|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 1:54 pm
Nu blir jag lite ilsk. :/ Jag tänkte bara berätta att jag skulle kunna ha typ Slytherinuniform på min Avartar, men en grön slips kostar typ lika mycket som jag betalat för det här guildet. ;___;
Så.. öh, vad säger ni. Är en grön slips värd 14863 gold?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 2:01 pm
Nej. Eller möjligtvis nu, eftersom det snart är lov. Så då kan du ju tjäna rätt mycket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 2:04 pm
Ja, kanske det. :/ Jag får väl se hur mycket jag får ihop helt enkelt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 3:36 pm
klart att det är värt :p det är slytherin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 5:44 am
Fast nu vet jag varför, den var ett cashitem innan. Men jag tror att priset kommer gå ner snart, om några dagar bara om jag har tur. smile Jag kan skaffa de andra delarna av uniformen först - börjar med trollstaven såklart. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 6:22 am
GL biggrin
så det är här du sitter när vi andra plågas i skolan? lägger puzzel och tjänar ihop guld till en uniform. t-t-t! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:06 am
Jag sov faktiskt till klockan ett. =D Det du! jag SOV till klockan ett! Sen svimmade jag och spydde. Men jag sov till klockan ett! =D=D=D=D=D=D=D
Jag har feber, men det kanske bara tar ett tag innan jag vänjer mig vid de här tabletterna. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 4:21 pm
Jag är faktiskt ganska uttråkad. Finns det ingenting annat att göra förutom att bara tjäna en massa låtsaspengar och pynta sitt hem? Ja, det och att försöka chatta med någon enkelspårig ***** i ett rum fullt med folk som förtjänar piskrapp för sin grammatiska våldtäkt på de mänskliga språken. scream
(Jag kanske bara efterlyser quests, jag är för dum för att redan ha hittat dem...) Förresten - får man svära i forumet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 6:42 am
De censurerar vissa svordomar automatiskt. Gaia är PG-13, men jag antar att ingen kommer anmäla vårt forum eftersom: 1. Vi inte har någonutomstående här som kan anmäla oss. 2. Kontrollanterna inte fattar vad vi skriver.
Man kan skaffa en bil också, som man kan köra race med. Sen kan man tävla med sina hus och sin avartar. Man kan lägga upp "Art" också, lite som Deviantart i en avdelning. Sen är forumen väl utvecklade med många områden. Så det handlar inte bara om ens avartar utan det finns annat med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 9:20 am
Folk fattar ju ändå inte var vi skiver så... Och ja... denna posten var till för att få pengar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 11:17 am
Nu har jag tjänat ihop över 14000 guld, men nu kostar självklart den billigaste slipsen 19000. Men ja, den var uppe i 200000 innan. Jag hoppas på att det ska sjunka snart. =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 4:42 pm
AllyRegins Nu har jag tjänat ihop över 14000 guld, men nu kostar självklart den billigaste slipsen 19000. Men ja, den var uppe i 200000 innan. Jag hoppas på att det ska sjunka snart. =D Forumkassan... ska den gå till dina slipsar eller vad tror du den är till för? Att pimpa forumet kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 4:01 am
Kan man pimpa forumet? Det hade varit coolt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 7:58 am
fast det hade varit ännu tuffare om vi pimpat vår sida ^^ för då kommer folk tro att vi är skittuffa och vilja joina oss - frivilligt!! :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 3:56 am
Gatlykta AllyRegins Nu har jag tjänat ihop över 14000 guld, men nu kostar självklart den billigaste slipsen 19000. Men ja, den var uppe i 200000 innan. Jag hoppas på att det ska sjunka snart. =D Forumkassan... ska den gå till dina slipsar eller vad tror du den är till för? Att pimpa forumet kanske? Det enda man kan ha det guldet till är att köpa ett underforum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |