|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 1:57 pm
Tips och Trix -tråd. =D
Eh ja, jag tänkte att vi borde ha en sån. Om vi får reda på något om Gaia så kan vi dela med oss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 2:03 pm
Och jag gjorde inte bara tråden utan att själv ha något att skriva såklart.
Pusselfusket 1. Öpnna ett pussel och välj insane. (Det är bara lönt då) Kom ihåg vilken channel du valde 2. Lägg alla pusselbitarna i en hög, den behöver inte vara jättefin, men inte heller slarvig. Bitarna ska ligga ovanpå varandra och täcka varandra. 3. När alla bitarna ligger i samma hög så klicka på "Save" och stäng ner 4. Öppna igen och gå in i samma channel och öppna ditt pussel. Ingenting kommer att ha hänt med bitarna. Klicka på "Save" igen och gå ut 5. Öppna för tredje gången, gå in i samma channel och öppna ditt pussel. Nu ligger alla bitarna i rätt ordning, med början på biten som är längst ner i höger hörn. Nu kan du bara lägga ut pusslet nerifrån och upp.
Detta påverkar varken gold eller bonusitems. Det tar fortfarande tid att lägga pussel, men det går fortare än att lägga vanligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 2:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 6:25 am
Jag kommer inte vidare på den första länken sad var finns filmen nånstans?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 10:50 am
Gamla burkar som man fiskar upp eller plockar i Towns kan tydligen bli någon slags hatt om man växlar in dom i hat rack. Jag har dock ingen aning om hur många man behöver. Men det kan ju vara en idé att inte sälja dom då. Jag blev själv väldigt irriterad när jag fick veta det efter att jag sålt typ 150 st, så jag tänkte att det kan man väl skriva. Gamla däck kan också bli något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:23 am
Man behöver 5000 burkar men kepsen har ett medelpris på 28 000 tydligen så det kanske är värt det. Däcken behöver man 500 av och kan sedan sälja för ca 1000 så det är alltså inte värt det.
Men det är bara ca priser jag rotade fram från tabellerna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:29 am
Events
Om någon har råkat missa det så är det Alla hjärtans dags event just nu och var femte person du kysser får du guld för. Du kan även få Hjärtballong och hjärtsolglasögon och ett bälte. Efter 50 kyssar har du fullföljt eventet.
Så gå in i forumet och sprid lite kärlek! smile Jag har fått mellan 100 - 250 guld varje gång jag fått. Och om man inte vill ha grejerna ligger priset på hjärtballongen just nu på 536 guld och glasögonen 296 guld, Silver Heart Belt ligger på 779 guld.
(För att hitta det gå in under News & Events så ligger det som nummer två till vänster)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 2:19 pm
Det var en kille som sa till mig att han hade ett fiskefusk (fiskefusk, haha). Han har det på en video på sin playlist på sin profile. Men alltså jag fattar inte nånting. Kanske har han inget fusk, utan narras bara. Men ni kan ju kolla om ni orkar. Skriv här om ni fattar. Han heter i alla fall slash10794
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|