47 am

Stryk det, spelande blev det inte.

Så det blir sitället spelande nästa onsdag, 27.

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Wed Feb 27, 2008 10:20 pm

Nice första möte smile var bra stämning osv, ser fram emot nästa.
PostPosted: Tue Mar 04, 2008 1:39 pm

Får se om veckans möte blir lika bra då.

Kan redan säga det nu, nästa vecka blir det inget möte, då jag är uppe i norrland. Dvs inte uppkopplad.

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Wed Mar 05, 2008 3:02 pm

Nice möte igen, blev dock lite lite snack och så kändes det lite kort, men det beror nog på den sena starten + striden.
PostPosted: Thu Mar 06, 2008 3:05 am

Newberg
Nice möte igen, blev dock lite lite snack och så kändes det lite kort, men det beror nog på den sena starten + striden.

jao, vi kom igång väääldigt sent, samt att striden tog upp en del tid. Men jag hoppas ingen stördes av det, då det kommer komma fler sådana element då ni bara gör saker å inte har tid att snacka, typ smyga in på ett kärnkraftverk osv =O ninja

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Thu Mar 06, 2008 2:35 pm

nilP
... typ smyga in på ett kärnkraftverk osv =O ninja

yes!
PostPosted: Wed Mar 26, 2008 8:24 am

Det blir som de flesta borde förstått INGET spelande denna vecka. Men nästa så är vi igång igen. Då bör upplösningen på det första uppdraget komma. Eller ja ni kan väl springa runt å messa hur länge som helst egntligen >.< men beräknat.

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 4:07 am

Blir det WoW eller shadowrun nästa onsdag?
Reply
Arkiv

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces